دلار ثابت است، اما داده ها همچنان از رویترز حمایت می کنند

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری در این تصویر تصویری در بانکی در سئول در 9 ژانویه 2013 دیده می شود. رویترز/لی جائه وون نوشته لورا متیوز و آماندا کوپر لندن/نیویورک (رویترز) – در حالی که داده های اقتصادی همچنان به انعطاف پذیری اقتصاد ایالات متحده و شانس فدرال رزرو برای بالا نگه

کد خبر : 323164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
دلار ثابت است، اما داده ها همچنان از رویترز حمایت می کنند



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری در این تصویر تصویری در بانکی در سئول در 9 ژانویه 2013 دیده می شود. رویترز/لی جائه وون

نوشته لورا متیوز و آماندا کوپر

لندن/نیویورک (رویترز) – در حالی که داده های اقتصادی همچنان به انعطاف پذیری اقتصاد ایالات متحده و شانس فدرال رزرو برای بالا نگه داشتن نرخ های بهره اشاره می کند، دلار در برابر پوند کاهش یافت، اما در برابر اکثر همتایان خود در روز سه شنبه ثابت ماند. طولانی تر

بر اساس نظرسنجی روز سه شنبه، فعالیت های تجاری در ایالات متحده در ماه فوریه به طور غیرمنتظره بهبود یافت و به بالاترین سطح خود در هشت ماه گذشته رسید.

این به دنبال داده‌های قوی اخیر در مورد خرده‌فروشی، بازار کار و تولید تولید است که نشان‌دهنده حرکت قوی در اقتصاد در آغاز سال است.

آدام باتن، تحلیلگر ارشد ارز در ForexLive در تورنتو گفت: «به طور فزاینده ای واضح است که ایالات متحده در حال حاضر در هیچ نوع رکودی نیست و سیگنال هایی از رکود وجود ندارد.

“بازار در مورد احتمال رکود اقتصادی در سال 2023 بازنگری زیادی داشته است. اقتصاد ایالات متحده تاکنون از طریق نرخ های بهره بالاتر حرکت کرده است، و این احتمال افزایش می یابد که فدرال رزرو مجبور شود در اواخر سال جاری نرخ بهره را به 6٪ افزایش دهد.” ” او اضافه کرد.

یورو آخرین بار با 0.19 درصد کاهش در برابر دلار به 1.0666 دلار رسید زیرا پس از اینکه داده ها نشان داد فعالیت های تولیدی منطقه یورو بدتر شده است، تحت فشار قرار گرفت، اگرچه بازگشت در بخش خدمات حساس تر به تورم، زیان را کنترل کرد.

پوند انگلیس استثنا قابل توجهی بود که با 0.38 درصد افزایش به 1.2081 دلار رسید و رشد دو روزه خود را در برابر دلار افزایش داد.

این باعث شد که ارزش پول ایالات متحده در برابر شش همتای اصلی خود را به 103.87 یا 0.02 درصد افزایش دهد. اندکی نسبت به بالاترین رقم 104.26 در اوایل روز.

پوند در روز سه‌شنبه پس از آن که داده‌ها جهش غیرمنتظره در فعالیت‌های تجاری بریتانیا را نشان داد، تقویت شد که نشان می‌دهد اقتصاد ممکن است خطر رکود را کنار بگذارد.

پس از آن که داده‌های قوی نیروی کار آمریکا و نشانه‌هایی از تورم مداوم احتمال افزایش نرخ‌های بهره آمریکا را بیش از آنچه قبلاً پیش‌بینی می‌شد، افزایش داد، یورو به‌ویژه در برابر دلار در چند هفته گذشته با مشکل مواجه شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.