تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی+ فیلم

به گزارش هوشمند نیوز، شهرک‌نشینان صهیونیست نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی را به صحنه تظاهرات اعتراضی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبدل کردند. بر اساس گزارش رسانه‌های خبری، صهیونیست‌های معترض در برابر دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع و وی را به رهاکردن اسرای صهیونیست به حال خود، متهم کرده‌اند. به گزارش مهر به نقل

کد خبر : 490974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی+ فیلم



به گزارش هوشمند نیوز، شهرک‌نشینان صهیونیست نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی را به صحنه تظاهرات اعتراضی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبدل کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های خبری، صهیونیست‌های معترض در برابر دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع و وی را به رهاکردن اسرای صهیونیست به حال خود، متهم کرده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز اعلام کرد که خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه، خیابان اصلی «ایالون» در «تل‌آویو» را مسدود کرده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که شهرک‌نشینان پل «اوتار» در ورودی قدس اشغالی را بسته‌اند و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در حال متفرق‌کردن این صهیونیست‌ها هستند.

از سوی دیگر رئیس سندیکای کارگری رژیم صهیونیستی موسم به «هستدروت» از اعتصاب سراسری در تأسیسات کارگری و اقتصادی رژیم صهیونیستی طی فردا خبر داد. این اعتصاب سراسری در اعتراض به کارشکنی‌های کابینه رژیم صهیونیستی در مسیر امضای توافق مبادله اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه انجام می‌شود.

علاوه بر این «هستدروت» از شهرک‌نشینان صهیونیست خواست که از امشب به تظاهرات اعتراضی دست بزنند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز اعلام کرد که فرودگاه «بن گوریون» هم با اعتصاب سراسری در سرزمین‌های اشغالی همراه شده و فردا به صورت کامل تعطیل خواهد بود.

پیش از این نیز سرزمین‌های اشغالی بارها شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

اختلاف و شکاف در میان صهیونیستها

با به درازاکشیدن جنگ علیه نوار غزه و کشته‌شدن شمار بیش‌تری از اسرای صهیونیستِ نزد مقاومت فلسطین در این باریکه در نتیجه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، اختلافات و شکاف‌ها در میان صهیونیست‌ها در خصوص توافق آتش‌بس و مبادله اسرا بالا گرفته است، به ویژه آن‌که شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از پیداکردن جنازه ۶ اسیر صهیونیست در غزه خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «بتسئیل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به اعلام اعتصاب سراسری در سرزمین‌های اشغالی از سوی سندیکای کارگری رژیم صهیونیستی ضمن تهدید معترضان اعلام کرده است: اعتصابی که قرار است فردا انجام شود غیرقانونی است. هرکس فردا اعتصاب کند، حقوق دریافت نخواهد کرد. اعتصاب به «اسرائیل» آسیب می‌زند.

اسموتریچ همچنین با اذعان به موفقیت مقاومت در تحقق اهداف خود اعلام کرد: رئیس سندیکای کارگری رؤیای سنوار را محقق می‌کند و به جای آن‌که نماینده کارگران اسرائیلی باشد نماینده حماس است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تنش میان مقامات رژیم صهیونیستی خبر دادند و گزارش دادند که در جلسه امروز کابینه رژیم صهیونیستی، برخی وزرا از جمله اسموتریچ به «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حمله کرده‌اند.

اسموتریچ در این جلسه بیان کرده است که رژیم صهیونیستی اگر مطابق خواسته وزیر جنگ این رژیم خواسته‌های جنبش حماس را بپذیرد، جنگ را خواهد باخت؛ این در حالی است که گالانت در راس عاملان جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری حضور دارد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که برخی اعضای ائتلاف نتانیاهو خواستار برکناری گالانت شده‌اند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.