چرا معامله گران فارکس پاره وقت حتی سعی می کنند؟

تجارت فارکس یک سرگرمی پس از کار (یا شاید در حین کار) است و اگر و زمانی که قدرت کافی برای باز نگه داشتن چشمان خود را داشته باشید اتفاق می افتد. شما تجربه معاملاتی را به دست نیاورده اید که بتوانید تمام وقت آن را انجام دهید، اما این رویا است. و این یک

کد خبر : 486647
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
چرا معامله گران فارکس پاره وقت حتی سعی می کنند؟


تجارت فارکس یک سرگرمی پس از کار (یا شاید در حین کار) است و اگر و زمانی که قدرت کافی برای باز نگه داشتن چشمان خود را داشته باشید اتفاق می افتد. شما تجربه معاملاتی را به دست نیاورده اید که بتوانید تمام وقت آن را انجام دهید، اما این رویا است. و این یک رویای بزرگ است.

اما به نظر می‌رسد که روزها کوتاه‌تر می‌شوند و هیچ وقت در روز زمان کافی برای انجام همه چیز یا حتی بخش خوبی از کارها وجود ندارد. روز شروع می شود و حتی قبل از اینکه متوجه شوید به شب می رسد.

9-5 شما تبدیل به 8-6 شده است، و شغل دوم شما، چه شغل دیگری باشد، چه خانواده یا ادامه تحصیل، بر تحقق رویاهای فارکس شما اولویت دارد.

تو بیدار میشی بازگشت به کار

در محل کار روی صندلی ناراحت خود می نشینید و به یک مانیتور رنگ و رو رفته خیره می شوید و متوجه می شوید که در واقع برای تحقق رویای شخص دیگری کار می کنید.

این بد است. جرعه قهوه بی مزه. کمر را دراز کنید. وبگردی کنید حساب بانکی را بررسی کنید [lack of] وجوه فقط چند ساعت دیگر و شما می توانید با خیال راحت به ایمیل های کاری پاسخ ندهید!

معامله گر فارکس تمام وقت می تواند بسیار متفاوت باشد. شما مشمول سیاست رئیس یا شرکت یا کارکنان بخش نیستید.

نه دفتری برای رفت و آمد، نه ترافیکی برای زنده ماندن. شما رئیس خود، مدیر خود، تصمیم گیرنده خود هستید. شما این آزادی را دارید که وقتی می خواهید آنچه را که می خواهید انجام دهید. شما در کنترل هستید

تجارت این قدرت را دارد که در آزادی ای که ارائه می دهد، انگیزه ایجاد کند. بله، شما ساعت‌های کار خود را می‌سازید و از بین می‌برید، اما بیشتر از این است.

معامله گران فارکس مسئول تمام اقدامات خود هستند و همیشه کنترل کامل روی اتفاقات بعدی را دارند. مطمئناً، بازار ما را به سمت‌های خاصی سوق می‌دهد، اما ما در نهایت ماشه را می‌کشیم.

وقتی ما پول در می آوریم به خاطر اقدام و تصمیم گیری ماست. و زمانی که ما پول را از دست می دهیم، می دانیم چرا، و نیازی نیست که کسی را به جز خودمان مقصر بدانیم. همیشه بر عهده ماست این آرامش بخش است.

تجارت مستلزم آن است که چیزی را روی میز بیاوریم. ما تجربیات خودمان، تکنیک‌های آموخته‌شده، استراتژی‌های بهینه‌سازی شده و سبک‌های معاملاتی شخصی خود را به امید ساختن این چیزی که برای ما موفقیت و سود به ارمغان می‌آورد، گرد هم می‌آوریم. ما می دانیم که این یک فرآیند آنی نیست، اما پس از اولین معامله آشکار بود.

معامله پشت سر هم انجام دهید، برنده یا باخت، ما مهارت های خود را می سازیم، نقاط قوت خود را توسعه می دهیم و از نقاط ضعف خود درس می گیریم. و در همه حال، فقط ما هستیم، این من هستم، این شما هستم که همه این کارها را انجام می‌دهیم، چرخ را می‌چرخانیم، اتفاقات را می‌سازیم.

با سخت کوشی، اشتیاق و تجربه به دست آمده، برنامه در دست شروع به کار می کند و عملکرد سود به طور مداوم مثبت می شود. این چیزی است که در مورد آن است.

وقتی برای خود کار می‌کنید یا معامله می‌کنید و در واقع از انجام آن لذت می‌برید، این بهترین احساس در دنیاست. مطمئناً، شما تجملاتی دارید که در شغل «واقعی» وجود ندارد، اما موانعی نیز در این راه وجود دارد. آنها همیشه آنجا خواهند بود.

برای حفظ سبک زندگی خود، همیشه راهی برای دور زدن این موانع، از میان آنها یا از روی آنها پیدا خواهید کرد. اما احساس انجام آن به تنهایی قابل شکست نیست. پس با میل به خوابیدن مبارزه کنید، با هوس برای از بین بردن آن تا فردا مبارزه کنید.

هر شب فقط همین مقدار اضافی را فشار دهید و آن برنامه را تا زمانی که رویایتان محقق شود انجام دهید. به همین دلیل است که شما آن را انجام می دهید. بازده بیشتر از آن چیزی خواهد بود که تصور کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.