استادیوم الاهلی – پرسپولیس جنجالی شد

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ورزش سه، تیم ملی عربستان با خروج از پایتخت این کشور ریاض، راهی جده شد تا در استادیوم بزرگ ملک عبدالله موسوم به الجوهره، از اندونزی میزبانی کند. این بازی که در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر سعودی برگزار شد، با نتیجه تساوی یک بر یک همراه

کد خبر : 492509
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
استادیوم الاهلی – پرسپولیس جنجالی شد



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ورزش سه، تیم ملی عربستان با خروج از پایتخت این کشور ریاض، راهی جده شد تا در استادیوم بزرگ ملک عبدالله موسوم به الجوهره، از اندونزی میزبانی کند. این بازی که در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر سعودی برگزار شد، با نتیجه تساوی یک بر یک همراه بود تا شاگردان روبرتو مانچینی با ناامیدی ورزشگاه را ترک کنند.

این استادیوم که جزو ورزشگاه‌های مجهز عربستان محسوب می‌شود، بهترین استادیوم جده و محل میزبانی تیم‌های الاهلی و الاتحاد از حریفان داخلی و بین المللی است و حالا آماده میزبانی از اولین دوره لیگ نخبگان می‌شود؛ جایی که الاهلی عربستان بعد از یک دوره وقفه، به رقابت‌های آسیایی بازگشته و در اولین گام به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

 اما نکته جالب این است که ۲۴ ساعت پیش از بازی پرسپولیس و الاهلی، تیم الاتحاد جده در استادیوم ملک عبدالله به مصاف الوحده عربستان خواهد رفت و همین موضوع باعث شده تا محل میزبانی الاهلی از سرخپوشان تهرانی جنجال برانگیز شود.

 در حالی که هواداران الاهلی باتوجه به اهمیت این دیدار خواستار برگزاری بازی در استادیوم ۶۲ هزار نفری هستند، الاتحاد هنوز با تغییر محل بازی خود موافقت نکرده و همچنین فدراسیون عربستان نیز تغییر زمان بازی الاتحاد را رد کرده است.

 در صورتی که الاهلی نتواند نظر باشگاه الاتحاد را جلب کند، این بازی به استادیوم کوچکتر جده منتقل خواهد شد که طبیعتا گزینه ایده آل برای مدیران باشگاه سبزپوش نخواهد بود.

 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.