بیوگرافی سعید افروز، رکوردشکن کرمانیِ پار المپیک پاریس!

بیوگرافی سعید افروز: سعید افروز ورزشکار پارا دو و میدانی ایران در رشته پرتاب نیزه است. این ورزشکار خوش سابقه در سال ۱۳۷۰ در جیرفت کرمان به دنیا آمده است. معلولیت او از ناحیه پا مادرزادی است اما این معلولیت هرگز برای او یک محدودیت نبوده است و با تلاش توانسته در رشته ورزشی مورد

کد خبر : 491888
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
بیوگرافی سعید افروز، رکوردشکن کرمانیِ پار المپیک پاریس!


بیوگرافی سعید افروز: سعید افروز ورزشکار پارا دو و میدانی ایران در رشته پرتاب نیزه است. این ورزشکار خوش سابقه در سال ۱۳۷۰ در جیرفت کرمان به دنیا آمده است. معلولیت او از ناحیه پا مادرزادی است اما این معلولیت هرگز برای او یک محدودیت نبوده است و با تلاش توانسته در رشته ورزشی مورد علاقه اش به بهترین ها دست پیدا کند.

بیوگرافی سعید افروز

سعید افروز بازیکن پار دو و میدانی موفق کشورمان موفق شد در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با پرتابی به طول ۴۰/۰۵ متر رکورد جهان را بشکند و به مدال طلا پرتاب نیزه کلاس F۳۴ دست پیدا کند. او اولین ورزشکاری است که در این کلاس پرتابی بیش از ۴۰ متر را به ثبت رسانده است. آقای سعید افروز در سه پرتاب ابتدایی خود نیز سه بار رکورد جهان را شکسته است.

سعید افروز در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که در آن رقابت پرتاب نیزه کلاس ادغامی F33/34 برگزار شد، با ۱۰۶۸ امتیاز به مقام نخست رسید و موفق شد مدال طلای این رقابت ها را به دست بیاورد. سعید افروز در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ در رشته پرتاب نیزه کلاس F34 با پرتابی به طول ۴۱٫۱۶ متر ضمن شکستن رکورد جهان و پارالمپیک به مقام نخست رسید و موفق شد مدال طلا کسب کند.

بیوگرافی سعید افروز

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.