برنامه Devcon Scholars برای Devcon SEA بازگشت!

ما بسیار هیجان زده هستیم که بازگشت برنامه Devcon Scholars را اعلام کنیم Devcon آسیای جنوب شرقی! برنامه Devcon Scholars با گرد هم آوردن سازندگان از جغرافیاها و رشته های مختلف، چیزی بیش از یک بورس تحصیلی برای شرکت در Devcon ارائه می دهد – هدف آن ایجاد یک جامعه متمرکز بر یادگیری مشترک و

کد خبر : 490865
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۰
برنامه Devcon Scholars برای Devcon SEA بازگشت!



ما بسیار هیجان زده هستیم که بازگشت برنامه Devcon Scholars را اعلام کنیم Devcon آسیای جنوب شرقی! برنامه Devcon Scholars با گرد هم آوردن سازندگان از جغرافیاها و رشته های مختلف، چیزی بیش از یک بورس تحصیلی برای شرکت در Devcon ارائه می دهد – هدف آن ایجاد یک جامعه متمرکز بر یادگیری مشترک و ایجاد مشترک، ایجاد پل اتریوم با جهان های دیگر و فشار دادن مرزهای اتریوم است. . امسال، ما به دنبال پذیرایی از 100 محقق در چهار دسته هستیم: (1) سازمان دهندگان انجمن اتریوم، (2) دانشجویان حقوق و متخصصان حقوقی، (3) هنرمندان و نویسندگان علمی تخیلی، و (4) سازندگان دیگر.

اکنون برنامه ها باز هستند، تا یکشنبه، 7 ژوئیه 2024، ساعت 11:59 شب PST.

به عنوان یک محقق چه انتظاری داریم

برنامه Scholars در ماه اوت آغاز می شود و پس از Devcon در اواخر نوامبر به پایان می رسد.

در اینجا چیزی است که محققان منتخب می توانند انتظار داشته باشند:

  • حمایت مالی: بر اساس نیازهای فردی، دانش پژوهان برای اقامت، پرواز، درخواست ویزا، روزانه و/یا بلیط Devcon حمایت مالی می کنند. توجه: سطح نیازهای مالی تاثیری در روند انتخاب نخواهد داشت. کسانی که به حمایت مالی نیاز ندارند نیز واجد شرایط هستند.
  • انجمن و برنامه نویسی Pre-Devcon: فراتر از حمایت مالی، برنامه دانش پژوهان Devcon بر ایجاد روابط پایدار، مربیگری و فضایی برای ارتقای مهارت ها و دانش موجود تاکید دارد. جلسات آنلاینی وجود خواهد داشت که در آن محققین با یکدیگر ملاقات می کنند، با هم یاد می گیرند و برای تجربه خود در Devcon آماده می شوند.
  • Devcon: گذراندن یک هفته شگفت انگیز Devcon در بانکوک، تایلند.
  • پست Devcon: پس از Devcon، هر محقق یک Artifact یادگیری را ارسال می کند – یک ایجاد با فرمت آزاد که یادگیری و تجربه خود را در رسانه انتخابی خود بیان می کند.

واجد شرایط بودن و الزامات

برای واجد شرایط بودن برای برنامه Devcon Scholars، متقاضیان باید:

  • اولین شرکت کننده Devcon
  • قادر و مایل به صرف تقریباً سه ساعت در هفته در طول 3 ماه، برای شرکت در جلسات آنلاین، تکمیل تکالیف و غیره است.

در جدول زیر به دنبال متقاضیان در چهار دسته هستیم. توجه داشته باشید که متقاضیان می‌توانند تحت چندین دسته درخواست دهند، و ما قویاً متقاضیان آسیای جنوب شرقی و سایر جوامعی که در اکوسیستم اتریوم حضور ندارند، درخواست می‌کنیم.

