مذاکره پرسپولیس با مهاجم میلان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات خود را با چند مهاجم انجام دادند و حالا به نظر می‌رسد با مهاجم فصل گذشته تیم امپولی به توافق رسیده و احتمالا در روزهای آینده با او به توافق خواهند رسید. به نقل از ورزش سه ام‌بایه نیانگ مهاجم سنگالی فصل گذشته تیم امپولی

کد خبر : 491193
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
مذاکره پرسپولیس با مهاجم میلان



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات خود را با چند مهاجم انجام دادند و حالا به نظر می‌رسد با مهاجم فصل گذشته تیم امپولی به توافق رسیده و احتمالا در روزهای آینده با او به توافق خواهند رسید.

به نقل از ورزش سه ام‌بایه نیانگ مهاجم سنگالی فصل گذشته تیم امپولی که در این تیم موفق شد پنج گل در یک تیم فصل بزند، موردتوجه پرسپولیس قرار دارد و مذاکرات برای جذب او به مراحل نهایی نزدیک شده است. 

نیانگ ۲۹ ساله در حالی فصل گذشته پیراهن امپولی را برتن داشت که با این تیم دروازه آاس رم را هم گشود تا آمار نسبتا خوبی را از خود به جای گذاشته باشد. جالب اینکه او در نیم فصل اول فصل گذشته ۸ گل برای ادانا دمیراسپور زد.

نکته جالب اینکه او فصل پیش با میلاد محمدی هم‌تیمی بود و حالا شاید دوباره سرنوشت مشترکی با او داشته باشد. نیانگ که پیراهن تیم بوردو را هم برتن کرده، سابقه ۷۷ بازی در تیم میلان را هم دارد و موقعیت خاصی در این تیم داشت و ۱۲ گل هم در جمع میلانی‌ها زد. 

نیانگ که در تیم‌های ملی رده پایه فرانسه بازی کرده، در تیم ملی سنگال ۱۷ بازی ۴ گل داشته است.  البته شاید نکته جالب در مورد او تعداد بالای تیم‌هایی است که تغییر داده و در ۱۰ تیم مختلف بازی کرده است. 

امبایه در لیگ ایتالیا، فرانسه، ترکیه و عربستان بازی کرده که البته در فرانسه پیراهن شش تیم مختلف را بر تن کرده تا رکوردی عجیب را در دست داشته باشد. 

البته پرسپولیس هنوز با این مهاجم به توافق نرسیده و مذاکرات رضا درویش برای جذب او همچنان ادامه دارد و باید دید که او موفق به انجام این انتقال خواهد شد یا خیر.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.