مسئول حقوقی و انطباق Onecoin برای نقش در کریپتو هرم – بیت کوین نیوز

مقامات ایالات متحده اتهاماتی را علیه یکی از مدیران سابق Onecoin به دلیل نقش ادعایی وی در طرح بدنام هرم رمزنگاری اعلام کرده اند. ایرینا دیلکینسکا، تبعه بلغارستان، که روز دوشنبه استرداد شد، در صورتی که به اتهام کلاهبرداری و پولشویی مجرم شناخته شود، ممکن است با چهار دهه زندان مواجه شود. زن بلغاری برای

کد خبر : 336830
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مسئول حقوقی و انطباق Onecoin برای نقش در کریپتو هرم – بیت کوین نیوز


مقامات ایالات متحده اتهاماتی را علیه یکی از مدیران سابق Onecoin به دلیل نقش ادعایی وی در طرح بدنام هرم رمزنگاری اعلام کرده اند. ایرینا دیلکینسکا، تبعه بلغارستان، که روز دوشنبه استرداد شد، در صورتی که به اتهام کلاهبرداری و پولشویی مجرم شناخته شود، ممکن است با چهار دهه زندان مواجه شود.

زن بلغاری برای رسیدگی به اتهامات مربوط به Onecoin به آمریکا تحویل داده شد

مقامات قضایی و مجری قانون در ایالات متحده اتهاماتی را علیه یک زن 41 ساله در ارتباط با مشارکت او در Onecoin، یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ رمزنگاری، مطرح کرده اند. ایرینا دیلکینسکا از بلغارستان استرداد شد، جایی که طرح عظیم رمزارز پونزی در آنجا مستقر بود.

Onecoin که در سال 2014 تأسیس شد، از طریق یک شبکه بازاریابی چند سطحی جهانی، یک ارز دیجیتال جعلی به همین نام را به سرمایه‌گذاران ارائه کرد که در نقطه‌ای به عنوان «قاتل بیت‌کوین» شناخته می‌شد. بر اساس مطالب خود Onecoin، بیش از 3 میلیون نفر تا اواخر سال 2016 بیش از 4 میلیارد دلار در رمزارز ادعا شده سرمایه گذاری کردند.

بر اساس اعلامیه ای که وزارت دادگستری ایالات متحده در روز سه شنبه منتشر کرد، دیلکینسکا رئیس فرضی حقوقی و انطباق در Onecoin بود. مقامات ادعا می کنند که در واقعیت این زن دقیقاً خلاف عنوان شغلی خود را انجام داده است.

او متهم است که به Onecoin اجازه می دهد میلیون ها دلار آمریکا را از طریق شرکت های پوسته شویی کند. مایکل جی. دریسکول، دستیار مدیر اف‌بی‌آی خاطرنشان کرد: «همانطور که در اتهامات افشا شده امروز ادعا شده است، دیلکینسکا به همکار خود، مارک اسکات، کمک کرد تا حدود 400 میلیون دلار از درآمدهای Onecoin را بشویید.

شرکت‌های ایجاد شده توسط این شهروند بلغارستانی نیز برای نگهداری اموال به نمایندگی از بنیانگذار و متفکر Onecoin، Ruja Ignatova، یک شهروند آلمانی بلغاری الاصل، مورد استفاده قرار گرفتند. آخرین بار در 25 اکتبر 2017 در حال سوار شدن به یک پرواز آتن در صوفیه دیده شد.

بنیانگذار Pyramid ‘Cryptoqueen’ Ruja Ignatova هنوز تحت تعقیب است

ایگناتوا که «کریپتوکوئین گمشده» نام داشت، کمتر از دو هفته پس از متهم شدن به کلاهبرداری و پولشویی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک ناپدید شد. او همچنان توسط اینترپل، یوروپل و اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) تحت تعقیب است و گزارش اخیر رسانه های بلغارستان حاکی از آن است که او ممکن است در سال 2018 به قتل رسیده باشد.

ایرینا دیلکینسکا به یک فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری با سیم و یک مورد توطئه برای ارتکاب پولشویی متهم شده است. هر یک از آنها حداکثر مجازات بالقوه 20 سال زندان دارند.

او متهم به سوزاندن اسناد مجرمانه پس از دستگیری اسکات در سال 2018 است که در مورد آن به برادر روجا، کنستانتین پیامک ارسال کرد. ایگناتوف در سال 2019 در لس آنجلس بازداشت شد، به اتهامات مربوط به Onecoin اعتراف کرد و به دنبال حمایت از شاهدان در ایالات متحده بود.

یکی دیگر از بنیانگذاران Onecoin، کارل سباستین گرین وود، ملیت سوئدی و بریتانیایی، در دسامبر 2022 اعتراف کرد. ماه گذشته، گزارشی فاش کرد که دوست پسر سابق روجا، گیلبرت آرمنتا، به دلیل نقشش در پولشویی به پنج سال زندان محکوم شده است. از هرم کریپتو

برچسب ها در این داستان

بلغارستان، بلغارستان، اتهامات، انطباق، رمزنگاری، هرم رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، اجرایی، مسترد شده، استرداد، رئیس، ایرینا دیلکینسکا، قانونی، Onecoin، طرح پونزی، طرح هرمی، ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا

آیا انتظار دارید افراد بیشتری با اتهامات مربوط به پرونده Onecoin مواجه شوند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.