بیش از ۲۵ هزار قطعه سکه فروخته شد

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: در شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بیش از ۲۵ هزار قطعه ربع، نیم و تمام سکه از سوی متقاضیان خریداری شد و سکه‌های معامله شده در مجموع ۱۶ حراج از مرز ۳۰۴ هزار قطعه عبور کرد. به گزارش راهبرد معاصر،

کد خبر : 493056
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
بیش از ۲۵ هزار قطعه سکه فروخته شد


سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: در شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بیش از ۲۵ هزار قطعه ربع، نیم و تمام سکه از سوی متقاضیان خریداری شد و سکه‌های معامله شده در مجموع ۱۶ حراج از مرز ۳۰۴ هزار قطعه عبور کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: امروز ۱۷ شهریور ماه، شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که در پایان این حراج ۲۵ هزار و ۷۰۴ قطعه انواع سکه طلا از سوی متقاضیان، خریداری شد.

وی افزود: در این حراج از مجموع ۲۷ هزار و ۴۸۳ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۱ هزار و ۵۲۱ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۹۸ هزار تومان به متقاضیان اختصاص داده شد. همچنین، از مجموع ۱۶ هزار و ۹۴۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۹۲۰۱ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص و در حراج نیم سکه نیز ۱۱ هزار و ۸۷ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۴۹۸۲ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان اختصاص داده شد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در ادامه خاطر نشان کرد: از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا امروز، ۱۶ جلسه حراج سکه از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده که طی این حراج‌ها، در مجموع ۳۰۴ هزار و ۳۹۳ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۶۸ هزار و ۲۹ قطعه، نیم سکه ۴۸ هزار و ۱۷۴ قطعه و تمام سکه ۸۸ هزار و ۱۹۰ قطعه است.

حراج شمش طلا فردا ۱۸ شهریور ماه برگزار می‌شود

بالسینی در پایان افزود:؛ حراج شماره ۴۸ شمش طلا فردا ۱۸ شهریورماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود و طی ۴۷ جلسه حراج برگزار شده شمش طلا در مرکز مبادله ایران، ۹۰۵۲ کیلوگرم شمش طلای استاندارد به ارزش حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان (۴۰ همت) مورد معامله قرار گرفته است./ ایسنا 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.