USD/CAD بخشی از سودهای روزانه را کاهش می‌دهد و جلوتر از CPI کانادا زیر 1.3700 باقی می‌ماند.

اشتراک گذاری: USD/CAD روز سه شنبه کشش مثبت را به دست آورد و از ترکیبی از عوامل حمایت می کند. قیمت‌های نزولی نفت، Loonie را تضعیف می‌کند و در بحبوحه قدرت متوسط ​​دلار، مقداری حمایت می‌کند. پیش از گزارش CPI کانادا، شرط‌بندی‌ها برای کاهش ارزش فدرال‌رزرو برای جفت ارز و جفت افزایش می‌یابد.

کد خبر : 336302
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
USD/CAD بخشی از سودهای روزانه را کاهش می‌دهد و جلوتر از CPI کانادا زیر 1.3700 باقی می‌ماند.



اشتراک گذاری:

  • USD/CAD روز سه شنبه کشش مثبت را به دست آورد و از ترکیبی از عوامل حمایت می کند.
  • قیمت‌های نزولی نفت، Loonie را تضعیف می‌کند و در بحبوحه قدرت متوسط ​​دلار، مقداری حمایت می‌کند.
  • پیش از گزارش CPI کانادا، شرط‌بندی‌ها برای کاهش ارزش فدرال‌رزرو برای جفت ارز و جفت افزایش می‌یابد.

جفت USD/CAD در روز سه‌شنبه برخی از خریدها را در مجاورت منطقه 1.3650 جذب می‌کند و به سودهای متوسط ​​روزانه خود در اوایل جلسه اروپا پایبند است. با این حال، قیمت‌های نقطه‌ای تلاش می‌کنند تا از این حرکت سرمایه‌گذاری کنند و چند پیپ از همسایگی 1.3700 عقب‌نشینی کنند، یا بالاترین روزانه تازه‌ای که در ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

قیمت نفت خام تحت فشارهای فروش مجدد قرار گرفته و در بحبوحه نگرانی ها مبنی بر اینکه رکود عمیق تر اقتصاد جهانی باعث کاهش تقاضای سوخت خواهد شد، کمی بالاتر از پایین ترین سطح 15 ماهه خود که روز گذشته لمس شد، افت کرد. این امر به نوبه خود باعث تضعیف Loonie مرتبط با کالا می شود، که همراه با بهبودی متوسط ​​دلار آمریکا از پایین ترین سطح خود از 14 فوریه، به عنوان بادگیر برای جفت USD/CAD عمل می کند. گفته می‌شود، ترکیبی از عوامل، حداقل در حال حاضر، روی هر حرکت صعودی معنی‌داری برای سرمایه‌گذاران و عمده‌ها پنهان نگه می‌دارد.

این خبر که UBS در یک معامله 3.24 میلیارد دلاری Credit Suisse را نجات خواهد داد، به کاهش ترس از خطر شیوع گسترده کمک می کند و اعتماد سرمایه گذاران را تقویت می کند، که از لحن کلی مثبت در بازارهای سهام مشهود است. جدای از این، انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو (فدرال رزرو) موضع جنگ طلبانه خود را کاهش دهد تا از هرگونه فشار اقتصادی بیشتر ناشی از هزینه های بالای استقراض جلوگیری کند، بیشتر به محدود کردن گرینبک امن کمک می کند. در واقع، قیمت‌گذاری فعلی بازار نشان‌دهنده شانس بیشتری برای افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس است.

فعالان بازار همچنین انتظار دارند که بانک مرکزی ایالات متحده حتی ممکن است در نیمه دوم سال نرخ بهره را کاهش دهد. این گمانه زنی ها با سقوط دو بانک متوسط ​​ایالات متحده – بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر – تقویت شد. این، به نوبه خود، باید به عنوان یک باد مخالف برای بازده اوراق قرضه ایالات متحده عمل کند و ممکن است معامله گران را از شرط بندی های صعودی تهاجمی قبل از ریسک رویداد بانک مرکزی باز دارد. فدرال رزرو قرار است تصمیم سیاست پولی خود را در پایان نشست دو روزه روز چهارشنبه اعلام کند و تقاضای دلار را افزایش دهد.

در همین حال، معامله‌گران در روز سه‌شنبه از انتشار جدیدترین ارقام تورم مصرف‌کننده کانادا که بعداً در اوایل جلسه آمریکای شمالی منتشر می‌شود، استفاده خواهند کرد. داده ها، همراه با پویایی قیمت نفت، بر دلار کانادا تأثیر می گذارد و انگیزه ای برای جفت USD/CAD ایجاد می کند. جدای از این، سند اقتصادی ایالات متحده – حاوی داده‌های فروش خانه موجود – نیز برای گرفتن فرصت‌های کوتاه‌مدت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سطوح فنی برای تماشا



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.