Signature Bank در میان مشکلات Silvergate و SVB خرید را به عنوان آخرین بانک اصلی در بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفت – اخبار بیت کوین

[ad_1] به گفته جارد، تحلیلگر سهام ولز فارگو، در میان نابودی بانک سیلورگیت و مشکلاتی که بانک سیلیکون ولی (SVB) با آن مواجه شد، تحلیلگران بازار بر این باورند که Signature Bank (SBNY) ممکن است یک خرید باشد زیرا آن را “آخرین بازی در شهر رمزنگاری” می دانند. شاو انحلال Silvergate باعث شد سهام SBNY

کد خبر : 331751
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
Signature Bank در میان مشکلات Silvergate و SVB خرید را به عنوان آخرین بانک اصلی در بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفت – اخبار بیت کوین

[ad_1]

به گفته جارد، تحلیلگر سهام ولز فارگو، در میان نابودی بانک سیلورگیت و مشکلاتی که بانک سیلیکون ولی (SVB) با آن مواجه شد، تحلیلگران بازار بر این باورند که Signature Bank (SBNY) ممکن است یک خرید باشد زیرا آن را “آخرین بازی در شهر رمزنگاری” می دانند. شاو انحلال Silvergate باعث شد سهام SBNY در روز جمعه سقوط کند و با شروع معاملات روز در وال استریت بیش از 13 درصد سقوط کرد.

تحلیلگران پایپر سندلر و ولز فارگو پیشنهاد می کنند که بانک امضا ممکن است خرید باشد

پس از افشای ورشکستگی بانک سیلورگیت در 8 مارس 2023، بازارهای کریپتو هفته پرآشوبی را تجربه کردند. این بانک که نسبت به ارزهای رمزپایه رفتار دوستانه ای دارد، به مردم اطلاع داد که کسب و کار خود را تعطیل می کند و دارایی های خود را نقد می کند.

بانک سیلیکون ولی (SVB) نیز با مشکلات مالی مواجه شده است و مجبور به فروش اوراق قرضه 21 میلیارد دلاری با ضرر 1.8 میلیارد دلاری شده است. سهام SIVB، سهام SVB، پس از کاهش بیش از 60 درصدی روز قبل، در 10 مارس 2023 متوقف شد. روز جمعه، رگولاتورها بانک سیلیکون ولی را تعطیل کردند و شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) مسئولیت دریافت کننده آن را بر عهده گرفت و “بانک ملی بیمه سپرده سانتا کلارا” را ایجاد کرد. نهاد جدید اکنون سپرده های بیمه شده FDIC از SVB را در اختیار دارد.

روز جمعه، Signature Bank (Nasdaq: SBNY) شاهد کاهش بیش از 13 درصدی در معاملات بود، اما تا ساعت 11:30 شب (ET)، زیان به 8.55 درصد کاهش یافت. مارک فیتزگیبون و گریگوری زینگون، تحلیلگران بازار پایپر سندلر، روز پنجشنبه اظهار داشتند: «از آنجایی که پلتفرم Signet بانک Signature نیز مشتریان ارزهای دیجیتال متعددی داشت، این دو بانک به طور مکرر با هم نام برده می شدند. در نتیجه، ما مطمئن هستیم که سهام Signature در کوتاه مدت همچنان تحت فشار خواهد بود.

علاوه بر این، تحلیلگران پایپر سندلر مشاهده کردند که ترازنامه Signature به طور قابل توجهی بزرگتر از ترازنامه Silvergate است و SBNY دارای “بسیاری از سپرده های عمودی دیگر است که باید به آنها وابسته باشد.”

جرد شاو، تحلیلگر سهام در ولز فارگو، در مورد بانک سیگنیچر نوشت و پیشنهاد کرد که سهام ممکن است یک فرصت باشد. «امضا [is the] آخرین بازی در شهر کریپتو،” شاو گفت. این تنها بانک بزرگ‌تری است که هنوز یک رمپ فعال برای سرمایه‌گذاران نهادی ارزهای دیجیتال دارد. در حالی که SBNY قرار گرفتن در معرض خود را در این منطقه محدود کرده است، این می تواند قدرت قیمت گذاری بیشتری را فراهم کند. تحلیلگر ولز فارگو افزود:

علاوه بر این، SBNY می‌تواند از این به عنوان یک کاتالیزور برای دور شدن از سپرده‌های غیرنقدی برای ارائه خدمات به یک مدل هزینه در ازای خدمات استفاده کند، که ممکن است مقرراتی‌تر و سرمایه‌پسندتر باشد.

یادداشت سرمایه‌گذار شاو نشان می‌دهد که استراتژی‌های SBNY ممکن است برتر از Silvergate باشد و ارائه خدمات بانکی به شرکت‌های ارز دیجیتال دلیل اصلی مشکلات مالی Silvergate نیست. با این حال، تحلیلگر ولز فارگو همچنین تاکید کرد که قرار گرفتن SBNY در معرض دارایی‌های ارزهای دیجیتال محدودتر است.

در پایان یادداشت سرمایه‌گذار شاو آمده است: «مشکل SI ارائه‌دهنده تک‌خط ارزهای دیجیتال بود. در پایان سال، SBNY قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال را به 15 درصد از سپرده‌ها محدود کرد، که باید به کاهش نوسانات نقدینگی کمک کند، همانطور که در سال 22 دیدیم.

برچسب ها در این داستان

دارایی، بانکداری، فرصت خرید، سرمایه، رمزنگاری، شهر رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، سپرده، تحلیلگر سهام، امور مالی، مشکلات مالی، سرمایه گذاران نهادی، سرمایه گذاری، سرمایه گذاران، نقدینگی، تجزیه و تحلیل بازار، روند بازار، نوسانات بازار، ارائه دهنده تک خطی، روی رمپ، پایپر سندلر، قدرت قیمت‌گذاری، مقررات، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، سهام، بازار سهام، قیمت سهام، معاملات، وال استریت، ولز فارگو

نظر شما در مورد آینده بانکداری در صنعت ارزهای دیجیتال چیست و آیا فکر می‌کنید که Signature Bank موقعیت خوبی برای استفاده از این بازار در حال ظهور دارد؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، PL Gould / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.