واکنش سخنگوی شورای شهر به تغییر شهردار تهران

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، خبری مبنی بر کسب رأی مثبت ۲۱ عضو از ۳۰ عضو شورای اسلامی شهر تهران برای جایگزینی علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در فضای مجازی منتشر شد. این خبر به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت و بحث‌های متعددی را به همراه داشت. در واکنش به این شایعات،

کد خبر : 491221
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
واکنش سخنگوی شورای شهر به تغییر شهردار تهران



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، خبری مبنی بر کسب رأی مثبت ۲۱ عضو از ۳۰ عضو شورای اسلامی شهر تهران برای جایگزینی علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در فضای مجازی منتشر شد. این خبر به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت و بحث‌های متعددی را به همراه داشت.

در واکنش به این شایعات، علی رضا نادعلی؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: “متاسفانه هر چند روز یک بار، اخباری بر ضد مدیریت شهری و به صورت سرگرمی از سوی افرادی که با گفتمان انقلاب زاویه دارند، منتشر می‌شود و امپراطوری‌های «فیک نیوز» نیز از این اخبار استفاده می‌کنند.”

وی با تأکید بر اینکه این شایعات بی‌اساس هستند، افزود: “در خبری که منتشر شده بود، ادعا شده که ۳۰ عضو در شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند، در حالی که تعداد اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۲۱ نفر است. اکثریت اعضا با شهردار تهران همراه هستند و در سال آخر نیز این همراهی ادامه خواهد داشت.”

نادعلی با اشاره به شفافیت و قانونی بودن فعالیت‌های شورای ششم، گفت: “شورای ششم از روز اول بر اساس مشی قانونی و شفافیت به فعالیت خود پرداخته است و شهروندان نباید به اخبار نادرست و فیک نیوزها توجه کنند.”

وی همچنین اضافه کرد: “در سال آخر مدیریت شهری ششم، شورای شهر و شهرداری به سرانجام رساندن بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را دنبال خواهند کرد و نباید به حاشیه‌ها و شایعات بی‌اساس توجه کنیم.”

این گزارش، تلاشی است برای شفاف‌سازی و پاسخ به شایعات اخیر درباره تغییر شهردار تهران و تأکید بر ادامه فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین‌شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.