بارش شدید باران در مناطق طوفان زده نیوزیلند پیش بینی می شود

نوشته لوئیس جکسون (رویترز) – بخش‌هایی از نیوزیلند طوفان‌زده ممکن است از روز پنجشنبه شاهد بارش‌های شدید باشد زیرا تلاش‌های امدادی و بازیابی ادامه دارد و ده‌ها هزار نفر پس از طوفان گابریل در جزیره شمالی این کشور در هفته گذشته بدون برق هستند. این طوفان در 12 فوریه به شمالی ترین منطقه جزیره شمالی

کد خبر : 322906
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
بارش شدید باران در مناطق طوفان زده نیوزیلند پیش بینی می شود


نوشته لوئیس جکسون

(رویترز) – بخش‌هایی از نیوزیلند طوفان‌زده ممکن است از روز پنجشنبه شاهد بارش‌های شدید باشد زیرا تلاش‌های امدادی و بازیابی ادامه دارد و ده‌ها هزار نفر پس از طوفان گابریل در جزیره شمالی این کشور در هفته گذشته بدون برق هستند.

این طوفان در 12 فوریه به شمالی ترین منطقه جزیره شمالی رسید و سواحل شرقی را ردیابی کرد و ویرانی های گسترده ای به بار آورد و حداقل 11 نفر را کشت. کریس هیپکینز، نخست وزیر، گابریل را بزرگترین فاجعه طبیعی قرن حاضر در نیوزیلند نامیده است.

مناطقی که به شدت آسیب دیده در سراسر شمال شرق، که 13000 نفر بدون برق و 1300 نفر در پناهگاه های اضطراری هستند، از روز پنجشنبه در معرض بارش شدید باران هستند. اداره هواشناسی Metservice هشدار داد که تقریباً یک در دو احتمال کاهش سطوح خطرناک در روزهای جمعه و شنبه وجود دارد.

آب و هوای بد به مناطق ویران‌شده از جمله خلیج هاوک و گیزبورن باز می‌گردد، زیرا پلیس تلاش می‌کند تا حدود 1100 نفر را پیدا کند که هنوز در لیست غیرقابل تماس هستند. پلیس روز دوشنبه گفت انتظار دارد که اکثریت قریب به اتفاق پس از برقراری کامل ارتباطات از راه دور، با خیال راحت گزارش دهند.

بهبود طوفان زمانی که هیپکینز در اولین سخنرانی خود در مجلس به عنوان نخست وزیر و درست کمتر از هشت ماه قبل از انتخابات، برنامه سیاست دولت خود را مطرح کرد، به شدت برجسته شد.

هیپکینز گفت که طرح‌های بازسازی زیرساخت‌ها و جوامع ویران شده ظرف چند هفته آینده انجام می‌شود، یک روز پس از آن که وزیر دارایی گفت هزینه آن می‌تواند برابر با 13.5 میلیارد دلار نیوزلند (8.4 میلیارد دلار) باشد که پس از زلزله کرایست‌چرچ در سال 2011 متحمل شد.

هیپکینز گفت: «در هفته‌های آینده درباره طرح بازسازی بیشتر خواهیم گفت. در حال حاضر، کافی است بگوییم آنچه را که لازم است انجام خواهیم داد. با بهبودی در کنار نیوزلندی ها خواهیم بود. تو تنها نیستی. ما از شما حمایت خواهیم کرد و بازسازی خواهیم کرد.»

(1 دلار = 1.6028 دلار نیوزلند)

(گزارش توسط لوئیس جکسون در سیدنی؛ ویرایش توسط لینکلن فست.)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.