Mawson Infrastructure Group عملیات استخراج بیت کوین را در پنسیلوانیا راه اندازی کرد و از استرالیا خارج شد – اخبار استخراج بیت کوین

عملیات استخراج بیت کوین، Mawson Infrastructure Group, Inc.، اعلام کرد که این شرکت در سایت جدیدی در شارون، پنسیلوانیا شکسته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که ماوسون شش واحد تولیدی ماژولار را تحویل داده است که می‌توانند 3528 استخراج‌کننده بیت‌کوین مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) یا تقریباً 12 مگاوات (MW) ظرفیت را در خود

کد خبر : 326289
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
Mawson Infrastructure Group عملیات استخراج بیت کوین را در پنسیلوانیا راه اندازی کرد و از استرالیا خارج شد – اخبار استخراج بیت کوین


عملیات استخراج بیت کوین، Mawson Infrastructure Group, Inc.، اعلام کرد که این شرکت در سایت جدیدی در شارون، پنسیلوانیا شکسته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که ماوسون شش واحد تولیدی ماژولار را تحویل داده است که می‌توانند 3528 استخراج‌کننده بیت‌کوین مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) یا تقریباً 12 مگاوات (MW) ظرفیت را در خود جای دهند. سایت جدید Mawson قادر است در صورت کامل شدن کامل به 4.2 اگزهاش در ثانیه (EH/s) برسد.

ماوسون شش مرکز داده استخراج بیت کوین مدولار را در شارون، پنسیلوانیا مستقر کرده است

شارون، شهری در غرب شهرستان مرسر، پنسیلوانیا، اکنون دارای یک مرکز استخراج بیت کوین است که توسط Mawson Infrastructure Group، یک عملیات استخراج رمزارز و ارائه‌دهنده زیرساخت دیجیتال استفاده می‌شود. ماوسون به نشریه تجاری یانگستون گفت که این شرکت شش مرکز داده مدولار را ارائه کرده است که قادر به نگهداری تقریباً 3528 ریگ ماینینگ ASIC هستند.

ماینرها 12 مگاوات ظرفیت مصرف می کنند، اما به گفته ماوسون، سایت می تواند تا 35280 ریگ استخراج بیت کوین ASIC را در خود جای دهد. این شرکت گفت که بیش از 35000 ریگ ماینینگ حدود 4.2 EH/s از هش‌پاور SHA256 تولید می‌کنند و 12 مگاوات اول در سه ماهه آینده آنلاین خواهد بود.

Mawson Infrastructure Group عملیات استخراج بیت کوین را در پنسیلوانیا، خروج از استرالیا راه اندازی کرد
سایت مرکز داده Mawson در شارون، PA.

ماینرهای بیت کوین، به طور کلی، برای مقابله با رکود بازار کریپتو کار سختی داشته اند و برخی از عملیات استخراج به دلیل زیان ورشکست شدند. با این حال، سال 2023 بهتر بوده است زیرا قیمت بیت کوین طی دو ماه گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در همین راستا، سختی شبکه در این هفته به بالاترین حد خود یعنی 43.05 تریلیون هش رسید.

ماوسون اظهار داشت که عملیات استخراج جدید در پنسیلوانیا بین خود ماینینگ ماوسون و خدمات میزبانی این شرکت تقسیم خواهد شد. این شرکت گفت که شش ماژول اول باید تا سه ماهه دوم آنلاین شوند و 120 مگاوات باقیمانده باید در بقیه سال 2023 و تا اوایل سال 2024 آنلاین شوند.

Mawson همچنین یک سایت 100 مگاواتی در میدلند، پنسیلوانیا راه اندازی می کند، و دو سایت استخراج بیت کوین در مجموع حدود 7.8 اگزاهش در ثانیه (EH/s) تولید می کنند. لیام ویلسون، مدیر عامل سایت استخراج بیت کوین، در بیانیه ای گفت: راه اندازی سایت شارون «اثبات بیشتری بر تلاش ماوسون برای استقرار زیرساخت ها و انرژی بخشی تا سال 2023 و دستیابی به اهداف اعلام شده قبلی است».

مانند بسیاری از عملیات استخراج بیت کوین که به صورت عمومی معامله می شوند، سهام ماوسون در نزدک در چند ماه گذشته عملکرد خوبی نداشته است. آمارهای شش ماهه حاکی از آن است که سهام 39.50 درصد کاهش یافته است و معیارهای 30 روزه نشان می دهد که سهام در برابر دلار آمریکا 11.55 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

ASIC، استخراج بیت کوین، قیمت بیت کوین، بلاک چین، بیت کوین، استخراج بیت کوین، صنعت کریپتو، ارز دیجیتال، بازار ارز دیجیتال، پردازش داده، دارایی های دیجیتال، زیرساخت های دیجیتال، مصرف انرژی، بازارهای مالی، اقتصاد جهانی، هش پاور، سرمایه گذاری، گروه زیرساخت ماوسون، ماینینگ بیت کوین، عملیات استخراج، دکل های استخراج، مراکز داده مدولار، nasdaq، مشکل شبکه، پنسیلوانیا، مصرف برق، انرژی های تجدیدپذیر، SHA256، فناوری، بخش فناوری

نظر شما در مورد راه اندازی سایت استخراج بیت کوین در شارون، پنسیلوانیا و خروج از استرالیا توسط ماوسون چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.