Metaplanet به ارزش 300 میلیون ین بیت کوین اضافی خریداری می کند

Metaplanet، یک شرکت ژاپنی در فهرست عمومی، اعلام کرد که 38.6 بیت کوین را به قیمت 300 میلیون ین (تقریباً 2.2 میلیون دلار) خریداری کرده است و مجموع دارایی بیت کوین خود را به 398.8 BTC رسانده است. این آخرین خرید بیت کوین پس از آن صورت می گیرد که متاپلنت در ماه آگوست اعلام

کد خبر : 494555
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۰
Metaplanet به ارزش 300 میلیون ین بیت کوین اضافی خریداری می کند



Metaplanet، یک شرکت ژاپنی در فهرست عمومی، اعلام کرد که 38.6 بیت کوین را به قیمت 300 میلیون ین (تقریباً 2.2 میلیون دلار) خریداری کرده است و مجموع دارایی بیت کوین خود را به 398.8 BTC رسانده است.

این آخرین خرید بیت کوین پس از آن صورت می گیرد که متاپلنت در ماه آگوست اعلام کرد که 10.08 میلیارد ین برای خرید بیت کوین بیشتر جمع آوری می کند، بخشی از استراتژی شرکتی گسترده تر خود برای تخصیص بودجه به بیت کوین.

Metaplanet برای اولین بار در اوایل سال جاری یک سیاست سرمایه گذاری طرفدار بیت کوین را اتخاذ کرد و به طور پیوسته بیت کوین را انباشته کرد. این شرکت اکنون مجموع 398.8 بیت کوین را در اختیار دارد که به قیمت تقریباً 3.75 میلیارد ین (تقریباً 27.6 میلیون دلار) خریداری شده است.

ساخت خزانه بیت کوین در حال انجام Metaplanet از کتاب بازی MicroStrategy تقلید می کند که بدهی را برای خرید بیت کوین افزایش داده است. به نظر می رسد شرکت های دولتی مدلی برای خرید بیت کوین کشف کرده اند.

شرکت‌های دیگری که این استراتژی را دنبال می‌کنند عبارتند از Marathon Digital Holdings که اخیراً ۲۵۰ میلیون دلار از طریق اسکناس قابل تبدیل برای خرید بیت‌کوین بیشتر جمع‌آوری کرده است و Semler Scientific که به طور مشابه برنامه‌های خود را برای جمع‌آوری پول بیشتر برای خرید بیت‌کوین بیشتر اعلام کرده است.

شرکت‌ها می‌توانند با استقراض ارز فیات با نرخ بهره پایین برای خرید بیت‌کوین، از پتانسیل افزایش بیت‌کوین استفاده کنند. این به شرکت‌های دولتی اجازه می‌دهد تا بدون انحلال دارایی‌های موجود، در معرض بیت کوین قرار بگیرند.

سلب مسئولیت: مجله بیت کوین به طور کامل متعلق به شرکت BTC است که همچنین فعالیت می کند مدیریت UTXO، یک تخصیص سرمایه تنظیم شده با تمرکز بر صنعت دارایی های دیجیتال و سرمایه گذاری در Metaplanet. UTXO در انواع مشاغل بیت کوین سرمایه گذاری می کند و دارایی های دیجیتال قابل توجهی را حفظ می کند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.