افزایش ۳ برابری مالیات گردشگری نیوزلند

نیوزلند مالیات گردشگری را برای بازدیدکنندگان بین المللی تقریباً سه برابر می کند و البته گردشگران استرالیایی از این مالیات ۱۰۰ دلاری معاف خواهند بود. به گزارش ایسنا، دولت نیوزیلند با اعلام این که هزینه های ورودی گردشگران را تقریباً سه برابر خواهد کرد، انتقاد بخش کلیدی گردشگری را برانگیخت که معتقد است مالیات بالاتر

کد خبر : 491904
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
افزایش ۳ برابری مالیات گردشگری نیوزلند



نیوزلند مالیات گردشگری را برای بازدیدکنندگان بین المللی تقریباً سه برابر می کند و البته گردشگران استرالیایی از این مالیات ۱۰۰ دلاری معاف خواهند بود.

به گزارش ایسنا، دولت نیوزیلند با اعلام این که هزینه های ورودی گردشگران را تقریباً سه برابر خواهد کرد، انتقاد بخش کلیدی گردشگری را برانگیخت که معتقد است مالیات بالاتر باعث جلوگیری از بازدیدکنندگان می شود.

دولت نیوزلند  در بیانیه‌ای اعلام کرد که هزینه‌های بازدیدکنندگان بین‌المللی و حفاظت و گردشگری را از اول اکتبر از ۳۵ دلار نیوزیلند به ۱۰۰ دلار نیوزیلند (۶۱.۸۵ دلار) افزایش می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان در هنگام بازدید از نیوزیلند به خدمات عمومی و تجربه‌های با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند. 

استرالیایی ها و مسافران اکثر کشورهای اقیانوس آرام از پرداخت این مالیات معاف هستند.

مانند بسیاری از نقاط محبوب گردشگری جهانی، نیوزلند با تأثیر گردشگران بر محیط طبیعی دست و پنجه نرم کرده است و در ابتدا هزینه ۳۵ دلاری در جولای ۲۰۱۹ معرفی شد، اما این هزینه برای پوشش هزینه های مربوط به تعداد زیادی بازدید کننده کافی نبود.

به گزارش گاردین، دولت نیوزلند اعلام کرده این هزینه رقابتی است و مطمئن است نیوزلند همچنان به عنوان یک مقصد جذاب برای بازدیدکنندگان دیده خواهد شد.

مت دوسی، وزیر گردشگری نیوزلند نیز معتقد است این مالیات تضمین می‌کند که بازدیدکنندگان بین‌المللی در مناطق و پروژه‌های حفاظت‌شده با ارزش، مانند حمایت از تنوع زیستی در پارک‌های ملی مشارکت دارند.

با این حال، انجمن صنعت گردشگری این کشور بر این باور است که هزینه‌های بالاتر بازدیدکنندگان را دلسرد می‌کند، به‌ویژه که این بخش که زمانی بزرگترین درآمد صادراتی نیوزلند بود، هنوز در تلاش است تا از تاثیرات منفی که پس از بسته شدن سخت‌گیرانه مرزها که در طول همه‌گیری کووید-۱۹ اجرا شد، بهبود یابد.

ربکا اینگرام، مدیر اجرایی انجمن صنعت گردشگری نیوزلند گفت: «بازیابی گردشگری نیوزلند از بقیه جهان عقب‌تر است و این امر رقابت جهانی ما را بیشتر کاهش می‌دهد».

سال گذشته بیش از ۳.۲ میلیون گردشگر از نیوزلند بازدید کردند که ۱.۳ میلیون نفر استرالیایی بودند.

بازارهای مهمی که تحت تأثیر مالیات گردشگری قرار خواهند گرفت شامل ایالات متحده، چین، بریتانیا، هند، کره جنوبی و آلمان است که مجموعاً سال گذشته یک میلیون گردشگر را راهی نیوزلند کرده بودند.

داده‌های آماری منتشر شده نشان می‌دهد که درآمدهای گردشگری نیوزلند از ابتدای سال میلادی تا ۳۰ ژوئن  به۱۴.۹۶ میلیارد دلار نیوزیلند رسیده که هنوز ۵ درصد نسبت به آمار مشابه قبل از همه‌گیری کمتر است و تعداد بازدیدکنندگان تقریباً ۸۰ درصد سطوح قبل از بسته شدن مرزها به دلیل همه گیری کروناست.

دولت نیوزلند نیز اخیراً هزینه های ویزای بازدیدکنندگان را افزایش داده است و پیشنهادی برای افزایش هزینه ها در فرودگاه های منطقه ای نیز مطرح شده است.

انتهای پیام 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.