اعلام برنامه حامی Devcon SEA و تیم های تاثیر

دوستان انجمن اتریوم، ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که برنامه حامی Devcon، که راه‌های جدیدی برای تامین مالی کالاهای عمومی مرتبط با اتریوم و پروژه‌های تاثیرگذار را بررسی می‌کند، برای Devcon 7 در SEA بازگشته است. در ابتدا در Devcon VI در بوگوتا به‌عنوان جایگزینی برای حمایت‌های مالی رویدادهای سنتی راه‌اندازی شد، ما هیجان‌زده

کد خبر : 491131
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۰
اعلام برنامه حامی Devcon SEA و تیم های تاثیر



دوستان انجمن اتریوم،

ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که برنامه حامی Devcon، که راه‌های جدیدی برای تامین مالی کالاهای عمومی مرتبط با اتریوم و پروژه‌های تاثیرگذار را بررسی می‌کند، برای Devcon 7 در SEA بازگشته است. در ابتدا در Devcon VI در بوگوتا به‌عنوان جایگزینی برای حمایت‌های مالی رویدادهای سنتی راه‌اندازی شد، ما هیجان‌زده هستیم که اطلاعات بیشتری درباره برنامه حامی امسال پیش از سفر خود به آسیای جنوب شرقی به اشتراک بگذاریم!

فراگیر بودن با طراحی

برنامه حامی Devcon برای همه است. هنگام درخواست، می‌توانید یکی را برای شرکت انتخاب کنید حامی یا به عنوان یک تیم تاثیر. کدام کدام است؟

اگر شما یک حامی، به دنبال ایجاد تفاوت و دریافت پاس های Devcon برای تیم خود با قدردانی ما، این برنامه برای شماست. و اگر بخشی از یک تیم کوچکتر با بودجه محدود هستید، اما در حال ساختن هستید تاثیر با کار شما و به دنبال دسترسی به Devcon، دلیلی برای درخواست نیز وجود دارد!

هدف ما گنجاندن گروه متنوعی از شرکت کنندگان در برنامه حامی است.

چگونه کار می کند؟

برای پیوستن به عنوان حامی یا تیم تاثیر انتخاب کنید

از طریق برنامه حامی Devcon، تیم های حامی این فرصت را خواهد داشت تا در کالاهای عمومی مرتبط با اتریوم که اکوسیستم اتریوم را رشد می‌دهند، مشارکت داشته باشد و با تشکر از فناوری‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هم به جلو برویم، بلیط‌هایی به Devcon SEA دریافت خواهند کرد.

تصویب شد تیم های تاثیرگذار به ازای تفاوتی که در اکوسیستم اتریوم ایجاد می‌کنند، مجوز دریافت خواهند کرد!

شروع کنید پر کردن فرم درخواست امروز!. و در هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری را در مورد مشارکت‌های واجد شرایط و دریافت‌کنندگان برای تیم‌های حامی ارائه خواهیم کرد و شروع به اطلاع رسانی به تیم‌های تاثیر تایید شده نیز خواهیم کرد.

برنامه امروز باز است و در 31 جولای 2024 بسته می شود.

به عنوان یک حامی

  1. حامیان Devcon اغلب تیم‌هایی هستند که توکن‌سازی شده‌اند، رشد کرده‌اند یا ابزاری برای ایجاد تأثیر از طریق مشارکت‌های کالاهای عمومی دارند.

  2. اعمال: نقش الف را در آغوش بگیرید حامی، ابتدا با پر کردن فرم درخواست.

  3. اتصال: منتظر راهنمایی ما در مورد مراحل بعدی تیم خود باشید.

  4. مشارکت: در اواخر تابستان امسال، ما به شما توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید با حمایت از کالاهای عمومی اتریوم که به عنوان بخشی از برنامه امسال انتخاب شده‌اند، نشان خود را جلب کنید.

  5. دریافت کنید: بلیط های Devcon 7 خود را به عنوان تشکر ما دریافت کنید.

به عنوان یک تیم تاثیر

  1. تناسب خود را به عنوان یک تیم تاثیر بالقوه تعیین کنید: آیا در یک تیم کوچکتر، با بودجه محدود، یا در نوع تیمی که به احتمال زیاد از بودجه کالاهای عمومی که به تلاش های مرتبط اهدا می شود، بهره مند می شوند، تغییر ایجاد می کنید؟

  2. درخواست: فرم درخواست را پر کنید تا به Devcon بپیوندید تیم تاثیر بدون هیچ هزینه ای!.

  3. اتصال: منتظر راهنمایی ما در مورد مراحل بعدی متناسب با تیم خود باشید.

  4. دریافت: پس از بررسی، تیم‌های تایید شده Impact بلیط‌های Devcon 7 را به عنوان تشکر ما دریافت خواهند کرد.

به روز رسانی های دیگر

The Impact Forum: فضایی برای تعاملات معنادار

Devcon 7 در SEA همچنین دارای Impact Forum است، مجموعه جدیدی از فضاهای اختصاصی که در آن می‌توانید با تیم‌هایی که فعالانه در اکوسیستم اتریوم تفاوت ایجاد می‌کنند، ملاقات کرده و با آنها تعامل داشته باشید. برخی از تیم‌های Impact و Supporter، در میان سایرین، دعوت می‌شوند تا به این بخش‌های منحصربه‌فرد در محل در بانکوک ملحق شوند، بدون در نظر گرفتن مبالغی که کمک می‌کنند. در اینجا، فرصت‌هایی برای تعامل معنادار در بخش‌های خاصی از جامعه اتریوم پیدا خواهید کرد.

بلیط

اولین فرصت برای دریافت بلیط Devcon 7 در ماه ژوئن آغاز می شود! ما یک مزایده قرعه کشی را افتتاح خواهیم کرد و سایر فرصت های بلیط در ماه جولای راه اندازی می شوند. هدف ما این است که با تخفیف‌های Builder، تخفیف‌های محلی برای جنوب شرق آسیا و موارد دیگر که امسال ارائه می‌شود، این Devcon را تا حد امکان در دسترس قرار دهیم.

صحبت کردن

برنامه های بلندگو برای Devcon SEA در ماه جولای باز می شود! تا آن زمان، می‌توانید افرادی را که می‌خواهید در Devcon ببینید، به اشتراک بگذارید در انجمن ما.

سفر کنید

Devcon، کنفرانس 4 روزه، بین 12 تا 15 نوامبر در محل برگزاری QSNCC برگزار می شود. محل اقامت در نزدیکی مترو یا قطار هوایی رزرو کنید – محل برگزاری Devcon مستقیماً به ایستگاه مترو “مرکز همایش ملی کوئین سیریکیت” متصل است.

زود بیایید، دیرتر بروید – چند روز اضافی برای رویدادهای قبل و بعد از Devcon و کاوش در بانکوک یا آسیای جنوب شرقی برنامه ریزی کنید. راهنمای شهر بانکوک به زودی!

از علاقه و کمک شما به اکوسیستم اتریوم سپاسگزاریم. ما مشتاقانه منتظر دیدن نتایج این همکاری ها در Devcon 7 هستیم.

تیم Devcon



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.