به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی رایتل؛ این خدمات با ایجاد بستر ارتباطی اختصاصی و امن بر مبنای خدمات -APN MVPN M2M- و با هدف تسهیل کار در منزل و تضمین امنیت شبکه در اختیار مشترکین تجاری و سازمانی رایتل قرار گرفته است.
راهکارهای APN و MVPN به عنوان دو راهکار اصلی مورد نیاز کسب و کارها در دوران همهگیری کرونا با هزینهای مقرون به صرفه و به عنوان یک کانال ارتباطی اختصاصی، امن و بدون وابستگی به اینترنت با هدف امکان دسترسی کارکنان به منابع بیرون از محل کار و تسهیل ارتباط مدیران با کارکنان در هر لحظه، طراحی و ارایه شدهاند.
مدیریت بهتر تماسهای ورودی و خروجی، کاهش هزینههای تماس، استفاده از همه ظرفیت شبکه، برقراری ارتباط از طریق شمارههای کوتاه و تفکیک تماسهای سازمانی و غیرسازمانی از دیگر خدماتی است که بر اساس راهکارهای APN و MVPN شرکت رایتل به سازمانها و شرکتها ارایه شدهاست.
همچنین در بستر M2M که با تعرفههای متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده، دادهها با امنیت و سرعت بسیار بالاتر نسبت به فناوریهای پیشین شبکههای موبایل، از قبیل GPRS منتقل میشوند.
تسهیل امکان مدیریت و کنترل دستگاهها از راه دور، نظارت و مانیتورینگ امنیت بدون نیاز به استقرار نیروی انسانی با صرف هزینه پایین، کنترل هوشمند مصرف انرژی، کنترل و پایش سلامت و نقل و انتقال در خدمات بانکی از دیگر کاربردهای این خدمت ارایه شده توسط رایتل است.
مشتریان سازمانی، فروشگاهها، واحدهای صنفی، مجموعههای خدماتی، شرکتها، سازمانها و نهادها میتوانند از طریق شماره تلفن27654000 داخلی6309 و یا نشانی پست الکترونیکی [email protected] نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و بهرهمندی از این راهکارها اقدام نمایند.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل پیش از این و همزمان با آغاز بحران همهگیری ویروس کرونا نیز، با رایگان کردن تماسهای درون شبکه خود در راستای نقش مسئولیت اجتماعی و گسترش فرهنگ همدلی به تسهیل فرآیندهای ارتباطی هموطنان و کسب و کارها پرداخته بود.
۲۲۳۲۲۹
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