هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین-راژیا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره راژیا با حضور عباس کاظمی؛ معاون سیاسی و امنیتی استان قزوین، حسین براتی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید وحید حسینی؛ معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های سینمای جوان کشور، قاسم اللهیاری؛ عضو شورای اسلامی شهر قزوین، ابوالفضل سروشمهر؛ مدیر سینمای جوان قزوین،

کد خبر : 497425
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین-راژیا آغاز به کار کرد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره راژیا با حضور عباس کاظمی؛ معاون سیاسی و امنیتی استان قزوین، حسین براتی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید وحید حسینی؛ معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های سینمای جوان کشور، قاسم اللهیاری؛ عضو شورای اسلامی شهر قزوین، ابوالفضل سروشمهر؛ مدیر سینمای جوان قزوین، محمدرضا امامقلی؛ مدیر حوزه هنری استان و هنرمندان و علاقه‌مندان در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین افتتاح شد. 

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین، استعدادهای جدید کشف می‌کند

حسین براتی مدیرکل ارشاد اسلامی استان قزوین در آیین افتتاحیه اظهار داشت: رویکرد این جشنواره کشف استعدادهای جدید است و قصد معرفی حرفه‌ای‌های سینمای جوان را دارد که امیدوارم در این بخش هم موفق عمل کنیم.

براتی بیان کرد: امیدواریم که در طول این جشنواره بتوانیم در معرفی قزوین به عنوان یک مقصد فرهنگی و گردشگری نقش موثری ایفا کنیم. معتقدیم که آوردن جشنواره‌ها به استان‌ها اقدام شایسته ای است و گرد هم آمدن هنرمندان حرفه‌ای حوزه فیلم و عکس کشور اتفاق مبارکی است که این روزها در قزوین شاهد آن هستیم.

 وی نسبت به معرفی هرچه بیشتر قزوین در این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره یک روز ویژه عکاسان است که تحت عنوان روز قزوین نامگذاری شده و امیدواریم بتوانیم در معرفی قزوین نقشی ایفا کنیم.

براتی افزود: میزبانی جشنواره مهمی مثل هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در قزوین از نقاط قوت اقدامات مدیریت جدید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین نسبت به اینکه این جشنواره بتواند نظر برگزیدگان و منتخبین و همچنین داوران را جلب کند، ابراز امیدواری کرد.

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین، فرصت تبادل و تعامل تجربیات بین چهره‌ها است

عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استان قزوین در این مراسم گفت: جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین فرصت تبادل و تعامل تجربیات بین چهره‌ها در حوزه فیلم و عکس است. این جشنواره، اتفاق قابل توجهی است از این منظر که می‌توانیم فرصتی را برای معرفی چهره‌های استان داشته باشیم.

معاون استاندار قزوین ادامه داد: اتفاقی که این روزها در قزوین شاهد آن هستیم، اقدامی به یاد ماندنی در حوزه فرهنگ و هنر است. این جشنواره که با همت مسوولان سطوح مختلف و انجمن سینمای جوان قزوین در حال برگزاری است، می‌تواند موجب رشد و تعالی ظرفیت‌های خوب استان شود. 

کاظمی ضمن تاکید بر این نکته که این جشنواره فرصت تبادل و تعامل بین تجربیات چهره‌ها در حوزه فیلم و عکس است، ادامه داد: ما دارای سرمایه‌های بزرگی از میان هنرمندان در کشور هستیم و باید به این حوزه هم توجه کنیم. دانایی و توانایی این هنرمندان را باید برای ظرفیت‌های هنریمان دریابیم.

معاون سیاسی و امنیتی استان خاطرنشان کرد: نباید راضی به وضع موجود باشیم، بلکه باید بتوانیم جشنواره هفتادم را پله‌ای برای جشنواره‌های بعدی بکنیم و از ظرفیت‌های مختلف آن استفاده کنیم.

همچنین در خلال این جشنواره  نمایشگاه عکس آثار برگزیده نیز افتتاح شد. در این نمایشگاه ۳۲ عکس و سه مجموعه عکس از هنرمندان استان‌های حاضر در این جشنواره را به نمایش گذاشته و به مدت سه روز تا پایان جشنواره میزبان علاقه‌مندان است.

گفتنی است ۹۹ عکاس و فیلمساز فیلم کوتاه از استان‌های گیلان، همدان، یزد، بوشهر، هرمزگان، مرکزی، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، قزوین و تهران در این جشنواره شرکت کرده و اختتامیه این جشنواره نیز در روز جمعه ۳۰ شهریورماه برگزار خواهد شد.

هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین- راژیا از ۲۷ الی ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر قزوین برگزار می‌شود.

هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین-راژیا آغاز به کار کرد

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.