تمبر بیت کوین از 18000 کلکسیون فراتر رفت، خلاقیت در مرکز قرار می گیرد – اخبار بیت کوین

با آخرین روند توکن غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین بیت کوین، که به عنوان تمبر بیت کوین شناخته می شود، کاربران بیش از 18000 کلکسیون دیجیتال را در شبکه منتشر کرده اند. در حالی که این رقم کمتر از تعداد کتیبه های Ordinal است، سازندگان تمبر در حال بررسی راه های جدیدی برای استفاده

کد خبر : 349518
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
تمبر بیت کوین از 18000 کلکسیون فراتر رفت، خلاقیت در مرکز قرار می گیرد – اخبار بیت کوین


با آخرین روند توکن غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین بیت کوین، که به عنوان تمبر بیت کوین شناخته می شود، کاربران بیش از 18000 کلکسیون دیجیتال را در شبکه منتشر کرده اند. در حالی که این رقم کمتر از تعداد کتیبه های Ordinal است، سازندگان تمبر در حال بررسی راه های جدیدی برای استفاده از این فناوری هستند.

تعداد تمبرهای بیت کوین به بالای 18000 رسید

تنها 17 روز پیش، Bitcoin.com News در مورد روند تمبر بیت کوین گزارش داد، زیرا بیش از 8000 تمبر در بلاک چین بیت کوین ضرب شده بود. از آن زمان تاکنون، تعداد تمبر به 18443 تمبر افزایش یافته است. روند ایجاد تمبر به دنبال شوق کتیبه های Ordinal آغاز شد و طرفداران فناوری تمبر استدلال می کنند که این فناوری ماندگاری را افزایش می دهد، زیرا تمبرها را نمی توان مانند داده های شاهد یا امضا هرس کرد.

ایجاد تمبر دارای برچسب قیمت بالاتری نسبت به کتیبه‌های Ordinal است، و سازندگان پیشنهاد می‌کنند از فایل‌های PNG 24×24 پیکسل، 8 رنگ با عمق 8 رنگ یا PNG برای رمزگذاری تمبرها استفاده کنید. با این حال، سازندگان دارند اداره می شود برای توسعه آثار هنری با وضوح بالا با استفاده از گرافیک برداری مقیاس پذیر (SVG). اخیراً یک کاربر موفق شده است یک MP3 وصل کنید به یک تمبر، و بازی کلاسیک مار نیز بود ضمیمه شده است به یک تمبر

تمبر بیت کوین از 18000 کلکسیون فراتر رفت، خلاقیت در مرکز قرار می گیرد
تصویر از پورتال وب rarestamp.xyz.

اگرچه تمبرها هنوز در مراحل اولیه خود هستند، اما در خارج از بورس (OTC) و از طریق آن به فروش می رسند فروش آرم خرک. کیف پول Hiro که از نوشته های Ordinal پشتیبانی می کند، ابراز علاقه کرد در افزودن پشتیبانی از Stamps در آینده، و از درخواست‌های کشش کیف پول Hiro در صفحه Github تیم استقبال کرد. علاوه بر این، پلت فرم Rare Stamp یک پورتال وب است که تمبرهای مبتنی بر بیت کوین را تجزیه می کند و قیمت ها و مجموعه ها را نمایش می دهد.

مجموعه ها عبارتند از Stampunks، Bitcoin Flocks، Broken JPGS، Stamp Pepes، Stamp Pepes Not، Stamp Wizards، Pixel Gods، Classic Arcade، Depepes و موارد دیگر. تمبر شماره 791 از مجموعه Stampunks دارای ارزش کف 0.05 BTC یا 1365 دلار است. در حالی که تعداد تمبرها به مرز 20000 نزدیک می شود، تعداد کتیبه های Ordinal تا 22 آوریل 2023 از 1.3 میلیون کتیبه فراتر رفته است. در همان روز، تعداد کتیبه های Ordinal در بلاک چین لایت کوین 224059 بود.

برچسب ها در این داستان

تمبر بیت کوین، مجموعه تمبرهای بیت کوین، بلاک چین، خلاقیت، کلکسیون های دیجیتال، نوآوری، nft، کتیبه های معمولی، فروش OTC، ماندگاری، پلتفرم تمبر کمیاب، SVG، فناوری

فکر می‌کنید آینده روند تمبر بیت‌کوین چیست و چگونه سازندگان تمبر می‌توانند مرزهای این فناوری نوآورانه را جابجا کنند؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.