فعالیت‌های تولیدی در ایالت نیویورک به شدت کاهش می‌یابد، چشم‌انداز آینده تیره و تار باقی می‌ماند

نظرسنجی تولید امپایر استیت رکود طولانی مدت را نشان می دهد به گفته شرکت‌هایی که به نظرسنجی تولیدی امپایر استیت در می 2023 پاسخ دادند، فعالیت تجاری در ایالت نیویورک به شدت کاهش یافت. شاخص شرایط عمومی کسب و کار با چهل و سه واحد کاهش به -31.8 رسید. سفارشات و محموله های جدید پس

کد خبر : 359153
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
فعالیت‌های تولیدی در ایالت نیویورک به شدت کاهش می‌یابد، چشم‌انداز آینده تیره و تار باقی می‌ماند


نظرسنجی تولید امپایر استیت رکود طولانی مدت را نشان می دهد

به گفته شرکت‌هایی که به نظرسنجی تولیدی امپایر استیت در می 2023 پاسخ دادند، فعالیت تجاری در ایالت نیویورک به شدت کاهش یافت. شاخص شرایط عمومی کسب و کار با چهل و سه واحد کاهش به -31.8 رسید. سفارشات و محموله های جدید پس از افزایش قابل توجهی در ماه گذشته کاهش یافت.

زمان تحویل تا حدودی کوتاه شد و موجودی ها نیز کاهش یافت. هم اشتغال و هم ساعات کار برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت. قیمت ها تقریباً با همان سرعت ماه گذشته افزایش یافت. برنامه های مخارج سرمایه کند شد. با نگاهی به آینده، کسب و کارها همچنان انتظار بهبود کمی در شرایط را طی شش ماه آینده داشتند.

کاهش قابل توجهی در فعالیت تولیدی نیویورک ثبت شد

بر اساس نظرسنجی ماه می، فعالیت های تولیدی در ایالت نیویورک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. پس از پرش به محدوده مثبت در ماه گذشته، شاخص شرایط عمومی کسب و کار چهل و سه واحد سقوط کرد و به 31.8- رسید. هفده درصد از پاسخ دهندگان گزارش کردند که شرایط در طول ماه بهبود یافته است، در حالی که چهل و نه درصد گزارش کردند که شرایط بدتر شده است.

شاخص سفارشات جدید پنجاه و سه واحد کاهش یافت و به 28.0- رسید و شاخص محموله ها با 40 واحد کاهش به 16.4- رسید که نشان می دهد هم سفارش ها و هم محموله ها پس از افزایش در آوریل کاهش یافته است. شاخص سفارشات تکمیل نشده به 13.2- کاهش یافت که نشانه ای از کاهش سفارشات تکمیل نشده است. شاخص زمان تحویل به -5.7 کاهش یافت که نشان می دهد زمان تحویل تا حدودی کوتاه شده است. شاخص موجودی ها به 12.3- کاهش یافت که نشان می دهد موجودی ها کاهش یافته است.

اشتغال و قیمت راکد در نیویورک ادامه دارد

شاخص تعداد کارمندان برای چهارمین ماه متوالی منفی در 3.3- بود و میانگین شاخص هفته کاری زیر صفر در 3.5- باقی ماند که نشان دهنده کاهش جزئی در اشتغال و ساعات کار است. شاخص قیمت‌های پرداختی در 34.9 تغییر چندانی نداشت و شاخص قیمت‌های دریافتی روی 23.6 ثابت ماند که نشان می‌دهد سرعت افزایش قیمت‌ها تغییر چندانی نکرده است.

چشم انداز متوسط ​​برای شرایط تجاری آینده

شاخص شرایط تجاری آتی به 9.8 رسید که نشان می‌دهد شرکت‌ها انتظار بهبود چندانی در فعالیت‌ها در شش ماه آینده ندارند. انتظار می‌رود سفارش‌ها و محموله‌های جدید افزایش یابد و انتظار می‌رود اشتغال و میانگین هفته کاری تا حدودی بالاتر رود. شاخص مخارج سرمایه ای به 0.9 کاهش یافت که پایین ترین سطح خود در سه سال اخیر است که نشان می دهد برنامه های مخارج سرمایه ضعیف شده اند و شاخص هزینه های فناوری به 1.9 کاهش یافته است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.