صحبت‌های سرمربی فلسطین پیش از شروع مقدماتی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فلسطین برای اولین بار وارد رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی شده و این شانس را دارد تا یکی از 8 سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 2026 را به خود اختصاص دهد. به گزارش ورزش سه، فسطین درحالی در دور قبلی مسابقات توانست بعد از استرالیا، در رده دوم گروهش

کد خبر : 492154
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۰
صحبت‌های سرمربی فلسطین پیش از شروع مقدماتی جام جهانی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فلسطین برای اولین بار وارد رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی شده و این شانس را دارد تا یکی از 8 سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 2026 را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ورزش سه، فسطین درحالی در دور قبلی مسابقات توانست بعد از استرالیا، در رده دوم گروهش قرار گیرد که به دلیل حملات گسترده رژیم صهیونیستی ناچار بود تمام بازی‌هایش را دور از خانه و در کشور مالزی برگزار کند. از طرفی جنگ باعث تعلیق رقابت‌های فوتبال داخلی فلسطین نیز شد و تمام این اتفاقات نگرانی برخی بازیکنان تیم ملی این کشور را به همراه داشت.

حالا آنها قرار است امروز در چارچوب هفته اول مرحله مقدماتی در دیداری خارج از خانه با کره جنوبی دیدار کنند. مکرم دبوب، سرمربی فلسطین که تیم خود را برای این دیدار آماده کرده است، پیش از این بازی گفت که امیدوار است در این مسابقه به نتیجه مثبتی دست یابد.

دبوب اظهار داشت: “بازی در برابر کره جنوبی دشوار خواهد بود و این یک شروع بزرگ است. هدف ما این است که از این بازی امتیاز بگیریم. می‌خواهیم مانند عملکردمان در جام ملت‌های آسیا و مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی پرتلاش ظاهر شویم.”

مربی فلسطین افزود: “در دور قبلی مسابقات با مشکلاتی مواجه بودیم که مهمترین آنها تاخیر در ثبت نام اکثر بازیکنان در اردوی تمرینی و عدم انجام بازی‌های دوستانه بود.”

ابوعلی، بازیکن تیم ملی فلسطین نیز در این نشست خبری گفت:”من فکر می‌کنم که این بازی دشوار خواهد بود، آن هم وقتی قرار است با یکی از قدرت‌های آسیا دیدار کنیم. با این‌حال ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا یک بازی خوب برای تیم و مردم خود انجام دهیم.”

فلسطین روز 20 شهریور نیز در کوالالامپور میزبان اردن خواهد بود. طبق اعلام اتحادیه فوتبال فلسطین دست کم ۹۲ فوتبالیست فلسطینی در حملات اسرائیل کشته شده‌اند و زیرساخت‌های فوتبال در این کشور به طور کامل تخریب شده است.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.