پوند/دلار آمریکا به دنبال کاهش ریسک از دلار آمریکا

[ad_1] GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل کابل در روزهای آینده بر اساس احساسات ریسک هدایت خواهد شد. جرمی هانت، صدراعظم انگلیس می گوید که بریتانیا از رکود اقتصادی جلوگیری خواهد کرد. توصیه شده توسط Nick Cawley نحوه معامله GBP/USD بازارهای مالی امروز پس از حرکت به سمت کیفیت، نفسی تازه می

کد خبر : 334244
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
پوند/دلار آمریکا به دنبال کاهش ریسک از دلار آمریکا

[ad_1]

GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • کابل در روزهای آینده بر اساس احساسات ریسک هدایت خواهد شد.
  • جرمی هانت، صدراعظم انگلیس می گوید که بریتانیا از رکود اقتصادی جلوگیری خواهد کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

بازارهای مالی امروز پس از حرکت به سمت کیفیت، نفسی تازه می کنند. جابجایی ترس های بانکی از ایالات متحده به اروپا باعث دامپینگ گسترده و در مواقعی نسبتاً غیرمجاز از دارایی های ریسک شده است، دارایی هایی مانند دلار آمریکا، اوراق خزانه ایالات متحده، طلا و ین ژاپن همگی پیشنهادهای قوی را دریافت کردند. اخباری مبنی بر اینکه بانک ملی سوئیس برای تقویت ترازنامه خود، 50 میلیارد فرانک سوئیس به گروه بانکی تحت محاصره Credit Suisse اختصاص داده است، به ریسک در بازار امروز کمک کرده است. در یک مرحله دیروز، بازار CDS با احتمال نزدیک به 50 درصد نکول Credit Swiss قیمت گذاری شد. با آرام‌تر شدن بازار امروز، دلار آمریکا به سمت پایین‌تر حرکت کرده است و به طیفی از جفت‌های دلار آمریکا، از جمله کابل، اجازه می‌دهد تا بالاتر روند.

بعداً در جلسه امروز، لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، آخرین تصمیم بانک مرکزی در زمینه سیاست پولی را اعلام خواهد کرد. در آخرین جلسه، خانم لاگارد گفت که امروز یک افزایش 50 واحدی وجود خواهد داشت، اما اکنون باید در شرایط استرس مالی و سرایت احتمالی این موضوع مورد سوال قرار گیرد.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

بودجه بهار چهارشنبه بریتانیا نادیده گرفته شد زیرا رویدادها و جنبش های سریع در بازار در مرکز صحنه قرار گرفتند. صدراعظم هانت گفت که بریتانیا در سال 2023 از رکود اجتناب خواهد کرد و تورم از 10.7 درصد در سه ماهه پایانی 2022 به 2.9 درصد تا پایان سال کاهش خواهد یافت. در حالی که هنوز بالاتر از هدف بانک مرکزی 2 درصد است، این سقوط شدید به بانک انگلستان این توانایی را می دهد که در صورت لزوم، افزایش بیشتر نرخ بهره را کاهش دهد.

بیانیه بهار انگلستان: Hunt، OBR پیش بینی کرد که بریتانیا از رکود اجتناب خواهد کرد

هفته آینده با تصمیم گیری نرخ FOMC در 22 مارس و نشست سیاست بعدی بانک انگلستان در 23 مارس، هفته بزرگی برای معامله گران کابل است. چیزی که می توان آن را در هفته آینده تضمین کرد، نوسانات بیشتر است.

درس هایی برای معامله گران در مورد نوسانات شدید از سال 2017 و تابستان 2014

کابل امروز پس از فروش دیروز در حال افزایش است و در دو طرف 1.2100 معامله می شود. کانال نزولی کوتاه مدت همچنان در جریان است و اندیکاتور CCI جفت را در قلمروی بیش از حد خرید نشان می دهد. با این حال، حرکت بالاتر توسط میانگین متحرک 20 و 200 روزه حمایت شده است، و شکست تایید شده 50 dma، که در حال حاضر روی 1.2137 است، می تواند سطح 1.2204 روز سه شنبه را تست کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 16 مارس 2023

image1.png

همه نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 9% -23٪ -8٪
هفتگی -34٪ 17% -18٪

داده های تجارت خرده فروشی تصویری ترکیبی را ترسیم می کند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 56.52 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.30 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 11.56 درصد بیشتر از دیروز و 34.88 درصد کمتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 23.36 درصد کمتر از دیروز و 12.54 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری متفاوت GBP/USD می دهد.

نظر شما در مورد GBP/USD – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.