GBP/JPY در شرایط ریسک پذیری افزایش می یابد و معامله گران به BoJ Minutes، بودجه بریتانیا چشم دوخته اند.

[ad_1] اشتراک گذاری: دستمزدها در بریتانیا کاهش یافت، که این امری برای بانک انگلستان بود، زیرا در تلاش برای کاهش تورم بود. سند اقتصادی ژاپن آخرین صورتجلسه سیاست پولی بانک مرکزی ژاپن را نشان خواهد داد. GBP/JPY تجزیه و تحلیل قیمت: برای حفظ سوگیری رو به بالا، بالای 162.00. GBP/JPY پس از مشاهده

کد خبر : 333573
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۲
GBP/JPY در شرایط ریسک پذیری افزایش می یابد و معامله گران به BoJ Minutes، بودجه بریتانیا چشم دوخته اند.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • دستمزدها در بریتانیا کاهش یافت، که این امری برای بانک انگلستان بود، زیرا در تلاش برای کاهش تورم بود.
  • سند اقتصادی ژاپن آخرین صورتجلسه سیاست پولی بانک مرکزی ژاپن را نشان خواهد داد.
  • GBP/JPY تجزیه و تحلیل قیمت: برای حفظ سوگیری رو به بالا، بالای 162.00.

GBP/JPY پس از مشاهده در محدوده 380 پیپ بر اساس انگیزه کاهش ریسک ناشی از بحران سیستم بانکی ایالات متحده (ایالات متحده) در حدود رقم 163.00 تثبیت می شود. با این حال، نگرانی سرمایه گذاران کاهش یافته است، همانطور که وال استریت با سود به پایان رسید. در زمان نوشتن این مقاله، GBP/JPY در 163.30 دست به دست می شود.

GBP/JPY احتمالاً با احساسات پیش از بودجه بریتانیا حمایت می شود

احساسات سرمایه گذاران همچنان خوش بین است. یک گزارش اشتغال در بریتانیا (بریتانیا) که توسط دفتر آمار ملی (ONS) فاش شد، نشان داد که بازار کار در حال کاهش است. اقتصاد بریتانیا 65 هزار نفر به نیروی کار اضافه کرد که بالاتر از 52 هزار نفری است که تحلیلگران انتظار داشتند، اما از آمار 74 هزار نفری ماه قبل عقب تر بود. با بررسی داده ها، نرخ بیکاری بدون تغییر در 3.7 درصد باقی ماند، اما پیش بینی های 3.8 درصدی را از دست داد، در حالی که دستمزدها از 6 درصد به 5.7 درصد کاهش یافت و فشار بانک انگلستان (BoE) را کاهش داد.

پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB)، سرمایه‌گذاران جهانی شرط‌بندی را کاهش دادند که اکثر بانک‌های مرکزی به چرخه انقباض خود ادامه می‌دهند. اگرچه تورم برای اکثر بانک‌های مرکزی یک مشکل باقی می‌ماند و انتظار می‌رود که BoE در نشست سیاست پولی آتی نرخ‌ها را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد.

در جبهه ژاپن، فقدان داده‌های اقتصادی در فهرست، معامله‌گران را بر انتشار صورتجلسه سیاست پولی بانک ژاپن (BoJ) در جلسه ژانویه متمرکز کرد. از طرف بریتانیا، وزیر خزانه داری بریتانیا، جرمی هانت، انتظار می رود بودجه بهاری خود را فاش کند.

به گزارش رویترز، جرمی هانت، وزیر دارایی بریتانیا (صدر اعظم) روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد که چگونه تلاش خواهد کرد تا ششمین اقتصاد بزرگ جهان را پس از شوک‌های برگزیت، ضربه سنگین کووید-19 و تورم دو رقمی آن را سرعت بخشد. از همتایان خود عقب مانده است.»

GBP/JPY تجزیه و تحلیل فنی

GBP/JPY تحت تأثیر تلاقی EMAهای 20، 50، 100 و 200 روزه در اطراف علامت 161.89-162.40، به سمتی معامله می شود. با این وجود، اگر نرخ ارز بالاتر از نرخ دوم باقی بماند، جفت پوند/ین به سمت بالا باقی خواهد ماند. ادامه صعودی انتظار می رود و با مقاومت ثابت در 164.07، بالاترین روزانه 14 مارس، به دنبال آن رقم 165.00 و بالاترین 28 فوریه در 166.00 مواجه خواهد شد. در یک سناریوی جایگزین، اولین حمایت GBP/JPY، متحرک نمایی 20 روزه در 162.40 خواهد بود، پس از آن متحرک نمایی 100 روزه در 162.24، قبل از آزمایش متحرک نمایی 200 روزه در 161.97 خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.