با گروه 4 از میلیاردها نفر دیگر آشنا شوید!

به عنوان یک منبع عمومی جهانی، فناوری باید باز، در دسترس و اختصاص داده شده به ارتقای منافع بزرگ باقی بماند. برنامه کمک هزینه میلیارد بعدی گواهی بر این چشم انداز است که به دنبال ثبت داستان های جوامعی است که زندگی آنها به سمت بهتر شدن تغییر می کند. امروز، ما مفتخریم که هفت

کد خبر : 489237
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۰
با گروه 4 از میلیاردها نفر دیگر آشنا شوید!



به عنوان یک منبع عمومی جهانی، فناوری باید باز، در دسترس و اختصاص داده شده به ارتقای منافع بزرگ باقی بماند. برنامه کمک هزینه میلیارد بعدی گواهی بر این چشم انداز است که به دنبال ثبت داستان های جوامعی است که زندگی آنها به سمت بهتر شدن تغییر می کند. امروز، ما مفتخریم که هفت نفر را با داستان های قابل توجه برای به اشتراک گذاشتن معرفی کنیم. روایت‌های آن‌ها نگاهی اجمالی به زمینه‌های متنوع و آینده‌های احتمالی آن‌ها را ارائه می‌دهد – آینده‌هایی که نمی‌توانیم به طور کامل آن‌ها را پیش‌بینی کنیم، اما انسانیت در آن ارتقا یافته است. با الهام گرفتن از داستان های Next Billion Fellows، امیدواریم آینده ای را تصور کنیم که در آن این پروتکل باز هماهنگی انسانی به عنوان یک کالای عمومی برای میلیاردها نفر عمل کند.

همگروهی میلیارد نفر بعدی 4

دیوید اوزوچوکو ابتکاری را رهبری می کند که بر تقویت تمرکززدایی اتریوم از طریق آموزش به جامعه آفریقا در مورد نحوه اجرای یک گره اتریوم تمرکز دارد. این پروژه با بررسی موانعی مانند عدم دسترسی پایدار به اینترنت و قطع برق و همچنین راه‌حل‌های ممکن، به دنبال این است که ملاحظاتی را که برای تمرکززدایی و فراگیر بودن باید در نظر گرفته شود، قابل مشاهده باشد.

ادی کاگو در حال کار است آنتگرو، پلتفرمی است که سوابق تولید و ابرداده های مزرعه را دیجیتالی می کند تا نمرات شهرت درون زنجیره ای ایجاد کند. هدف آن فراهم کردن سرمایه در گردش مقرون به صرفه برای کشاورزان خرده مالک و تعاونی ها در کنیا با استانداردسازی داده های کشاورز برای قابلیت همکاری است. ادی به دنبال باز کردن اعتبار کم هزینه و بیمه کشاورزی مقیاس پذیر است.

گو لیو برای آزادی اطلاعات به عنوان یکی از بنیانگذاران کار می کند مهم شهر، فضای دیجیتال و پلت فرم انتشار مقاوم در برابر سانسور. پروژه او با ادغام پروتکل های تبلیغاتی با مالیات هاربرگر و بودجه درجه دوم، از محتوای دسترسی باز با کیفیت بالا پشتیبانی می کند.

لفتریس آراپاکیس او در خانواده ای ماهیگیر بزرگ شد و به زودی متوجه شد که ماهیگیران پلاستیک زیادی از اقیانوس جمع آوری کرده اند. او یک شرکت اجتماعی بنام انالیاتمرکز بر کاهش آلودگی پلاستیکی دریایی ابتدا در یونان و سپس گسترش به بقیه مناطق مدیترانه بود. Lefteris به عنوان بخشی از Fellowship خود، سیستمی را پیاده‌سازی خواهد کرد که قابلیت ردیابی پلاستیک بازیافتی دریایی را در اتریوم ممکن می‌سازد.

مرسدس “مچه” رودریگز سیمون در حال انجام تحقیقات عملی در مورد استفاده از راه حل های web3 برای حمایت از سازمان های حقوق بشر در ونزوئلا است. به عنوان یک فعال حقوق بشر متعهد و یکی از اعضای کلیدی اتریوم ونزوئلا، Meche قصد دارد دانش خود را برای رسیدگی به بحران‌های سیاسی و بشردوستانه ونزوئلا به ارمغان بیاورد.

ربکا مقاملو ادغام ارزهای محلی مبتنی بر EVM با شیوه های اقتصادی سنتی در آفریقا را بررسی می کند. تحقیقات او، با اقتصاد مردمی، دو مدل مختلف ارزهای اجتماعی را با هم مقایسه می کند: کوپن های دیجیتال سنتی با پشتیبانی ارگان های دولتی و مدلی که در آن جامعه ظرفیت تولید آتی خود را به عنوان تعهد ترکیب می کند.

تومیسلاو تومو مامیچ در حال کار بر روی ابتکار تأمین مالی درجه دوم شهرداری (MUQA)، پروژه ای طراحی شده برای کمک به شهرها در استفاده از مکانیسم های رای گیری درجه دوم (QV) و تامین مالی درجه دوم (QF) برای تخصیص بودجه برای پروژه های عمومی. خلبان او در شهر اسپلیت در کرواسی با هدف معرفی شفافیت، کارایی و مشارکت شهروندان در مدیریت منابع عمومی، QF را در زمینه‌های فرهنگ و فضاهای سبز آزمایش خواهد کرد.

بعد چه می شود؟

در طول شش ماه آینده، هر یک از دوستان پروژه کوچکی را پیش خواهد برد که در جهت اهداف بزرگتر در داستان خود کار می کند. همراهان پیشرفت خود را در طول Devcon 7 در آسیای جنوب شرقی، 12 تا 15 نوامبر به اشتراک خواهند گذاشت. دنبال کنید @EFNextBillion برای به روز رسانی برای حضور در Devcon به حمایت مالی نیاز دارید؟ برنامه Devcon SEA Scholars و بررسی کنید تا 7 ژوئیه 2024 درخواست دهید!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.