دسته بندی توضیحات چه کسی باید درخواست دهد
سازمان دهندگان انجمن اتریوم این دسته گروه متنوعی از مشارکت‌کنندگان اتریوم را جمع‌آوری می‌کند که اکوسیستم اتریوم را از طریق مشارکت فعال جامعه ارتقا می‌دهند. این گروه به شناسایی و حمایت از رهبران اجتماعی اتریوم و سازمان‌دهندگان اجتماعی که به طور فعال با جوامع محلی در حوزه‌های مرتبط با بلاک چین کار می‌کنند، اختصاص داده شده است. این برنامه شامل مجموعه‌ای از جلسات آنلاین و جلسات طوفان فکری است که به محققان امکان می‌دهد درباره جامعه اتریوم و ارزش‌ها و همچنین فرصت‌هایی برای ملاقات و تعامل با سایر سازمان‌دهندگان جامعه در سراسر جهان اطلاعات بیشتری کسب کنند. (1) رهبران انجمن اتریوم و همچنین

(2) رهبران جامعه در حوزه های مرتبط با بلاک چین (به عنوان مثال، جوامع در نرم افزار منبع باز، رمزنگاری، اقتصاد، و داده ها؛ جوامع توسعه دهندگان گسترده تر).
دانشجویان حقوق و متخصصان حقوق این دسته برای پرورش نسل جدیدی از متخصصان حقوقی ماهر و فنی طراحی شده است که به ارزش‌های اکوسیستم اتریوم متعهد هستند و اهمیت کار منبع باز برای بهبود اشتراکات عمومی اتریوم را درک می‌کنند. این برنامه مشارکت اجتماعی، آموزش فنی، جلسات تخصصی حقوقی و راهنمایی از تیم حقوقی بنیاد اتریوم را ارائه می دهد. شرکت‌کنندگان درک عمیقی از اکوسیستم، فناوری‌ها و قوانین پیرامون اتریوم به دست خواهند آورد و این قدرت را خواهند داشت که به طور معناداری در باغ بی‌نهایت مشارکت کنند. (1) دانشجویان حقوق: در حال حاضر در دانشکده حقوق ثبت نام کرده است. علاقه نشان داده به فناوری‌های اتریوم و پیامدهای قانونی آن؛ و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه مرتبط (مانند کلوپ های بلاک چین، پست های وبلاگ قانونی و مقالات) امتیاز محسوب می شود.

(2) متخصصان حقوقی اولیه تا اواسط شغلی: حداکثر 10 سال سابقه حقوقی حرفه ای؛ سوابق اثبات شده در تحقیقات قانونی، وکالت یا عملکرد مرتبط با فناوری یا مقررات مالی؛ و علاقه نشان داده به اتریوم، که توسط کار قبلی، انتشارات، یا مشارکت در ابتکارات قانونی مرتبط با بلاک چین مشهود است.

گروه هنرمندان و نویسندگان علمی تخیلی این گروه گروه متنوعی از هنرمندان و نویسندگان را گرد هم می‌آورد تا از طریق هنر خود – فرهنگ اتریوم، ارزش‌ها و ماهیت باغ بی‌نهایت را بیان کنند. این برنامه شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، تمرین‌ها و نقدها است که به شما امکان می‌دهد با هنرمندان و نویسندگان دیگر همکاری کنید و در عین حال دید باغ بی‌نهایت را گسترش دهید. این برنامه با نمایشگاهی در Devcon به پایان می رسد. (1) آهنگ تمام رسانه ها: این آهنگ شامل هنرمندان همه رسانه‌ها، از جمله، اما نه محدود به: موسیقی، رقص، هنرهای تجسمی، تئاتر، شعر و غیره است.

(2) آهنگ نویسندگان علمی تخیلی: این آهنگ بر روی نوشتن علمی تخیلی و تجسم اینکه آینده باغ بی نهایت ممکن است چگونه باشد و موارد استفاده از این فناوری تمرکز دارد.

سازندگان دیگر این دسته به توسعه‌دهندگان و همچنین سازندگانی از جغرافیاها و رشته‌های مختلف می‌خواهد که می‌خواهند مرزهای اتریوم را جابجا کنند. دانش اتریوم مورد نیاز نیست. از همه برای درخواست استقبال می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد هر دسته را می توان در فرم درخواست یافت.

امروز برای برنامه محققین Devcon درخواست دهید!

ما از شما دعوت می کنیم که برای برنامه SEA Scholars Devcon درخواست دهید و این فرصت را با کسی که می شناسید مناسب است به اشتراک بگذارید. آخرین مهلت درخواست یکشنبه، 7 ژوئیه، ساعت 11:59 شب PST است. به متقاضیان منتخب در ماه جولای اطلاع رسانی خواهد شد.

اینم لینک اپلیکیشن

برای هر گونه سوال، با ما در تماس باشید [email protected]. ما مشتاقانه منتظر شنیدن شما هستیم!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.