انقلاب مورایس؛ دو سوپراستار در لیست فروش!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در فاصله دو هفته مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، بار دیگر تب و تاب شدیدی بین تیم‌ها برای تغییر در لیست‌شان شکل گرفته است. به نقل از ورزش سه، سه هفته از لیگ برتر گذشته و تیم‌ها با شناخت نسبی از شرایط فنی و کیفی لیست خود

کد خبر : 491860
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۷
انقلاب مورایس؛ دو سوپراستار در لیست فروش!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در فاصله دو هفته مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، بار دیگر تب و تاب شدیدی بین تیم‌ها برای تغییر در لیست‌شان شکل گرفته است.

به نقل از ورزش سه، سه هفته از لیگ برتر گذشته و تیم‌ها با شناخت نسبی از شرایط فنی و کیفی لیست خود و البته بر اساس سقف قرارداد به دنبال ایجاد تغییر در فهرست خود هستند تا با تقویتی دوباره آماده ادامه فصل پرماجرای لیگ بیست و چهارم شوند.

جدیدترین و البته شاید جالب‌ترین خبر نقل و انتقالاتی اکنون مربوط به باشگاه سپاهان اصفهان است که بعد از حذف از لیگ نخبگان و صدرنشینی در پایان سه هفته ابتدایی لیگ، به دنبال تغییراتی در فهرست خود و حضوری موفق در ادامه فصل و خصوصا لیگ قهرمانان آسیاست که در آن شانس خود را زیاد می‌بیند.

در این رابطه گفته می‌شود بنا به تصمیم ژوزه مورایس قرار است نام رضا اسدی و سیاوش یزدانی از لیست این تیم کنار گذاشته شود و در فهرست فروش قرار گیرد.

باشگاه سپاهان امیدوار است با فروش دو ستاره گرانقیمت خود شرایط برای سود بردن از سقف قرارداد و بکارگیری نفرات جدید خصوصا ستاره فرانسوی‌اش یعنی انزونزی را فراهم سازد.

رضا اسدی فصل گذشته از تراکتور به عنوان ستاره‌ای گرانقیمت به سپاهان منتقل شد. رضا اسدی توانست همانند دوره حضورش در تراکتور در گلزنی موفق عمل کرده و پا به پای شهریار مغانلو در مسیر آقای گلی پیش برود. با این حال سه هفته ابتدایی فصل چندان برای او خوب پیش نرفت و تا این لحظه در باز کردن دروازه رقبا ناموفق بوده است.

از سوی دیگر سیاوش یزدانی که در روزهایی ابتدایی فصل هم با شایعه کنار گذاشته شدن از سپاهان مواجه شد، با انتشار یک استوری مدعی شد مشکلی نیست و با هماهنگی مدتی دور از تیم خواهد بود و به زودی بازمی‌گردد، اما اکنون به نظر می‌رسد این بازگشت زودهنگام در این فصل نخواهد بود و او با تصمیم مورایس و با هماهنگی باشگاه قرار است در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا پنجره تابستانی مسیر جدیدی را انتخاب کند.

باید دید باشگاه سپاهان در فاصله کوتاه باقی مانده تا پایان پنجره تابستانی و با توجه به پر بودن لیست تیم‌های مدعی، قادر خواهد بود مطابق برنامه‌اش رضا اسدی و سیاوش یزدانی را از لیست خود خارج کند یا خیر.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.