USD/JPY با افزایش سقف 200 روزه MA کاهش می یابد

قیمت USD/JPY، نمودارها و تجزیه و تحلیل: هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید مشترک شدن در خبرنامه بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی قیمت طلا: 1800 دلار با تثبیت قیمت پس از سلوف، دوباره در کانون توجه قرار گرفت پیشینه

کد خبر : 330799
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
USD/JPY با افزایش سقف 200 روزه MA کاهش می یابد


قیمت USD/JPY، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی قیمت طلا: 1800 دلار با تثبیت قیمت پس از سلوف، دوباره در کانون توجه قرار گرفت

پیشینه اساسی USD/JPY

USD/JPY قبل از عقب نشینی 100 پیپ تا زیر علامت 137.00، یک بالاترین YTD جدید در اطراف دسته 137.900 چاپ کرد. با وجود داده های مثبت ADP در خارج از ایالات متحده، سودها محدود شد و این جفت در قلمرو بیش از حد خرید باقی ماند.

لفاظی جنگ طلبانه توسط پاول، رئیس فدرال رزرو، به تسهیل شکست 137.00 پس از 7 روز تثبیت بین محدوده 135.00-137.00 کمک کرده بود. نظرات بیشتر امروز از سوی الن بارکین، سیاستگذار فدرال رزرو، که اظهار داشت که فدرال رزرو هنوز کارهایی برای انجام دادن دارد زیرا تورم به طرز ناراحت کننده ای بالا است. پاول، رئیس فدرال رزرو، امروز به شهادت خود ادامه داد، جایی که به نظر می رسد کمی کمتر جنگ طلب بود و اظهار داشت که اثرات سیاست پولی ممکن است عقب مانده باشد و کاهش سرعت افزایش نرخ بهره در سال جاری راهی برای ارزیابی واضح تر اثرات تاخیر است.

با نگاهی به آینده، واگرایی سیاست پولی ممکن است در USDJPY ظاهر شود که به نفع جفت ارز بیشتر خواهد بود. انتظار می رود BoJ موضع سیاست پولی آسان خود را حفظ کند زیرا کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، تنها هفته گذشته قصد خود را برای ادامه با “Abenomics” تایید کرد. اوئدا تاکید کرد که اقتصاد ژاپن با رشد دستمزد شکننده است که هنوز به سطوح قابل قبولی نرسیده است. با در نظر گرفتن سودهای بیشتر برای USDJPY نمی توان حکم داد و به طور فزاینده ای محتمل به نظر می رسد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله USD/JPY

پاول تایید کرد که فدرال رزرو بر اساس داده ها تصمیم گیری خواهد کرد و در عین حال اظهار داشت که هیچ تصمیمی در مورد نشست آتی مارس گرفته نشده است. چاپ NFP روز جمعه قول می دهد که کلیدی باشد زیرا وزن فدرال رزرو 50bps افزایش می یابد و فدرال رزرو دوره خاموشی خود را از شنبه آغاز می کند. یک شبه نرخ رشد تولید ناخالص داخلی ژاپن را به دنبال آن داده‌های PPI در روز پنج‌شنبه و تصمیم بانک مرکزی آمریکا درباره نرخ روز جمعه داریم.

image2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

چشم انداز فنی

از دیدگاه فنی، USD/JPY از اواسط ژانویه در مسیر صعودی قرار گرفته است و خط روند نزولی را شکست. به نظر می‌رسید این جفت مقاومت قوی پیدا کرده‌اند، در حدود 137.00 در چند وقت اخیر، زیرا ما حدود 7 روز را صرف بررسی سطح و تهدید به شکست بالاتر کردیم.

با شکستن بالاتر ما بین 100 و 200 روز MA گیر کرده ایم. فنی سیگنال‌های متفاوتی می‌دهد و به نظر نمی‌رسد در این مرحله با اصول اولیه همخوانی داشته باشند.

ما دارای مقاومت 200 روزه ای هستیم که به همراه یک صلیب طلایی و البته RSI که در حال حاضر در محدوده خرید بیش از حد است. با توجه به تمام نکات فنی که به نوعی اصلاح اشاره دارد، فکر می‌کنم هر حرکتی از این دست ممکن است کوتاه مدت باشد و می‌تواند یک آزمایش مجدد از خط روند صعودی (136.00) باشد که اکنون در جریان است قبل از اینکه به سمت 138.20 و به طور بالقوه ادامه دهیم. سطح روانی 140.00

نمودار روزانه USD/JPY – 8 مارس 2022

image3.png

منبع: TradingView

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.