عکس های جدید هیفا وهبی ۴۸ ساله که مادربزرگ هم شده اما ۲۵ ساله به نظر می‌رسه!

عکس های جدید هیفا وهبی: هیفا یکی از مشهورترین خواننده های جهان عرب است که طرفداران زیادی هم دارد. این خواننده هوش چهره صدای خاصی دارد و در جهان از شهرت خوبی برخوردار است. ما در این نوشتار عکس های جدید هیفا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با خبرنامه همراه باشید! عکس های

کد خبر : 495166
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۳۲
عکس های جدید هیفا وهبی ۴۸ ساله که مادربزرگ هم شده اما ۲۵ ساله به نظر می‌رسه!


عکس های جدید هیفا وهبی: هیفا یکی از مشهورترین خواننده های جهان عرب است که طرفداران زیادی هم دارد. این خواننده هوش چهره صدای خاصی دارد و در جهان از شهرت خوبی برخوردار است. ما در این نوشتار عکس های جدید هیفا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با خبرنامه همراه باشید!

عکس های جدید هیفا وهبی

عکس های جدید هیفا وهبی

عکس های جدید هیفا وهبیعکس های جدید هیفا وهبی

عکس های جدید هیفا وهبیعکس های جدید هیفا وهبی

مختصری از بیوگرافی هیفا وهبی

هیفا وهبی در 10 مارس 1976 در محرونه، ناحیه تایر، استان جنوبی لبنان از پدری مسلمان شیعه لبنانی به نام محمد وهبی و مادری مصری به نام سیده عبدالعزیز ابراهیم به دنیا آمد. هیفا با خانواده اش به بیروت رفت و در پایتخت بزرگ شد. او سه خواهر و یک برادر دارد. وهبی یک بار ادعا کرد که در سال 1976 به دنیا آمده است، تاریخی که توسط منابع متعدد تکرار شده است.

او در یک جا اشاره کرد که سه سال از همسر سابقش احمد ابوهاشمه که در سال 1975 به دنیا آمده بود، کوچکتر است. خواهر ناتنی او رولا یاموت سندی را منتشر کرد که نشان می داد او در سال 1972 به دنیا آمده است. وهبی در سن شانزده سالگی عنوان دوشیزه جنوب لبنان را به دست آورد و در مسابقات دوشیزه لبنان نایب قهرمان شد. اما بعداً پس از اینکه مشخص شد او تخلف کرده است این عنوان از او پس گرفته شد. قانون مسابقات چون متاهل و مادر بود.

زندگی شخصی و روابط هیفا وهبی

در دهه 1990، وهبی در سن 18 سالگی با پسر عمویش نصر فیاض ازدواج کرد و با او به نیجریه رفت و در آنجا کار می کرد. در دوران بارداری به لبنان بازگشت و از فیاض جدا شد و از او صاحب یک دختر به نام زینب شد.

در 25 ژوئن 2007، هیفا هنگام فیلمبرداری موزیک ویدیوی آهنگ “حسا ما بنا” در لبنان از یک تصادف جان سالم به در برد. در این ویدئو، یک هواپیمای تک موتوره قرار بود در حالی که وهبی در حال رانندگی با ماشین بود تعقیب کند. با این حال، هواپیما به طور ناخواسته به ماشین برخورد کرد و شیشه جلوی کانورتیبلی که او در حال رانندگی بود، برداشت. علیرغم شدت حادثه، وهبی تنها دچار بریدگی و کبودی جزئی شد.

وهبی در 24 آوریل 2009 با تاجر مصری احمد ابو هاشمه در بیروت ازدواج کرد. از جمله مهمانان در جشن عروسی خواننده آناستاشیا، کارمن الکترا، شان کامبز، گوگوش، نوال الزغبی، نجوا کرم، راغب علامه، و شرین بودند.

اعلام شد که وهبی و احمد ابو هاشیما در نوامبر 2012 از هم جدا شده اند. وهبی مسلمان شیعه است و دو نوه به نام های رحاب و دانیلا دارد که از دخترش زینب به دنیا آمده اند.

عکس های جدید هیفا وهبی را دیدیم. همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.