MicroStrategy برای بازخرید اسکناس های امنیتی ارشد و خرید بیت کوین، مبلغ 700 میلیون دلار افزایش می دهد.

MicroStrategy، یک شرکت پیشرو در زمینه هوش تجاری و توسعه بیت کوین، پیشنهاد خصوصی پیشنهادی 700 میلیون دلاری را در اسکناس های ارشد قابل تبدیل، به موعد مقرر در سال 2028 اعلام کرده است. این پیشنهاد طبق قانون 144A قانون اوراق بهادار به خریداران نهادی ارائه خواهد شد. این شرکت همچنین قصد دارد به خریداران

کد خبر : 497334
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
MicroStrategy برای بازخرید اسکناس های امنیتی ارشد و خرید بیت کوین، مبلغ 700 میلیون دلار افزایش می دهد.



MicroStrategy، یک شرکت پیشرو در زمینه هوش تجاری و توسعه بیت کوین، پیشنهاد خصوصی پیشنهادی 700 میلیون دلاری را در اسکناس های ارشد قابل تبدیل، به موعد مقرر در سال 2028 اعلام کرده است. این پیشنهاد طبق قانون 144A قانون اوراق بهادار به خریداران نهادی ارائه خواهد شد. این شرکت همچنین قصد دارد به خریداران گزینه ای برای خرید 105 میلیون دلار اضافی از اسکناس ها اعطا کند.

اسکناس ها تعهدات اصلی و بدون تضمین MicroStrategy خواهند بود که به صورت شش ماهه سود دارند و در سپتامبر 2028 سررسید می شوند. دارندگان این اوراق می توانند بنا به صلاحدید شرکت آنها را به پول نقد، سهام کلاس A MicroStrategy یا ترکیبی از هر دو تبدیل کنند. . شرایط تبدیل در زمان قیمت گذاری مشخص می شود.

MicroStrategy قصد دارد از درآمدهای حاصله برای بازخرید تمام 500 میلیون دلار از 6.125% اوراق بهادار ارشد موجود خود که در سال 2028 موعد مقرر می باشد استفاده کند. مابقی درآمدها به خرید بیت کوین اضافی اختصاص خواهد یافت.

«در 16 سپتامبر 2024، MicroStrategy اخطاریه بازخرید صادر کرد که بر اساس آن اوراق بهادار ارشد در 26 سپتامبر 2024 («تاریخ بازخرید») با قیمت بازخرید معادل 103.063٪ از اصل و مبلغ جمع‌شده، به اضافه مبلغ جمع‌آوری‌شده بازخرید خواهد شد. بهره پرداخت نشده، در صورت وجود، به استثنای تاریخ بازخرید (تقریباً 523.8 میلیون دلار در مجموع)، با بازخرید اوراق تضمین شده ارشد مشروط به بسته شدن و تسویه فروش اسکناس‌ها، MicroStrategy بیان کرد. پس از بازخرید اوراق بهادار ارشد، تمامی وثیقه‌های تضمین‌کننده اوراق بهادار ارشد، از جمله تقریباً 69080 بیت کوین، آزاد خواهند شد.

این پیشنهاد منوط به شرایط بازار است، بدون هیچ تضمینی در مورد زمان یا شرایط تکمیل. اسکناس ها برای فروش عمومی در دسترس نخواهند بود و طبق قانون اوراق بهادار وضعیت خصوصی را حفظ می کنند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.