درک وام های شخصی در کانادا: راهنمای تازه واردان

آیا اخیرا به کانادا مهاجرت کرده اید؟ به عنوان یک تازه وارد، در حین استقرار در زندگی جدید، نیازهای مالی شما ممکن است متحول شود. از پرداخت هزینه های روزمره گرفته تا تامین مالی خانه و ماشین جدیدتان، ممکن است موارد زیادی را در نظر بگیرید. برنامه ریزی استراتژی استقراض خود از قبل ممکن است

کد خبر : 486662
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
درک وام های شخصی در کانادا: راهنمای تازه واردان


آیا اخیرا به کانادا مهاجرت کرده اید؟ به عنوان یک تازه وارد، در حین استقرار در زندگی جدید، نیازهای مالی شما ممکن است متحول شود. از پرداخت هزینه های روزمره گرفته تا تامین مالی خانه و ماشین جدیدتان، ممکن است موارد زیادی را در نظر بگیرید. برنامه ریزی استراتژی استقراض خود از قبل ممکن است یکی از راه های شناخت گزینه های خود از قبل باشد.

درباره بسته بانکی TD New to Canada بیشتر بدانید

برای شروع، این مقاله قصد دارد به شما در درک محصولات وام شخصی موجود در کانادا و به طور خاص در TD کمک کند که باید در نظر گرفته شود. امیدواریم بتوانیم مرجع مفیدی برای راهنمایی شما در مراحل مختلف سفر وام گیری باشد.

1. برنامه ریزی مالی قبل از ورود

آماده شدن از قبل:

قبل از رسیدن به اینجا، ممکن است ایده خوبی باشد که از نظر مالی آماده شوید. ممکن است بخواهید در مورد جنبه های زندگی در کانادا تحقیق کنید، مانند اینکه هزینه زندگی در استان/منطقه و شهر انتخابی شما در کانادا چقدر است. همچنین ممکن است شروع به بررسی مزایا و معایب اجاره در مقابل خرید خانه کنید و اینکه بهترین تصمیم برای شما چیست.[1]

یکی از مراحلی که ممکن است بخواهید انجام دهید باز کردن یک حساب بانکی در یک موسسه مالی کانادایی است. برخی بانک ها، مانند TD، به تازه واردان این امکان را بدهید که حتی قبل از ورود به کانادا، حساب باز کنند. این اقدام پیشگیرانه ممکن است به آرام کردن انتقال شما کمک کند و به شما امکان می دهد امور مالی خود را زودتر مدیریت کنید.

2. آموزش مالی

خود را در مورد گزینه های وام شخصی آموزش دهید[2]

پس از ورود و در طول اولین سال اقامت خود در کانادا، ممکن است بخواهید تا آنجا که می توانید درباره گزینه های وام گیری در دسترس شما از طریق موسسات مالی کانادا خارج از کارت اعتباری بیاموزید. با مستقر شدن، ممکن است بسته به نیاز خود نیاز به دسترسی به انواع دیگر اعتبار داشته باشید.

وام ها و خطوط اعتباری راه حل های انعطاف پذیری را برای نیازهای مالی مختلفی که ممکن است پس از ورود داشته باشید ارائه می دهند. چه بخواهید هزینه‌های غیرمنتظره‌ای را پوشش دهید یا بودجه‌ای برای خریدهای مهم (مانند مبلمان یا ماشین) در اختیار داشته باشید، این محصولات ممکن است در صورت نیاز بودجه لازم را فراهم کنند.

آماده بانک هستید؟ امروز درباره بسته بانکی TD New to Canada بیشتر بدانید

3. ایجاد ثبات مالی و سرمایه گذاری در آینده

پس از چند سال اقامت در کانادا، ممکن است خود را در موقعیت مالی با ثبات تری بیابید و به طور بالقوه آماده سرمایه گذاری در آینده خود باشید. در طول این مرحله رشد، گزینه‌های وام‌گیری مختلف ممکن است از جاه‌طلبی‌های شما حمایت کند و به شما در مدیریت نیازهای مالی غیرمنتظره کمک کند. در اینجا چند محصول و استراتژی وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها آگاه باشید:

  • دسترسی مداوم به منابع مالی[3]

تصادف اتومبیل، اضطراری، یا مثلاً خرابی لوازم خانگی: این موارد ممکن است رخ دهد. وجود بودجه برای هزینه‌های غیرمنتظره مانند این ممکن است ایده خوبی باشد. TD گزینه های وام گیری را ارائه می دهد که ممکن است به شما در مدیریت موثر این موارد احتمالی کمک کند.

یادگیری مستمر ممکن است در بازار کار در حال تحول امروز به شما مزیتی بدهد. اگر به دنبال ادامه تحصیل هستید، یک خط اعتباری دانشجویی ممکن است بودجه لازم را در اختیار شما قرار دهد. TD یک راه حل وام گیری متناسب با دانش آموزان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در تحصیلات و آینده شغلی خود سرمایه گذاری کنید.

برنامه ریزی برای بازنشستگی یک هدف مالی بلند مدت است که ممکن است به بودجه اضافی نیاز داشته باشد. TD راه حل هایی را ارائه می دهد که ممکن است به شما کمک کند برای دوران بازنشستگی بهتر وام بگیرید و به شما امکان می دهد در آینده خود سرمایه گذاری کنید.

