Société Générale می گوید خرید ین آسان تر از یورو است

[ad_1] اطلاعات Société Générale از طریق eFX برای ایده های تجارت بانکی، eFX Plus را بررسی کنید. برای مدت زمان محدود، یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، پایه 79 دلار در ماه و حق بیمه با 109 دلار در ماه دریافت کنید. بیار اینجا. Societe Generale Research شرایط فعلی بازار را مورد بحث قرار می

کد خبر : 333156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۱۵
Société Générale می گوید خرید ین آسان تر از یورو است

[ad_1]

اطلاعات Société Générale از طریق eFX

برای ایده های تجارت بانکی، eFX Plus را بررسی کنید. برای مدت زمان محدود، یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، پایه 79 دلار در ماه و حق بیمه با 109 دلار در ماه دریافت کنید. بیار اینجا.

  • Societe Generale Research شرایط فعلی بازار را مورد بحث قرار می دهد و زمینه ای را برای کاهش بیشتر دلار در برابر یورو و ین می بیند.
  • افزایش بازدهی (و منحنی‌های معکوس) می‌تواند برای مؤسسات تأمین مالی تحت نظارت که قرار گرفتن در معرض آن‌ها در بخش‌هایی که اخیراً شکوفا شده‌اند، اما پس از اوج‌جلوگیری، متمرکز شده‌اند، مشکل ایجاد کند. از آنچه که بعداً اتفاق می‌افتد، ما از آنچه بازار تصور می‌کرد به اوج نرخ‌ها نزدیک‌تر هستیم و با 12 ماه اقتصاد ایالات متحده وارد یک رکود نسبتاً خفیف خواهد شد که وارونگی منحنی بازدهی را تأیید می‌کند. تعدیل بین 2024 و 2030؟” SocGennotes.

  • “البته همه اینها ممکن است اشتباه پیش برود، و بازارها برای مدتی عصبی و بی ثبات خواهند بود. این امر در ابتدا ین را راحت تر از یورو خرید. USD/JPY همچنان به دنبال تفاوت بازدهی است و مقایسه اوایل دهه 1990 می تواند ین را تشویق کند. : USD/JPY در آوریل 1990 به بیش از 150 رسید، قبل از اینکه با کاهش نرخ ها به 3% به 120 سقوط کرد و به ادامه راه خود ادامه داد و در سال 1995 به زیر 80 سقوط کرد (اگرچه بیت آخر بسیار بعید است که تکرار شود). یورو نیاز بیشتری دارد. SocGen می‌افزاید: «آرامش این است که سرایت قابل اجتناب است، اما ارزهای حساس به چین (AUD و NZD در G10) از بازنگری فدرال رزرو و ادامه داده‌های مثبت از بازگشایی چین سود می‌برند.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.