چگونه MoreMins پرداخت های رمزنگاری را به 10٪ از تراکنش ها افزایش داد؟

در حالی که MoreMins در صنعت ارتباطات از راه دور رقابت می کرد، سرانجام با چالش برجسته شدن در یک بازار شلوغ مواجه شد. این اپراتور شبکه مجازی موبایل دیجیتال جهانی مستقر در بریتانیا (MVNO) که در سال 2015 تأسیس شد، در حال حاضر با برنامه تلفن همراه نوآورانه خود موجی ایجاد کرده بود و

کد خبر : 488834
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۵۴
چگونه MoreMins پرداخت های رمزنگاری را به 10٪ از تراکنش ها افزایش داد؟


در حالی که MoreMins در صنعت ارتباطات از راه دور رقابت می کرد، سرانجام با چالش برجسته شدن در یک بازار شلوغ مواجه شد.

این اپراتور شبکه مجازی موبایل دیجیتال جهانی مستقر در بریتانیا (MVNO) که در سال 2015 تأسیس شد، در حال حاضر با برنامه تلفن همراه نوآورانه خود موجی ایجاد کرده بود و به کاربران چندین شماره تلفن محلی و بین‌المللی، طرح‌های داده eSIM ارزان قیمت و تماس‌های بین‌المللی مقرون به صرفه را ارائه می‌داد. سیم کارت های فیزیکی یا هزینه های رومینگ.

با این حال، در آن زمان، بیشتر Mins متوجه شدند که حفظ حریم خصوصی در حال تبدیل شدن به یک نگرانی فزاینده برای مشتریان خود است و برای برجسته شدن، اقدامات لازم است.

در این مطالعه موردی، ما بررسی می‌کنیم که چگونه MoreMins با موفقیت پرداخت‌های رمزنگاری شده را با CoinGate یکپارچه کرد، و چگونه این حرکت استراتژیک به آنها کمک کرد تا در بازار مخابراتی رقابتی و متمرکز بر حریم خصوصی برجسته شوند.

__________

خوراکی های کلیدی:

  • اکنون 10 درصد از تمام تراکنش‌های MoreMins با استفاده از ارز دیجیتال انجام می‌شود و بیت کوین به تنهایی 1 از 3 این پرداخت‌ها را تشکیل می‌دهد.
  • حجم پرداخت‌های ارز دیجیتال در MoreMins هر سال دو برابر می‌شود.
  • تلاش‌های تبلیغاتی CoinGate بیش از 3300 سرنخ و 1100 مشتری پرداختی را از طریق وبلاگ نویسی به MoreMins آورد.

__________

علاقه مند به پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده در تجارت خود هستید؟ برای یک حساب CoinGate ثبت نام کنید یا مطالعات موردی بیشتری در مورد پرداخت های رمزنگاری مانند این پیدا کنید اینجا.

هنگامی که MoreMins متوجه شد که حفظ حریم خصوصی در حال تبدیل شدن به یک نگرانی فزاینده برای مشتریان است، آنها متوجه شدند که به راهی برای متمایز کردن بیشتر خدمات و در عین حال افزایش حریم خصوصی مشتری نیاز دارند.

علاوه بر این، آنها تقاضای رو به رشد مصرف‌کنندگانی را که به حفظ حریم خصوصی آگاه هستند، تشخیص دادند که ترجیح می‌دادند با استفاده از ارز دیجیتال خرید کنند.

چالش واضح بود: چگونه MoreMins می‌تواند پرداخت‌های رمزنگاری شده را به گونه‌ای ادغام کند که با رویکرد اول حفظ حریم خصوصی آنها هماهنگ باشد و برای بخش جدیدی از کاربران جذاب باشد؟

راه حل: یکپارچه سازی پرداخت های رمزنگاری شده

برای مقابله با این چالش، MoreMins به CoinGate روی آورد.

تصمیم برای یکپارچه‌سازی پرداخت‌های رمزنگاری‌شده فقط به خاطر پیشی گرفتن از رقبا نبود، بلکه در مورد تقویت حریم خصوصی بود که مشتریان MoreMins برای آن ارزش قائل بودند.

Andrius Butvilas، بنیانگذار و مدیر عامل MoreMins توضیح می دهد: «شروع به پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال برای خدمات حریم خصوصی ما، گام منطقی بعدی بود. با اجازه دادن به آنها برای خرید خدمات مخابراتی با ناشناس بودن بالاتر با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف پذیرفته شده توسط درگاه پرداخت CoinGate، حریم خصوصی مشتریان را بیشتر افزایش می دهیم.

پلتفرم CoinGate دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌دهد که MoreMins به آن نیاز داشت: یک دروازه امن و منطبق با اتحادیه اروپا که از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و یک فرآیند ادغام آسان را فراهم می‌کند.

با کمک CoinGate، MoreMins توانست به سرعت و به راحتی پرداخت های رمزنگاری شده را به مشتریان خود معرفی کند. آندریوس، با انعکاس تجربه سوار شدن بدون درز، می‌گوید: «ادغام سریع و روان بود و اکنون برای دومین سال پایدار عمل می‌کند.

این حرکت به کاربران اجازه داد تا خدمات MoreMins را با ناشناس بودن بیشتری خریداری کنند، در نتیجه ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی را که قبلاً برای پیشنهادات آنها مرکزی بود، افزایش داد.

علاوه بر این، MoreMins متعهد شد که با مشتریان ارزهای دیجیتال با همان سطح مراقبت مانند سایر مشتریان رفتار کند. این شامل ارائه بازپرداخت در ارزهای رمزنگاری شده، یک ویژگی کمیاب و ارزشمند ارائه شده توسط CoinGate بود که تعهد آنها به رضایت مشتری را تقویت کرد. آندریوس خاطرنشان می کند: «ما حتی برای مشتریان ناراضی در ارزهای دیجیتال بازپرداخت می کنیم.

