تحلیل فنی USDJPY | فارکسلایو

فدرال رزرو دیروز بازار را با حفظ نرخ های بهره در 5.00-5.25 درصد غافلگیر کرد، اما نرخ پایانه پیش بینی شده در Dot Plot را با افزودن 50 واحد پایه اصلاح کرد. تصمیم فدرال رزرو برای توقف در این نشست با هدف جمع آوری داده های اقتصادی بیشتر قبل از بررسی افزایش احتمالی نرخ بهره

کد خبر : 361014
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
تحلیل فنی USDJPY |  فارکسلایو


فدرال رزرو دیروز بازار را با حفظ نرخ های بهره در 5.00-5.25 درصد غافلگیر کرد، اما نرخ پایانه پیش بینی شده در Dot Plot را با افزودن 50 واحد پایه اصلاح کرد. تصمیم فدرال رزرو برای توقف در این نشست با هدف جمع آوری داده های اقتصادی بیشتر قبل از بررسی افزایش احتمالی نرخ بهره در ماه جولای بود. این رویکرد با جزئیات ضعیف‌تر در آخرین گزارش NFP و کاهش بیشتر تورم در آخرین گزارش CPI پشتیبانی می‌شود، اگرچه قرائت‌های اصلی به طور مداوم بالا هستند.

در خلال کنفرانس مطبوعاتی، پاول، رئیس فدرال رزرو، اشاره کرد که نشست ژوئیه “زنده” است، اگرچه او هیچ تعهد قاطعی نپذیرفت. USDJPY بر روی یک فدرال رزرو جنگ طلب تر افزایش یافت. به طور کلی، این نشان دهنده آمادگی فدرال رزرو برای برداشتن گام های اضافی برای مقابله با تورم است، در حالی که تاکید می کند که اقدامات آنها به داده های اقتصادی بستگی دارد.

تحلیل فنی USDJPY – بازه زمانی روزانه

USDJPY روزانه

در نمودار روزانه، می‌توان دید که USDJPY از جعبه آبی خارج شد و رالی را تا سطح 142 گسترش داد. خریداران در روزهای گذشته به میانگین متحرک قرمز 21 تکیه کردند و در نهایت موفق شدند زیرا فدرال رزرو تصمیمی تندروانه تر از آنچه انتظار می رفت ارائه کرد. مقاومت 142.17 کلیدی خواهد بود زیرا شکستن بالاتر از آن در را برای یک رالی بزرگتر به سطح 150 باز می کند. فروشندگان احتمالاً از مقاومت و موقعیت برای عقب نشینی بیشتر در خط روند صعودی دفاع می کنند.

تحلیل فنی USDJPY – بازه زمانی 4 ساعت

USDJPY 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم ببینیم که رالی USDJPY درست زمانی که به مقاومت 142 نزدیک می‌شود، با MACD تغییر می‌کند. این به طور کلی نشانه ای از تضعیف حرکت است که اغلب با عقب نشینی یا برگشت دنبال می شود. حرکت بعدی به احتمال زیاد با توجه به داده های اقتصادی امروز تعیین خواهد شد، اما از جنبه فنی، فروشندگان به دنبال کوتاهی در مقاومت 142 هستند، در حالی که خریداران می خواهند به عقب نشینی به حمایت 140.38 تمایل داشته باشند.

تحلیل فنی USDJPY – بازه زمانی 1 ساعت

USDJPY 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می توانیم شکست دیروز و رالی بعدی را با دقت بیشتری مشاهده کنیم. از منظر مدیریت ریسک، خریداران باید منتظر عقب نشینی مقاومت 140.38 باشند تا بتوانند با نسبت ریسک به پاداش بهتر وارد شوند و مقاومت 142 را هدف قرار دهند. از سوی دیگر، فروشندگان یا منتظر خواهند بود تا در مقاومت 142 وارد شوند یا اگر قیمت به زیر حمایت 140.38 سقوط کند، با شدت بیشتری انباشته خواهند شد.

امروز، گزارش‌های ادعاهای بیکاری و خرده‌فروشی ایالات متحده را خواهیم دید. فردا، تمرکز به نظرسنجی احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان تغییر خواهد کرد. یکی دیگر از اشتباهات بزرگ در مورد مطالبات بیکاری می‌تواند به طور بالقوه نگرانی‌های بازار را در بازار کار افزایش دهد و منجر به قیمت‌گذاری پایین‌تر نرخ‌ها شود که بازده خزانه‌داری را پایین‌تر می‌آورد و USDJPY را نیز به همراه دارد.

برعکس، اگر داده ها از انتظارات فراتر رود، باید دید بازار کار را محدود نگه دارد و در نتیجه بازدهی خزانه داری و جفت USDJPY را افزایش دهد. علاوه بر این، بازار در گزارش فردای UMich به کاهش انتظارات تورمی بلندمدت علاقه مند خواهد شد. مطالعه بالاتر می تواند نشان دهنده کاهش احتمالی انتظارات تورمی باشد که ممکن است نگرانی ها را افزایش دهد و منجر به قیمت گذاری تندتر شود.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.