بیوگرافی حسین ستوده، مداح اهل بیت!

بیوگرافی حسین ستوده: حسین ستوده مداح اهل بیت 22 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمده است. آقای ستوده یکی از خوش صداترین و بهترین مداحان اهل بیت است که امروز در خبرنامه به بیوگرافی او تا جایی که اطلاعات در دسترس است پرداخته ایم. با ما همراه باشید! بیوگرافی حسین ستوده، مداح اهل بیت

کد خبر : 490957
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
بیوگرافی حسین ستوده، مداح اهل بیت!


بیوگرافی حسین ستوده: حسین ستوده مداح اهل بیت 22 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمده است. آقای ستوده یکی از خوش صداترین و بهترین مداحان اهل بیت است که امروز در خبرنامه به بیوگرافی او تا جایی که اطلاعات در دسترس است پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

بیوگرافی حسین ستوده، مداح اهل بیت

مطابق با گزارشی که خبرگذاری تسنیم منتشر کرده است، آقای حسین ستوده 9 یا 10 ساله بوده است که به همراه بچه‌های محل شان، با چادر مادرش که آن را هم پدر بزرگش از کربلا برایش آورده بوده است، تکیه زدن در محرم و عزاداری را شروع کرده است. چنانچه خودش می گوید بعد از به پا کردن تکیه همه گفتند چه کسی قرار است بخواند. اینجا شروع مداحی اقای ستوده بوده است، زمانی که در سن پایین بهخود جرات داده و خوانده است. خودش می گوید:

«آرزویم این بود که در مسجد محل بخوانم. شب ششم محرم بود که به همراه برادر بزرگم  به مسجد رفتم و به آرزوی قلبی‌ام رسیدم. از همان لحظه، به‌طور رسمی وارد عرصه مداحی شدم. پدر و مادرم مشوق من برای ورود به این عرصه بودند.»

خانواده حسین ستوده

 

بیوگرافی حسین ستوده بیوگرافی حسین ستوده مادر آقای ستوده قاری قرآن است و خودش معتقد است که پدر و مادرش بیشترین نقش را برای ورود او به این حوزه و مداحی برای اهل بیت داشته اند.

حسین ستوده از چه کسانی مداحی را آموخته است؟

حاج غلامرضا عینی‌فرد استاد حسیت ستوده بوده است. با این حال خودش می گوید حسین عینی‌فرد هم مثل یک برادر بزرگتر. به او یاری رسانده است تا در این عرصه بیش از پیش شکوفا شود. حسین ستوده می گوید:

«از برخورد با مستمع تا نحوه نشستن روی منبر و هر چیزی دیگری که برای مداح ضروری است را از غلامرضا عینی فرد یاد گرفتم. البته از سبک سینه‌زنی‌ حاج منصور ارضی تقلید می‌کردم. آن زمان، تکنولوژی و فناوری بدین شکل نبود، برادرم برایم کاست مداحی‌های حاج منصور را می‌خرید و به دست من می‌رساند.»

ذوق و قریحه شاعری

حسین ستوده می گوید، اهل شعر و شاعری است و گاهی شعر می نویسد. او در این رابطه می گوید: «اشعاری که من می‌گویم لطف و مرحمتی است که اهل‌بیت (ع) عطا کرده‌اند و فقط از قلم و زبان من تراوش می‌شود. “این همه آوازه‌ها از شه بود گرچه از حلقوم عبدالله بود”.»



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.