ماجرای مار پیتون لیلا اوتادی معلوم شد + عکس

ماجرای مار پیتون لیلا اوتادی را شاید شما هم شنیده باشید. لیلا اوتادی از آن بازیگران کم حاشیه ای است که در تمام این سال ها سرش به کار و حرفه خودش بوده و وارد هیچ جنجالی نشده است. این خانم بازیگر زیبا اخیر ا یک استوری با مار پیتون بسیار بزرگی دور گدنش منتشر

کد خبر : 490147
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
ماجرای مار پیتون لیلا اوتادی معلوم شد + عکس


ماجرای مار پیتون لیلا اوتادی را شاید شما هم شنیده باشید. لیلا اوتادی از آن بازیگران کم حاشیه ای است که در تمام این سال ها سرش به کار و حرفه خودش بوده و وارد هیچ جنجالی نشده است. این خانم بازیگر زیبا اخیر ا یک استوری با مار پیتون بسیار بزرگی دور گدنش منتشر کرد که باعث شد فالوورها حسابی متحیر شوند. البته حیرت هم دارد! شاید بتوان لقب شجاع ترین بازیگر ایران را به خانم لیلا اوتادی داد.

ماجرای مار پیتون لیلا اوتادی

کمی بعد از انتشار این استوری معلوم شد که مادر پیتون به همراه خانم لیلا اوتادی بخشی از برنامه ای است که در آن خاله شادونه یا خانم ملیکا زارعی نیز حضور دارند. در واقع این دو در کار جدیدی همکاری داشته اند. تصاویر مار پیتون و خانم لیلا اوتادی را با هم می بینیم!

مختصری از بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. این بازیگر خوش چهره در شمیران تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی در مقطع کارشناسی رشته معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرده است. او با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد و بین مردم به شهرت و محبوبیت رسید.

خودش در رابطه با ورودش به عرصه بازیگری گفته است:

حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم.

وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.