افزایش پرداخت ها با ارتباطات فعال و تلاش های بازاریابی مشترک

برای اطمینان از آگاهی مشتریان از گزینه پرداخت جدید، MoreMins از یک رویکرد بازاریابی استراتژیک استفاده کرد.

آن‌ها از طریق اعلان‌های ایمیل، پیام‌های درون برنامه‌ای و ایجاد یک صفحه فرود اختصاصی که به وضوح نحوه پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را مشخص می‌کرد، به مشتریان اطلاع دادند.

این ارتباط فعال، انتقال صاف و پذیرش سریع را در میان پایگاه کاربران آنها تضمین کرد، و همچنین قابلیت کشف این گزینه پرداخت را افزایش داد.

CoinGate همچنین نه تنها با ارائه ریل های پرداخت کریپتو بلکه با تبلیغ فعال MoreMins از طریق کانال های خود در این موفقیت نقش داشت.

در نتیجه، در کمتر از یک سال، CoinGate 3300 سرنخ و 1100 مشتری پرداختی برای MoreMins از طریق ترافیک ارگانیک ایجاد کرد. از وبلاگ CoinGate، که نشان می دهد که راه اندازی پرداخت های رمزنگاری می تواند به مزایای ارزشمندی فراتر از انتظارات اولیه منجر شود.

نتایج: افزایش وفاداری مشتری و رشد درآمد

نتایج فوری و چشمگیر بود. پرداخت‌های کریپتوکارنسی بخش جدیدی از مشتریان وفادار را باز کرد که نه تنها مشتاق استفاده از خدمات MoreMins بودند، بلکه از سهولت و ناشناس بودن فرآیند پرداخت قدردانی کردند.

آندریوس می‌گوید: «کاربران ارزهای دیجیتال یک بخش جداگانه برای ما هستند و ما از رشد سریع تسویه ارزهای دیجیتال شگفت‌زده شدیم.

این گزینه پرداخت جدید به سرعت بخش اختصاصی از کاربران ارزهای دیجیتال را جذب کرد و به رشد مداوم درآمد کمک کرد. تراکنش‌های ارزهای دیجیتال اکنون بیش از 10 درصد از کل پرداخت‌های MoreMins را تشکیل می‌دهند، با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته

علاوه بر این، همکاری قابل اعتماد با CoinGate تضمین کرده است که MoreMins می‌تواند به ارائه خدمات درجه یک به همه مشتریان خود، از جمله کسانی که انتخاب می‌کنند با ارز دیجیتال پرداخت کنند، ادامه دهد. “با مبلغ تسویه هر سال دو برابر می شودآندریوس تاکید می کند، اعتماد و قابلیت اطمینان به یک عامل بسیار مهم تبدیل می شود.

مشتریان MoreMins ترجیحات مختلفی را برای ارزهای دیجیتال نشان می دهند، با بیت کوین (BTC) با 32 درصد تراکنش ها پیشتاز است.

سایر انتخاب های محبوب عبارتند از Tether (USDT) با 23.2٪، Tron (TRX) با 11.2٪، Ethereum (ETH) با 8.8٪، و Litecoin (LTC) با 8.1٪، در حالی که 16.7٪ باقی مانده از پرداخت ها با انواع مختلف انجام می شود. سایر ارزهای دیجیتال

پذیرش نوآوری برای جلوتر ماندن

با ادغام پرداخت‌های رمزنگاری شده از طریق CoinGate، MoreMins نه تنها به تقاضای رو به رشد برای گزینه‌های پرداخت متمرکز بر حفظ حریم خصوصی پاسخ داد، بلکه خود را به عنوان یک رهبر آینده‌نگر در صنعت مخابرات معرفی کرد.

تجربه نشان داده است که پذیرش فناوری های جدید می تواند مزایای قابل توجهی را هم از نظر رضایت مشتری و هم از نظر رشد کسب و کار به همراه داشته باشد.

برای کسب‌وکارهای دیگری که جهش به سمت پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را در نظر می‌گیرند، تجربه MoreMins به عنوان گواهی قدرتمندی برای پاداش‌های بالقوه عمل می‌کند. اندریوس توصیه می‌کند: «اگر یک کسب‌وکار نوآور است و از آزمایش کردن نمی‌ترسه، قطعاً ارزش پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده از طریق CoinGate را دارد.

داستان های موفقیت زیادی در رابطه با پذیرش پرداخت های رمزنگاری وجود دارد.

برای مثال، سرورهای Cherry ارائه‌دهنده میزبانی را در نظر بگیرید—ارزهای رمزنگاری شده روش‌های پرداخت جایگزینی را ارائه می‌کنند که دسترسی به خدمات را برای مشتریان ساده می‌کند.

به طور مشابه، شرکت امنیت سایبری Surfshark در سال 2018 پرداخت‌های رمزنگاری شده را یکپارچه کرد تا به مشتریان کمک کند تا حریم خصوصی آنلاین خود را افزایش دهند و گزینه‌ای برای باقی گذاشتن ردپای دیجیتالی کوچک‌تر فراهم کند.

Ondato، یک پلتفرم مطابق با KYC، راحتی و سادگی ارزهای رمزپایه را دید، و در نتیجه 1٪ از مشتریان آنها رمزارز را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کردند.

حتما برای یک حساب CoinGate ثبت نام کنید و شروع به کاوش در فرصت هایی کنید که پرداخت های کریپتو فراهم می کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.