تجزیه و تحلیل فنی XAU/USD | فارکسلایو

در نمودار روزانه زیر، می بینیم که بازار به یک روند نزولی تغییر یافته است، همانطور که توسط متقاطع به سمت نزولی میانگین های متحرک نشان داده شده است. فروشندگان کنترل را در دست دارند، اما خریداران اخیراً به شدت با هم مبارزه کرده‌اند، زیرا حرکت نزولی در حال محو شدن است زیرا بازار در

کد خبر : 327305
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
تجزیه و تحلیل فنی XAU/USD |  فارکسلایو


در نمودار روزانه زیر، می بینیم که بازار به یک روند نزولی تغییر یافته است، همانطور که توسط متقاطع به سمت نزولی میانگین های متحرک نشان داده شده است. فروشندگان کنترل را در دست دارند، اما خریداران اخیراً به شدت با هم مبارزه کرده‌اند، زیرا حرکت نزولی در حال محو شدن است زیرا بازار در انتظار داده‌های اقتصادی ماه مارس است تا ببیند آیا داده‌های فوریه به دلیل عوامل فصلی فقط یک گذر است یا فدرال رزرو. در واقع چرخه افزایش نرخ خود را خیلی زود کند کرد.

طلا به جهت بازدهی واقعی حساس است زیرا زمانی که این بازدهی بالا می رود، قیمت طلا به طور کلی کاهش می یابد و بالعکس. بازار با افزایش نرخ بهره به دلیل داده های داغ اقتصادی در ماه فوریه بر طلا تاثیر گذاشت، بنابراین اگر گزارش های اقتصادی قوی را در ماه مارس به دست آوریم، طلا احتمالا بیشتر سقوط خواهد کرد.

در نمودار 4 ساعته زیر، می‌توانیم ببینیم که حرکت فروش در ماه مارس کاهش می‌یابد، همانطور که با واگرایی بین قیمت و MACD نشان داده شده است. اکنون تماشای داده‌های اقتصادی بسیار مهم است، زیرا از نظر فنی قیمت در حال حاضر می‌تواند تا سطح 1902 افزایش یابد زیرا خط روند شکسته شد.

میانگین های متحرک نیز به سمت بالا رفته اند که نشان دهنده تغییر در روند کوتاه مدت است. امروز ما PMI تولید ISM را داریم و اگر گزارش قوی منتشر شود، این حرکت صعودی از دیروز ممکن است فقط جعلی بوده باشد، اما اگر داده ها انتظارات را از دست بدهند، باید شاهد افزایش دیگری باشیم.

در نمودار 1 ساعته زیر، می‌توانیم شکست دیروز را با دقت بیشتری ببینیم. میانگین متحرک دوره طولانی قرمز و حمایت 1828/1830 آخرین خط دفاعی برای خریداران خواهد بود. اگر قیمت به زیر خط روند و منطقه حمایت سقوط کند، شکست به یک تقلبی تبدیل می‌شود و فروش بزرگ‌تری باید به دنبال داشته باشد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.