راه اندازی دور کمک مالی درجه دوم برای جوامع SEA

کاوشگران عزیز اتریوم، اطلاعیه ها در راه است یکی بعد از دیگری با نزدیک شدن به Devcon. امروز ما بسیار هیجان زده هستیم که راه اندازی دور دوم بودجه برای جوامع SEA توسط clr.fund! ما شاهد رشد هیجان و انرژی مردمی در آسیای جنوب شرقی هستیم و در تور دریای دریایی خود در آوریل شاهد

کد خبر : 489673
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۰
راه اندازی دور کمک مالی درجه دوم برای جوامع SEA



کاوشگران عزیز اتریوم،

اطلاعیه ها در راه است یکی بعد از دیگری با نزدیک شدن به Devcon. امروز ما بسیار هیجان زده هستیم که راه اندازی دور دوم بودجه برای جوامع SEA توسط clr.fund!

ما شاهد رشد هیجان و انرژی مردمی در آسیای جنوب شرقی هستیم و در تور دریای دریایی خود در آوریل شاهد شور و اشتیاق سازندگان محلی بوده ایم.

یک ابتکار ویژه: بودجه درجه دوم برای جوامع SEA 👏

جوامع اتریوم جنوب شرقی آسیا در حال سازماندهی یک دور کمک مالی درجه دوم به همراه clr.fund به طور خاص برای منطقه هستند! تیم Devcon مفتخر است که از این ابتکار با کمک 30000 دلاری به استخر تطبیق حمایت می کند. این روش تأمین مالی بر اهمیت انتخاب جامعه تأکید می کند و به اعضای جامعه اجازه می دهد تا توزیع وجوه را هدایت کنند.

از جوامع محلی در SEA حمایت کنید و اکنون کمک مالی کنید. استخر تطبیق 30 هزار دلاری سهم شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید در مورد اینکه بودجه درجه دوم چیست و چگونه کار می کند، تجدید نظر کنید، در اینجا یک توضیح عالی است.

جاده Devcon جنوب شرقی آسیا 🌏

در ماه آوریل، ما جوامعی را در هانوی 🇻🇳، بانکوک 🇹🇭، چیانگ مای 🇹🇭، کوالالامپور 🇲🇾، پنوم پن 🇰🇭، جاکارتا 🇮🇩، اس، مانیلینگ، و مانیل و مانیل. هر کدام جلساتی را سازماندهی کردند و اعضای انجمن اتریوم را به روش های منحصر به فرد خود گرد هم آوردند.

ما دانشجویان جوانی را دیدیم که در مورد فناوری‌های منبع باز کنجکاو بودند، رهبران جامعه گرد هم آمدند تا درباره نحوه همکاری با یکدیگر برای تقویت توسعه اتریوم، جلسات پرجمعیت (علی‌رغم فصل تعطیلات ملی!) در طول فصل فکر کنند. سونگکرانو انرژی و اشتیاق فراوان برای جشن گرفتن دستاوردهای اعضای جامعه.

جاده Devcon (RTD) چیست؟ 🛣️

The Road to Devcon مجموعه ای از رویدادها و جنبشی است که توسط جوامع محلی در SEA هدایت می شود. RTD نشان دهنده تعهد ما به حمایت از این فعالیت های مردمی است، جایی که ایده ها شکوفا می شوند و رهبران جدید جامعه متولد می شوند.

می خواهید درگیر شوید؟ بررسی کنید تقویم RTD در اینجا و به یک جلسه نزدیک به خود بپیوندید.

Road to Devcon به عنوان یادآور پتانسیل و اشتیاق باورنکردنی جامعه اتریوم در منطقه جنوب شرقی آسیا است. و این تازه آغاز راه است! هنوز زمان زیادی تا زمانی که برای Devcon جمع شویم باقی مانده است. بیایید حرکت را ادامه دهیم، و اگر در SEA هستید و می خواهید در جاده Devcon مشارکت کنید، برنامه کمک های مالی RTD را در اینجا بررسی کنید.

در Devcon شرکت کنید 🤝

✨فریم های Devcon Farcaster: برای 5 بلیط Devcon به شکار جایزه بپیوندید با ایجاد فریم های سرگرم کننده و مفید برای ایجاد هیجان و آگاهی. 🐶ما مشارکت جامعه و آزمایش‌های آزمایشی پروژه‌های اتریوم را که با ارزش‌های اتریوم همسو هستند، ارزشمند می‌دانیم. ایده های خود را پیشنهاد دهید به توسعه Devcon. 🌳ما Devcon SEA را راه اندازی کردیم برنامه حامیانکه به نفع کالاهای عمومی و پروژه های مهم اتریوم است. به عنوان پشتیبان یا تیم تاثیرگذاری درگیر شوید.

با ما همراه باشید 📻

هنگام شروع 🎟️بلیت فروشی و 🎤برنامه های بلندگو مطلع شوید از طریق خبرنامه، در ایکس/توئیتر، لنز، فارکستر، اینستاگرام، و فیس بوک.

به ساختن ادامه دهید و الهام بگیرید!

تیم Devcon 🦄





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.