چگونه والدین تازه وارد در کانادا از طریق کمک هزینه کودک کانادا حمایت می شوند

این هفته شاهد پرداخت دیگری از کمک هزینه کودک کانادا (CCB) به زوج هایی در کانادا با حداقل یک فرزند زیر 18 سال بودیم. CCB برای هر کودک زیر 6 سال 619.75 دلار کانادا در ماه و برای هر کودک 6 تا 17 سال 522.91 دلار کانادا از سوی دولت کانادا پرداخت می شود. یک

کد خبر : 486636
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
چگونه والدین تازه وارد در کانادا از طریق کمک هزینه کودک کانادا حمایت می شوند


این هفته شاهد پرداخت دیگری از کمک هزینه کودک کانادا (CCB) به زوج هایی در کانادا با حداقل یک فرزند زیر 18 سال بودیم.

CCB برای هر کودک زیر 6 سال 619.75 دلار کانادا در ماه و برای هر کودک 6 تا 17 سال 522.91 دلار کانادا از سوی دولت کانادا پرداخت می شود.

یک مطالعه اخیر توسط Statistics Canada مزایا و اثرات را برای زوج‌ها و خانواده‌های تازه‌وارد در کانادا که CCB دریافت کرده‌اند، با اطلاعات اضافه‌شده در مورد اینکه چرا برخی از زوج‌ها این مبلغ را دریافت کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر این مبلغ را دریافت نکرده‌اند، بررسی کرده است.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

CCB چیست؟

CCB یک پرداخت ماهانه معاف از مالیات است که به خانواده های واجد شرایط برای کمک به هزینه های تربیت فرزندان زیر 18 سال پرداخت می شود. برای ساکنان دائمی جدید (PR) که با کودکان وارد کانادا می شوند، CCB می تواند یک منبع درآمد ضروری باشد که به کاهش بار مالی مربوط به اقامت در یک کشور جدید کمک می کند. واجد شرایط بودن برای CCB تا حد زیادی با وضعیت اقامت و سطوح درآمد تعیین می شود، که هر دو از طریق پرونده های مالیاتی و سایر سوابق شغلی تأیید می شوند.

جذب CCB در بین زوج های روابط عمومی جدید

مطالعه آمار کانادا نرخ جذب CCB را در بین زوج‌های روابط عمومی تازه وارد از سال 2016 تا 2019 بررسی کرد. نشان می‌دهد که اکثریت قابل توجهی از این زوج‌ها این مزایا را دریافت کرده‌اند. به طور خاص، تجزیه و تحلیل نشان داد که بین 79٪ تا 85٪ از این زوج ها CCB را در سال پس از ورود خود دریافت کردند.

با این حال، دریافت CCB ارتباط تنگاتنگی با داشتن یا نداشتن سابقه شغلی شناخته شده در کانادا دارد که عموماً با وجود سابقه درآمد شغلی T4 یا ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد T1 مشخص می شود. به عنوان مثال، در میان زوج هایی که حداقل یکی از همسران آنها درآمد شغلی پرداخت کرده بود، نرخ جذب CCB بسیار بالا بود و از 93٪ تا 95٪ متغیر بود. این نشان می‌دهد که آن دسته از زوج‌های روابط عمومی که به طور فعال شاغل هستند، احتمالاً شرایط اقامت لازم برای واجد شرایط بودن برای CCB را برآورده می‌کنند.

در مقابل، زوج‌هایی که درآمد شغلی ندارند یا اظهارنامه مالیاتی T1 را ارائه نکرده‌اند، احتمال بسیار کمتری برای دریافت CCB داشتند، با نرخ‌های دریافتی برای کسانی که سوابق T1 یا T4 را ندارند به زیر 10 درصد می‌رسد. این ممکن است نشان دهنده این باشد که این زوج ها در کانادا زندگی نمی کنند یا ممکن است مراحل لازم برای واجد شرایط بودن این مزایا را تکمیل نکرده باشند، حتی اگر در این کشور حضور داشته باشند.

پیامدها برای تازه واردان

دریافت CCB بستگی زیادی به تشکیل اظهارنامه مالیاتی T1 یا داشتن سابقه T4 دارد.

این موضوع مرتبط است زیرا CCB می تواند به عنوان یک حافظ اقتصادی برای بسیاری از PR های جدید عمل کند. به عنوان مثال، اگر درآمد خالص تعدیل شده خانواده از 36502 دلار کانادا بیشتر شود، پرداخت های CCB شروع به کاهش می کند.

هنگام پرداخت سالانه CCB، زوج های تازه وارد در کانادا می توانند تا سقف درآمد کسب کنند

  • 7787 دلار در سال برای هر کودک زیر 6 سال؛ و/یا
  • 6570 دلار در سال برای هر کودک بین 6 تا 17 سال.

برای زوجی که 36502 دلار کانادا در سال درآمد دارند، این CCB می تواند بین 18 تا 20 درصد به درآمد سالانه آنها اضافه کند، که نشان می دهد این پرداخت چقدر می تواند تأثیرگذار باشد.

علاوه بر این، این مطالعه خاطرنشان می‌کند که پرداخت‌های CCB را می‌توان به صورت ماسبق صادر کرد. این بدان معناست که حتی اگر پس از فرود در کانادا در دریافت CCB تاخیر وجود داشته باشد، خانواده‌های واجد شرایط همچنان می‌توانند برای ماه‌هایی که مستحق دریافت آن بودند اما در ابتدا این مزایا را دریافت نکرده‌اند، پرداختی دریافت کنند.

نحوه درخواست برای CCB

والدین نوزاد می‌توانند با استفاده از برنامه مزایای خودکار، با دسترسی به بخش «درخواست برای مزایای فرزند» در حساب شخصی آژانس درآمد کانادا (CRA) یا با پست کردن درخواست کمک هزینه کودک RC66 کانادا به نزدیک‌ترین مالیات خود، برای CCB درخواست دهند. مرکز

علاوه بر این، افراد تازه وارد باید فرم RC66SCH، وضعیت در کانادا و اطلاعات درآمد را به همراه درخواست خود تکمیل کنند و در صورتی که هر یک از شرایط زیر در مورد آنها یا همسر یا شریک زندگی مشترکشان صدق کند:

  • آنها در 2 سال گذشته مقیم کانادا شده اند (مثلاً یک تازه وارد یا یک مقیم بازگشته).
  • آنها در 12 ماه گذشته شهروندی کانادا را دریافت کردند.
  • آنها یک مقیم دائم، شخص محافظت شده یا مقیم موقت هستند که در 18 ماه گذشته در کانادا زندگی کرده اند، همانطور که در قانون مهاجرت و حفاظت از پناهندگان تعریف شده است. و
  • آنها شهروند کانادایی نیستند اما طبق قانون هند ثبت نام کرده اند یا حق ثبت نام دارند.

اگر CRA قبلاً مزایایی را به یک تازه وارد یا همسرش برای فرزندش پرداخت نکرده باشد، آنها باید مدرک تولد را نیز ارائه دهند که باید شامل نام خانوادگی، نام و تاریخ تولد کودک باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اسنادی که ممکن است در پشتیبانی از برنامه CCB گنجانده شود، اینجا را کلیک کنید.

تازه واردها همچنین باید توجه داشته باشند که برای دسترسی به CCB و سایر برنامه های مزایای دولتی به شماره بیمه اجتماعی (SIN) نیاز دارند.

برای لیست کامل تاریخ های پرداخت برای CCB و سایر برنامه های دولتی، اینجا را کلیک کنید.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.