اگر بدهی‌های با بهره بالا انباشته شده‌اید، تلفیق آن‌ها در یک وام با نرخ بهره پایین‌تر می‌تواند به صرفه‌جویی در پول و پرداخت زودتر بدهی کمک کند. TD اینجاست تا به شما کمک کند بدهی خود را با نرخ بهره کمتر مدیریت کنید.

درباره بسته بانکی TD New to Canada بیشتر بدانید

4. ملاحظاتی که باید قبل از قرض گرفتن پول انجام دهید[4]

قبل از وام گرفتن، ممکن است ایده خوبی باشد که وضعیت مالی خود را ارزیابی کرده و مسیری رو به جلو برنامه ریزی کنید. در اینجا دو مرحله اولیه وجود دارد که ممکن است بخواهید انجام دهید:

1. بودجه خود را مرور کنید

قبل از وام گرفتن، بودجه خود را به دقت بررسی کنید. درآمد، هزینه ها و هر بدهی موجود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که می توانید بازپرداخت را مدیریت کنید.

2. بدهی خوب را از بدهی بد متمایز کنید

درک تفاوت بین بدهی خوب (قرض گرفتن برای ایجاد اعتبار یا سرمایه گذاری در آینده) و بدهی بد (قرض گرفتن بیش از آنچه می توانید از نظر مالی مدیریت کنید) ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای استقراض کمک کند.[5]

درک بدهی و گزینه های وام در کانادا ممکن است مکانی عالی برای شروع سفر مالی شما باشد. با مشاور مالی مناسبی که شما را راهنمایی می کند، محصولات مختلف وام دهی موجود ممکن است بسیار واضح تر و قابل درک تر شوند – و ممکن است احساس کنید که بهتر می توانید با اطمینان بیشتری پیش بروید.

از آمادگی های قبل از ورود تا برنامه ریزی مالی بلندمدت، ممکن است چندین گزینه برای وام گرفتن در کانادا وجود داشته باشد. با آموزش خود در مورد این راه حل ها و مشاوره گرفتن از متخصصان مالی، ممکن است تصمیمات آگاهانه تری بگیرید تا سفر وام گرفتن در کانادا شما را به امنیت مالی و رفاه آینده برساند.

چرا TD را انتخاب کنید؟

150 سال کمک به کانادایی ها:

TD بیش از 150 سال سابقه پرافتخار ارائه راه حل های مالی به کانادایی ها را دارد. TD همچنین یک قرن تجربه را به ارمغان می آورد که به تازه واردان کمک می کند تا در چالش های منحصر به فرد سیستم بانکی کانادا حرکت کنند.

TD با بیش از هزار شعبه، شهرت عالی در خدمات مالی و توانایی ارائه خدمات به شما به بیش از 80 زبان مختلف، به یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین بانک های کانادا تبدیل شده است که اکنون به 16 میلیون کانادایی خدمات ارائه می دهد.

TD پشتیبانی آنلاین و منابع مورد علاقه افراد تازه وارد را در موضوعاتی مانند اصول بانکداری، مهاجرت به کانادا، امتیازات اعتباری ضروری و موارد دیگر ارائه می دهد. TD ساعات بیشتری برای راحتی شما باز است و هزاران دستگاه خودپرداز در سراسر کانادا دارد تا به شما کمک کند تا نیازهای بانکی روزمره خود را به سرعت و آسانی برطرف کنید.

آماده بانک هستید؟

امروز درباره بسته بانکی TD New to Canada بیشتر بدانید.

قرار ملاقاتی رزرو کنید تا با یکی از همکاران بانکداری شخصی TD در مورد بسته بانکی TD New to Canada صحبت کنید. می توانید فوراً به صورت آنلاین رزرو کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت TD مراجعه کنید.

سلب مسئولیت حقوقی:

اعتقاد بر این است که اطلاعات ارائه شده توسط گروه بانک TD و سایر منابع در این مقاله زمانی که در این سایت قرار می گیرند دقیق و قابل اعتماد هستند، اما ما نمی توانیم همیشه دقیق یا کامل یا جاری بودن آنها را تضمین کنیم. اطلاعات این مقاله فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و به منظور ارائه مشاوره مالی، حقوقی، حسابداری یا مالیاتی نیست و نباید در این زمینه به آنها استناد کرد. این اطلاعات نباید به عنوان یک درخواست برای خرید تلقی شود. محصولات و خدمات گروه TD Bank تنها در حوزه‌هایی ارائه می‌شوند که ممکن است به طور قانونی برای فروش ارائه شوند. کلیه محصولات و خدمات مشمول شرایط توافق نامه قابل اجرا می باشد. اطلاعات این مقاله بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است.

® آرم TD و سایر علائم تجاری متعلق به The Toronto-Dominion Bank یا شرکت های تابعه آن است.

[1] https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/new-immigrants/prepare-life-canada/prepare-financially.html

[2] https://www.canada.ca/en/services/finance/debt.html

[3] https://www.canada.ca/en/financial-consumer-agency/services/savings-investments/setting-up-emergency-funds.html

[4] https://www.canada.ca/en/financial-consumer-agency/services/loans/consider-borrow.html

[5] https://www.thestar.com/sponsored-sections/new-canadian-connections/good-debt-vs-bad-debt-helping-new-canadians-know-the-difference/article_66255d52-6c54-11ee-ac95- 972ad599db88.html





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.