روایت واشنگتن پست از برتری هریس در مناظره با ترامپ/ هریس، بایدن نیست

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از این رسانه آمریکایی، دونالد ترامپ، رییس جمهوی سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات، در جریان مناظره سه شنبه شب خود با کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا و نامزد دموکرات‌ها با چالش‌های اساسی رو به رو شد. به نقل از ایرنا این گزارش افزود: ترامپ در طی مناظره

کد خبر : 494878
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
روایت واشنگتن پست از برتری هریس در مناظره با ترامپ/ هریس، بایدن نیست



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از این رسانه آمریکایی، دونالد ترامپ، رییس جمهوی سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات، در جریان مناظره سه شنبه شب خود با کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا و نامزد دموکرات‌ها با چالش‌های اساسی رو به رو شد.

به نقل از ایرنا این گزارش افزود: ترامپ در طی مناظره در تلاش بود تا با بازگرداندن موضوعات به جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا اوضاع را کنترل کند و حتی در بخشی از مناظره با عصبانیت به موضوع فشار دموکرات‌ها برای برکناری بایدن از ادامه کمپین انتخاباتی‌اش تصریح کرد: آنها او را مانند یک سگ از کمپین بیرون انداختند. ما حتی نمی دانیم. آیا او رئیس جمهوری ماست؟ ما رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند زنده است. هریس هم در پاسخ گفت: این مهم است که به رئیس جمهوری سابق یادآوری کنیم که در مقابل جو بایدن نامزد نشده، بلکه با من رقابت می‌کند.

بنابر این گزارش هریس با نشان دادن آمادگی و مهارت‌های خود به عنوان یک دادستان سابق، پرونده‌ای قاطع علیه ترامپ به راه انداخت و با شور و حرارت به او در مورد سقط جنین، مهاجرت و سیاست خارجی حمله کرد. حتی در بخشی از مناظره هریس گفت که رهبران جهان به ترامپ «می خندند».

واشنگتن پست با اشاره به آمادگی و استفاده هریس از تکنیک‌های مناظره تاکید کرد: بر خلاف مناظره پیشین (مناظره ترامپ و بایدن)، ‌این بار این ترامپ بود که نشانه‌های ضعف در سن و سالش را نشان می داد. هریس به وضوح می دانست که نقاط حساس ترامپ چه مواردی هستند. نظم و انضباطی که ترامپ در ابتدا موفق به حفظ آن شد، زمانی که هریس موضوعاتی را مطرح کرد که منیت او به طور ویژه شکننده به نظر برسد، از بین رفت.

بنابر این گزارش، هریس در انتقاد از نادیده گرفته شدن موضوعات مهم در سخنرانی های ترامپ و تمرکز او بر موضوعات خیالی و بی اساس گفت: او در باره شخصیت‌های تخیلی مانند هانیبال لکتر (شخصیتی تخیلی از قاتل زنجیره ای) و آسیاب‌های بادی که باعث سرطان می شوند صحبت خواهد کرد. مردم از فرط خستگی و کسالت (از حرف های ترامپ) شروع به ترک تجمعات او می کنند. تنها چیزی که از او نمی‌شنوید که در موردش صحبت کند،خود شما هستید. حرف های او «همان بازی خسته کننده قدیمی، یک مشت دروغ و شکایت» است.

واشنگتن پست با اشاره به این که مناظره دیشب، ‌هفتمین مناظره ریاست‌جمهوری ترامپ بود تاکید کرد: همه درس‌هایی که او از مناظره‌های قبلی‌اش آموخته بود، در برابر حریفی که احتمالاً ماهرتر از افرادی است که قبلاً با آن روبرو شده بود، کمکی نکردند. این مناظره، احتمالاً در جذب رای بیشترین تاثیر را برای هر کدام از این دو نامزد تا انتخابات ۵ نوامبر (۱۵ آبان) ‌در پی خواهد داشت.

این مقاله در تشریح سختی های ادامه راه انتخاباتی هریس برای مقابله با ترامپ نوشت: یکی از چالش‌های هریس، معرفی و بازتعریف خود به بخش نسبتاً کوچکی از رای‌دهندگان در کشوری قطبی شده – جایی که اکثریت قاطع رای‌دهندگان در وفاداری به حزب خود ثابت هستند- است. به‌رغم این واقعیت که او بیش از سه سال به عنوان معاون رئیس جمهوری آمر یکا خدمت کرده است، ۳۱ درصد از رای دهندگان احتمالی در نظرسنجی نیویورک تایمز و کالج سینا در این ماه گفتند که باید درباره او اطلاعات بیشتری کسب کنند. در مقابل تنها ۱۲ درصد نسبت به ترامپ چنین احساسی داشتند. از طرفی برای هریس دشوار است که در حالی که شریک دولت فعلی است خود را به عنوان «نامزد حامی تغییر» معرفی کند.

واشنگتن پست در پایان با اشاره به گلایه‌های حامیان ترامپ که مجریان برنامه مناظره را به سخت‌گیری بر نامزد جمهوری خواه و تسامح با هریس متهم می‌کنند، نوشت: احتمالاً مردم آمریکا چندان به این موارد توجه نخواهند کرد و می‌توان گفت تقریباً از هر نظر، هریس دست بالا را در مناظره داشت.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.