عکس های فیضا سویل گونگور بازیگر ترکیه ای + مختصری از بیوگرافی

فیضا سویل گونگور، بازیگر زن اهل ترکیه، در ۳۰ مه ۱۹۹۷ در آنکارا به دنیا آمد. او به خاطر نقش‌های برجسته‌اش در سریال‌های تلویزیونی “Aldatmak” (خیانت) و “Mucize Doktor” (دکتر معجزه) شناخته شده است. گونگور فعالیت هنری خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در نقش مکمل سریال تلویزیونی “Fatmagül’ün Suçu Ne?” (گناه فاطماگل چیست؟)

کد خبر : 491431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۴۳
عکس های فیضا سویل گونگور بازیگر ترکیه ای + مختصری از بیوگرافی


فیضا سویل گونگور، بازیگر زن اهل ترکیه، در ۳۰ مه ۱۹۹۷ در آنکارا به دنیا آمد. او به خاطر نقش‌های برجسته‌اش در سریال‌های تلویزیونی “Aldatmak” (خیانت) و “Mucize Doktor” (دکتر معجزه) شناخته شده است.

گونگور فعالیت هنری خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در نقش مکمل سریال تلویزیونی “Fatmagül’ün Suçu Ne?” (گناه فاطماگل چیست؟) آغاز کرد. پس از آن، در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی دیگر نظیر “Kiraç” (مستاجر) و “Çukur” (گودال) به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۲۰۱۹، گونگور موفق به کسب نقش اصلی زن در سریال “Aldatmak” شد. این سریال داستان زلیخا، زنی که متوجه خیانت همسرش می‌شود، را روایت می‌کند. بازی او در این سریال با تحسین منتقدان مواجه شد و سریال به یکی از پربیننده‌ترین آثار تلویزیونی ترکیه در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد.

گونگور در سال ۲۰۲۰ به بازیگران سریال محبوب “Mucize Doktor” پیوست. این سریال داستان یک پزشک جوان مبتلا به اوتیسم را روایت می‌کند که در بیمارستانی مشغول به کار است. گونگور در این سریال نقش دکتر نازلی گولر، یکی از همکاران پزشک جوان را ایفا می‌کند.

فیضا سویل گونگور علاوه بر بازی در تلویزیون، در تئاتر و سینما نیز فعال است. او در چندین نمایش تئاتری مانند “هملت” و “رومئو و ژولیت” به صحنه رفته است. همچنین در فیلم‌های “Aşk Tesadüfleri Sever” (عشق تصادف را دوست دارد) و “Yarım Kalan” (ناتمام) نیز نقش‌آفرینی کرده است.

فیضا سویل گونگور یکی از بازیگران نوظهور و با استعداد ترکیه است که با ایفای نقش‌های متنوع در سریال‌ها، فیلم‌ها و تئاتر توانسته جایگاه خود را در صنعت سرگرمی ترکیه تثبیت کند.

عکس های فیضا سویل گونگور



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.