چگونه برنامه کاغذی خود را به حساب آنلاین IRCC خود پیوند دهید

برای برخی از درخواست ها به پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC)، به جای درخواست آنلاین، باید یک درخواست کاغذی ارسال کنید. اگر درخواست کاغذی ارسال کنید، ممکن است بتوانید درخواست کاغذی خود را به حساب آنلاین IRCC خود پیوند دهید. اینجا را کلیک کنید تا ببینید آیا برنامه شما می تواند پیوند داده شود

کد خبر : 488793
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
چگونه برنامه کاغذی خود را به حساب آنلاین IRCC خود پیوند دهید


برای برخی از درخواست ها به پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC)، به جای درخواست آنلاین، باید یک درخواست کاغذی ارسال کنید.

اگر درخواست کاغذی ارسال کنید، ممکن است بتوانید درخواست کاغذی خود را به حساب آنلاین IRCC خود پیوند دهید. اینجا را کلیک کنید تا ببینید آیا برنامه شما می تواند پیوند داده شود یا خیر.

پیوند درخواست خود به حساب آنلاین خود به شما این امکان را می دهد که به روز رسانی های به موقع بیشتری در مورد وضعیت برنامه خود دریافت کنید.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

چگونه برنامه کاغذی خود را به حساب آنلاین IRCC خود پیوند دهید

برای پیوند دادن یک برنامه:

  1. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، به حساب آنلاین خود وارد شوید یا حساب جدیدی ایجاد کنید (این کار را می‌توان با یک کلید GC یا با اعتبارنامه شریک بانکی امن انجام داد).
  2. در حساب خود، به بخش با عنوان «مشاهده برنامه‌هایی که ارسال کردید» (به سمت پایین صفحه وب) بروید و «افزودن (پیوند) برنامه خود را به حساب خود برای بررسی وضعیت خود انتخاب کنید.
  3. اطلاعات را دقیقاً همانطور که در برنامه کاغذی اصلی شما نشان داده شده است وارد کنید. اگر از زمان ارسال برنامه، اطلاعات خود را به روز کرده اید، از جدیدترین جزئیات استفاده کنید. همچنین می‌توانید ترکیبی از اطلاعات شخصی که ارائه می‌دهید را برای پیوند درخواست خود انتخاب کنید (شماره گذرنامه، شناسه منحصر به فرد مشتری (UCI)، شماره بیمه اجتماعی (SIN) و غیره.
  4. شما 5 تلاش برای پیوند دادن برنامه خود دارید. اگر بعد از 5 بار تلاش موفق نشدید، حساب شما به طور موقت به مدت 24 ساعت قفل خواهد شد.

پس از پیوند درخواست شما، دیگر نامه های کاغذی مربوط به درخواست خود را دریافت نخواهید کرد. تمام ارتباطات به حساب آنلاین شما ارسال می شود.

علاوه بر این، اگر از یک نماینده (وکیل مهاجرت، مشاور، یا دوست/عضو خانواده مورد اعتماد) استفاده می کنید، پس از اینکه درخواست شما به حساب شما پیوند داده شد، آنها دسترسی به درخواست شما را از دست خواهند داد.

هنگامی که برنامه شما پیوند داده شد، در بخش “مشاهده برنامه ها یا پروفایل های ارسال شده من” در صفحه اصلی حساب شما ظاهر می شود. برای مشاهده وضعیت برنامه خود و هر پیام مرتبط، بر روی “بررسی وضعیت و پیام ها” کلیک کنید. اگر پیام “پیوند در حال انجام” را دریافت کردید، IRCC به شما توصیه می کند که وضعیت درخواست خود را در فرصت دیگری بررسی کنید.

اگر پیامی دریافت کردید که می گوید هیچ منطبقی با برنامه شما وجود ندارد، چه کاری باید انجام دهید

اگر سیستم IRCC یک برنامه فعال را با اعتبار شخصی که شما ارائه کرده‌اید تشخیص ندهد، سیستم پیام «بدون مطابقت» را برمی‌گرداند. سه دلیل وجود دارد که ممکن است چنین باشد:

  • برنامه شما هنوز در سیستم نیست. اگر از طریق پست یا شخصا درخواست داده اید، ممکن است مدتی طول بکشد تا IRCC اطلاعات شما را در سیستم خود وارد کند. پس از وارد شدن، می توانید برنامه خود را پیوند دهید. برای تأیید اینکه آیا IRCC برنامه کاغذی شما را دارد یا خیر، به تازه واردان توصیه می شود که یک پیک با تأییدیه ردیابی و تحویل را انتخاب کنند. علاوه بر این، تازه واردان ممکن است بتوانند با تماس مستقیم با IRCC جزئیات بیشتری در مورد درخواست خود کسب کنند.
  • شما دسته برنامه را اشتباه انتخاب کردید. برخی از برنامه ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند که می توانید تحت آنها برای درخواست دعوت شوید. اگر از شما برای درخواست تحت یک دسته خاص دعوت شده است، مطمئن شوید که یک دسته بندی صحیح را انتخاب کرده اید. به عنوان مثال، متقاضیان در کلاس تجربه کانادا (CEC)، باید «کلاس تجربه کانادا» را به عنوان زیر مجموعه انتخاب کنند، نه «Express Entry». به طور مشابه، متقاضیان برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP) باید از انتخاب برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP) (و بالعکس) اجتناب کنند. علاوه بر این، متقاضیان هر گونه مجوز کار از طریق International Experience Canada (از جمله مجوزهای کار آزاد)، باید زیر مجموعه “تجربه بین المللی کانادا” را انتخاب کنند.
  • اطلاعاتی که ارائه کردید با آنچه در سیستم IRCC است مطابقت ندارد. سیستم IRCC تنها زمانی یک برنامه کاربردی را پیوند می دهد که اطلاعاتی که وارد می کنید دقیقاً با اطلاعات موجود در برنامه شما مطابقت داشته باشد. مطمئن شوید که هیچ خطای قالب بندی وجود ندارد، مانند فاصله های اضافی قبل یا بعد از آنچه در هر قسمت تایپ می کنید.

برخی از رایج ترین مشکلاتی که هنگام تلاش برای پیوند دادن یک برنامه ایجاد می شود عبارتند از:

  • در صورت درخواست روی کاغذ، نامی متفاوت از آنچه در پاسپورت شما نشان داده می شود، وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که نام خود را دقیقاً همانطور که در گذرنامه شما نشان داده شده است وارد کنید – این اطلاعاتی است که IRCC در سیستم خود وارد می کند.
  • شمارش نادرست اعضای خانواده برای برنامه های حمایت مالی خانواده. اگر برای حمایت از خانواده درخواست می‌دهید، در آخرین سؤال، («تعداد اعضای خانواده، از جمله متقاضی اصلی، که بخشی از این درخواست هستند،») شامل حامی و امضاکننده مشترک (در صورت وجود) باشد. حداقل تعداد وارد شده در اینجا باید حداقل 2 باشد. و
  • وارد کردن محل تولد متفاوت از پاسپورت. اگر “محل تولد” را در بخش “اطلاعات شخصی متقاضی” انتخاب کرده اید، مطمئن شوید که “شهر/شهر محل تولد” را همانطور که در گذرنامه شما نشان داده شده است (در صورت وجود) یا در صورت عدم وجود اطلاعات گذرنامه در فرم IMM 0008 وارد کنید. ارائه شده است.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.