واکنش ایران به ادعای آمریکا درباره تلاش تهران برای تاثیرگذاری بر انتخابات این کشور

به گزارش هوشمند نیوز ناصر کنعانی امروز جمعه در یک موضع گیری رسانه‌ای  در این ارتباط افزود: مقامات دولت آمریکا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلی این کشور را که ریشه‌های ساختاری، سیاسی و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرزهای این کشور جستجو کنند. سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری

کد خبر : 492492
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۱۱
واکنش ایران به ادعای آمریکا درباره تلاش تهران برای تاثیرگذاری بر انتخابات این کشور



به گزارش هوشمند نیوز ناصر کنعانی امروز جمعه در یک موضع گیری رسانه‌ای  در این ارتباط افزود: مقامات دولت آمریکا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلی این کشور را که ریشه‌های ساختاری، سیاسی و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرزهای این کشور جستجو کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی تصریح کرد: دولت آمریکا که پیشرو در مداخلات غیرقانونی در امور داخلی دیگر کشورهای مستقل بوده و فهرست بلند بالایی از چنین اقدامات مخربی را در کارنامه خود دارد، نمی‌تواند با اتهام زنی به دیگر کشورها، مشکلات و بحران‌های داخلی خود را به سایر کشورها منتسب نموده و بر سابقه سیاه رفتارهای مداخله جویانه و فراقانونی خود در امور داخلی کشورهای مستقل سرپوش بگذارد.

دادستان کل آمریکا  چهارشنبه شب در اظهاراتی مدعی شدت گرفتن «حملات ایران برای تاثیرگذاری» بر کارزارهای انتخاباتی آمریکا شد.

او در در سخنان خود با طرح اتهاماتی علیه ایران، روسیه و چین ابتدا به روسیه حمله‌ور شد و گفت: «حلقه درونی پوتین به شرکت‌های روابط عمومی روسی دستور داده تا اطلاعات نادرست را به عنوان بخشی از برنامه تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تبلیغ کنند. شبکه آر تی و کارکنان آن طرحی را برای شرکت مستقر در تنسی برای انتشار محتوای مطلوب برای دولت روسیه اجرا کردند.»

مریک گارلند همچنین با اتخاذ موضعی علیه سه کشور «چین»، «روسیه» و «ایران»، مدعی شد و گفت: «ما در برابر تهاجم و تلاش‌های روسیه، چین یا هر بازیگر خارجی دیگری همچون ایران که در پی مداخله در انتخابات ما هستند بی واکنش باقی نخواهیم ماند و بی‌امان با آن کشورها مقابله خواهیم کرد.»

وی در آخر، بدون ارائه هرگونه سندی گفت: «در برابر تلاش‌های تهاجمی فزاینده ایران برای تأثیرگذاری بر کارزارهای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هشدار می‌دهم.»

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.