تجزیه و تحلیل فنی GBP/USD – NFP برای تنظیم سرعت

در نمودار روزانه زیر، می‌توانیم ببینیم که فروشندگان نتوانستند در اولین تلاش خود، یقه دو بالای صفحه را در 1.1839 بشکنند، زیرا خریداران به شدت از سطح دفاع کردند. واگرایی بین دو رویه و MACD به طور کلی نشان می دهد که الگوی شانس بیشتری برای کار کردن دارد. بنابراین، ما فقط به یک شکست

کد خبر : 331466
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
تجزیه و تحلیل فنی GBP/USD – NFP برای تنظیم سرعت


در نمودار روزانه زیر، می‌توانیم ببینیم که فروشندگان نتوانستند در اولین تلاش خود، یقه دو بالای صفحه را در 1.1839 بشکنند، زیرا خریداران به شدت از سطح دفاع کردند. واگرایی بین دو رویه و MACD به طور کلی نشان می دهد که الگوی شانس بیشتری برای کار کردن دارد.

بنابراین، ما فقط به یک شکست واضح برای تأیید آن نیاز داریم. میانگین‌های متحرک در حال حاضر به عنوان مقاومت عمل می‌کنند و فروشندگان همچنان به آن‌ها تکیه می‌کنند تا در مرحله شکست قرار بگیرند. امروز ما گزارش NFP را داریم و در صورتی که داده ها از انتظارات پیشی گرفته باشد، می توانیم انتظار شکستن کمتری داشته باشیم یا اگر داده ها پیش بینی را از دست بدهند، روند صعودی را افزایش دهیم.

در نمودار 4 ساعته زیر، می بینیم که خریداران قیمت را به سمت منطقه حمایت قبلی که اکنون به مقاومت تبدیل شده است، گسترش داده اند. بسیار محتمل است که فروشندگان اینجا از منطقه دفاع کنند زیرا خط روند را نیز به عنوان آخرین خط دفاعی دارند. فروش ناشی از اظهارات پاول رئیس فدرال رزرو در مورد احتمال افزایش 50 واحدی در ثانیه و نرخ ترمینال بالاتر تقریباً به طور کامل حذف شده است. این نشان می دهد که چگونه بازار نامطمئن است و بیشتر روی داده های اقتصادی متمرکز است.

در نمودار 1 ساعته زیر، می‌توانیم ببینیم که قیمت اکنون در منطقه مقاومت قرار دارد، جایی که می‌توانیم سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% کل حرکت نزولی قبلی را پیدا کنیم. همانطور که می بینید، بین آخرین افزایش و MACD نیز واگرایی وجود دارد، که ممکن است نشان دهنده احتمال تقلبی در حال ساخت باشد.

فروشندگان باید در اینجا با خط روند نزولی اصلی به عنوان آخرین خط دفاعی انباشته شوند. فروشندگان محافظه‌کارتر ممکن است بخواهند منتظر یک شکست از خط روند صعودی جزئی باشند، که باید تأیید کند که شتاب فروش در حال افزایش است و فروشندگان کنترل را در دست دارند. خریداران برای شروع حرکت بزرگتر به سمت سطح 1.2143 به یک شکست در بالای خط روند اصلی نیاز دارند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.