بیوگرافی ساره جوانمردی و همسرش، ورزشکاری که مدال قهرمانی را بر گردن نوزادش انداخت + عکس

بیوگرافی ساره جوانمردی: ساره جوانمردی بازیکن عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران ۱۷ آذر ۱۳۶۳ در شیراز به دنیا آمده است. خانم ساره جوانمردی توانست در مسابقات پارالمپیک توکیو (۲۰۲۰) با شکستن رکورد جهانی به مدال طلا دست پیدا کند. او همچنین دو مدال طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز پارالمپیک لندن را به دست

کد خبر : 490515
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
بیوگرافی ساره جوانمردی و همسرش، ورزشکاری که مدال قهرمانی را بر گردن نوزادش انداخت + عکس


بیوگرافی ساره جوانمردی: ساره جوانمردی بازیکن عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران ۱۷ آذر ۱۳۶۳ در شیراز به دنیا آمده است. خانم ساره جوانمردی توانست در مسابقات پارالمپیک توکیو (۲۰۲۰) با شکستن رکورد جهانی به مدال طلا دست پیدا کند. او همچنین دو مدال طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز پارالمپیک لندن را به دست آورده است. ما در این نوشتار به بیوگرافی ساره جوانمردی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی ساره جوانمردی

بیوگرافی ساره جوانمردی

خانم ساره حوانمردی بازیکن شیرازی تیم ملی تیراندازی کشورمان مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه شیراز دارد و کارمند قراردادی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است. وی اولین بانوی مدال‌آور ایرانی در مسابقات پارالمپیک است. ساره جوانمردی در جریان حادثه زلزله کرمانشاه مدال طلای پارالمپیک ریو را به نفع مردم زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب به حراج گذاشت. وی برای دومین بار در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین ورزشکار ماه جهان شناخته شد.

حراج مدال طلای پارالمپیک ریو به خاطر زلزله زدگان غرب کشور

بعد از زلزله سال ۱۳۹۶ استان کرمانشاه، جوانمردی مدال طلای خود را به نفع زلزله زدگان این استان به حراج گذاشت. خودش در این رابطه گفت:

«پس از وقوع این حادثه و زمانی که دیدم جامعه ورزش کشور برای کمک به مردم زلزله زده دست به کار شدند و هر یک به نوع خود کاری کردند من هم فکر کردم که به عنوان یک ورزشکار پارالمپیکی چه کاری می‌توانم انجام دهم و تصمیم گرفتم سهم کوچکی در این جریان عظیم داشته باشم. بر این اساس تصمیم گرفتم ارزشمندترین مدالم یعنی مدال طلای بازی‌های المپیک ریو را به نفع مردم آسیب دیده در این حادثه تلخ به فروش بگذارم.»

انداختن مدال طلا به گردن نوزادش

بیوگرافی ساره جوانمردیبیوگرافی ساره جوانمردی

او در مراسم اهدای مدال بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ که مدال نقره کسب کرده بود به همراه فرزند ۳ ماهه‌اش روی سکو رفت و مدال به دست آورده را بر گردن نوزادش آویخت. این کار او مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

قهرمانی جهان معلولان آلمان

در تیرماه سال ۱۳۹۳ شمسی و در روز نخست مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در آلمان، ساره جوانمردی ورزشکار شیرازی مقام قهرمانی ماده تفنگ بادی ۱۰ متر P2 را به دست آورد. در پایان مسابقات بخش بانوان در قسمت انفرادی ساره جوانمردی قهرمان ورزش تیراندازی از کشور ایران، با کسب امتیاز ۱۹۵٫۶ به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

ازدواج و همسر ساره حوانمردی

خانم ساره جوانمردی در سال ۱۳۹۶ با آقای دکتر علی پارسایی پیوند ازدواج بست. خودش می گوید که همسرش نه تنها مانعی برای پیشرف کارش نبوده بلکه به عنوان یک مربی همیشه همراه او بوده است. چنانچه ساره جوانمردی می گوید همسرش در ارتقای رکورد او نقش بسیار پررنگی داشته است.

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.