عکس امیر خان و فرزندانش؛ فرزندان عامر خان یکی از یکی جذاب‌تر؛ خودشم که نمی‌خواد پیر بشه!

عکس امیر خان و فرزندانش: محمد عامر حسین خان یا همان امیر خان خودمان در کشور ما بسیار محبوب و معروف است. او در فیلم های بسیار مهمی نقش آفرینی کرده است و هنر بازیگری خود را تمام و کمال نشان داده است. سال ها از زمانی که امیر خان (عامر خان) ستاره جوان فیلم

کد خبر : 490231
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۳۷
عکس امیر خان و فرزندانش؛ فرزندان عامر خان یکی از یکی جذاب‌تر؛ خودشم که نمی‌خواد پیر بشه!


عکس امیر خان و فرزندانش: محمد عامر حسین خان یا همان امیر خان خودمان در کشور ما بسیار محبوب و معروف است. او در فیلم های بسیار مهمی نقش آفرینی کرده است و هنر بازیگری خود را تمام و کمال نشان داده است. سال ها از زمانی که امیر خان (عامر خان) ستاره جوان فیلم های رمانتیک بالیوود بود می گذرد. با این حال اگر تصاویر جدیدش را ببینید تصور می کنید که او اصلا عوض نشده است! با هم در این نوشتار از صفحه اخبار هنرمندان خبرنامه نگاهی خواهیم داشت به عکس فرزندان عامر خان. با ما همراه باشید!

عکس امیر خان و فرزندانش

تصویر دختر عامر خان:

عکس امیر خان و فرزندانش

 

تصویر جنید خان پسر عامر خان:

Junaid KhanJunaid Khan

تصویر آزاد پسر دیگر عامر خان:

عکس امیر خان و فرزندانشعکس امیر خان و فرزندانش

این هم که خود عامر خان (امیر خان):

بیوگرافی عامر خان (امیر خان)

بد نیست در کنار عکس امیر خان و فرزندانش، مختصری از زندگی او بخوانیم. محمد عامر حسین خان در 14 مارس 1965 در بمبئی در خانواده طاهر حسین، تهیه کننده فیلم و زینت حسین به دنیا آمد.او دومین نفر از چهار خواهر و برادر است. او یک برادر کوچکتر به نام فیصل خان و دو خواهر به نام های فرهت و نیکات خان دارد.

خانواده او ریشه‌ای از هرات در افغانستان دارند؛ پدربزرگ پدری خان یک معلم مدرسه با پیشینه پشتون زمیندار بود، در حالی که مادربزرگ پدری او یک عرب بود که ریشه‌های خود را به جده در عربستان سعودی و خواهرزاده مولانا ابوالکلام آزاد می‌دانست. خان تمایل خود را برای ساخت فیلمی درباره مولانا آزاد ابراز کرده است. نجمه هپتولا، شانزدهمین فرماندار مانیپور و خواهرزاده مولانا آزاد، پسر عموی خان است.

چند تن از بستگان او از اعضای صنعت فیلم هندی بودند، از جمله عموی پدری مرحومش، تهیه کننده و کارگردان نصیر حسین. منصور خان، پسر نصیر، کارگردانی است که امیر را در بیشتر فیلم‌هایش انتخاب کرده است، در حالی که نوه نصیر از طریق دخترش، عمران خان، بازیگر سابق فیلم هندی است. خان از طریق مادرش برادرزاده برادران فضلی است که هم در هند و هم در پاکستان فیلمساز بوده اند.

ازدواج و همسر امیر خان (عامرخان)

عامرخان در 18 آوریل 1986 با رینا دوتا، که نقش کوچکی در از قیامت به قیامت داشت، ازدواج کرد. آنها دو فرزند دارند: یک پسر به نام جنید و یک دختر به نام ایرا. دوتا به عنوان تهیه کننده برای Lagaan کار می کرد. در دسامبر 2002، او درخواست طلاق داد و حضانت هر دو فرزند را بر عهده گرفت.

در 28 دسامبر 2005، او با Kiran Rao، که دستیار کارگردان Gowariker در مجموعه Lagaan بود، ازدواج کرد. در 5 دسامبر 2011، آنها تولد پسر خود، آزاد رائو خان، را از طریق رحم اجاره ای اعلام کردند. در جولای 2021، این زوج جدایی خود را اعلام کردند و گفتند که پسرشان آزاد را با هم بزرگ خواهند کرد.

همسر سابق او رائو هندو است. در مارس 2015، عامر خان اظهار داشت که غذاهای غیر گیاهی را ترک کرده و پس از الهام گرفتن از او سبک زندگی گیاهخواری را در پیش گرفته است.

عامرخان قبل از اینکه به طور تمام وقت بازیگری را دنبال کند، یک تنیس باز مشتاق بود. او به طور حرفه ای در مسابقات قهرمانی سطح ایالتی در دهه 1980 بازی کرد و قبل از ورود به حرفه بازیگری تمام وقت، قهرمان تنیس در سطح ایالت شد. در سال 2014، او در یک مسابقه نمایشگاهی برای لیگ برتر بین المللی تنیس شرکت کرد و با برندگان گرند اسلم راجر فدرر و نواک جوکوویچ و همچنین سانیا میرزا دوبل بازی کرد.

فرزندان او نیز وارد صنعت سرگرمی شده اند. در سپتامبر 2019، ایرا در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که کارگردانی یک اثر تئاتر را بر عهده خواهد داشت، ساریکا بازیگر کهنه کار، همسر سابق کمال حسن و دخترش آکشارا حسن تهیه کننده این نمایشنامه بودند، و خواهر خان، فرهت دوتا، پوستری را برای تبلیغ آن کشیده بود. پسر بزرگ عامر خان یعنی جنید اولین بازی خود را در فیلم هندی مهاراج انجام داده است و پا به حیطه بازیگری گذاشته است.

عکس امیر خان و فرزندانش را با هم دیدیم. همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.