استفاده از EMA در استراتژی تجارت فارکس – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 9 فوریه 2023

را میانگین متحرک نمایی (EMA) یکی از رایج ترین ابزارهای معاملاتی فارکس است. معامله گران از پوشش EMA در نمودارهای معاملاتی خود برای تعیین نقاط ورود و خروج معامله بر اساس محل قرار گرفتن اکشن قیمت در EMA استفاده می کنند. اگر زیاد باشد، معامله گر ممکن است فروش یا فروش کوتاه مدت را در

کد خبر : 317796
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
استفاده از EMA در استراتژی تجارت فارکس – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 9 فوریه 2023


را میانگین متحرک نمایی (EMA) یکی از رایج ترین ابزارهای معاملاتی فارکس است. معامله گران از پوشش EMA در نمودارهای معاملاتی خود برای تعیین نقاط ورود و خروج معامله بر اساس محل قرار گرفتن اکشن قیمت در EMA استفاده می کنند. اگر زیاد باشد، معامله گر ممکن است فروش یا فروش کوتاه مدت را در نظر بگیرد و برعکس اگر کم باشد، خرید را در نظر بگیرد.

اقلام کلیدی

  • EMA می تواند ابزار مفیدی برای معاملات فارکس در هنگام در نظر گرفتن نقاط ورود و خروج باشد و یکی از محبوب ترین اندیکاتورهای معاملاتی است.
  • استفاده از EMA باید همراه با سایر ابزارهای معاملاتی، به طور معمول MACD، RSI، و سایر ابزارها استفاده شود.
  • معامله گران فارکس اغلب هنگام مواجهه با نقاط متقاطع EMA طولانی مدت با نوعی مقاومت یا حمایت مواجه می شوند و شاهد افزایش قابل توجهی در حجم هستند.

EMA با a متفاوت است میانگین متحرک ساده (SMA) به دو روش اصلی: وزن بیشتری به داده‌های اخیر داده می‌شود و EMA سریع‌تر به داده‌های اخیر واکنش نشان می‌دهد. تغییرات قیمت نسبت به SMA

EMA بسیار محبوب است معاملات فارکس، به حدی که اغلب مبنای الف است استراتژی معاملاتی مشترک استراتژی معاملات فارکس که از EMA استفاده می کند به انتخاب یک EMA کوتاه مدت و یک EMA بلند مدت متکی است و سپس بر اساس موقعیت EMA کوتاه مدت در رابطه با EMA بلند مدت معامله می کند.

زمانی که EMA کوتاه‌مدت از EMA بلندمدت عبور می‌کند، معامله‌گر سفارش‌های خرید را وارد می‌کند یا زمانی که EMA کوتاه‌مدت از EMA بلندمدت عبور می‌کند، سفارش فروش را وارد می‌کند. هنگام بحث در مورد اعداد EMA مانند EMA 20 یا 10 EMA، این عدد نشان دهنده دوره زمانی قبلی است که توسط معامله گر انتخاب شده است. معمولاً این مقدار بر حسب روز است، بنابراین EMA 20 به این معنی است که EMA میانگین 20 روز قبل است، EMA 50 برابر 50 قبلی است و غیره.

استفاده از کراس اوورهای EMA به عنوان شاخص خرید/فروش

هنگام در نظر گرفتن استراتژی، یک معامله گر ممکن است از آن استفاده کند کراس اوورها از 50 EMA توسط 10 یا 20 EMA به عنوان سیگنال معاملاتی. استراتژی دیگری که معامله گران فارکس استفاده می کنند شامل مشاهده یک EMA واحد در رابطه با قیمت برای هدایت تصمیمات معاملاتی آنها است. تا زمانی که قیمت بالاتر از سطح EMA انتخابی باقی بماند، معامله‌گر همچنان روی آن باقی می‌ماند سمت خرید؛ اگر قیمت کمتر از سطح EMA انتخاب شده باشد، معامله گر a فروشنده مگر اینکه قیمت به بالای EMA برسد.

متداول ترین EMA های مورد استفاده معامله گران فارکس عبارتند از 5، 10، 12، 20، 26، 50، 100 و 200. نمودارهای تایم فریم، مانند نمودارهای پنج یا 15 دقیقه‌ای، بیشتر از EMAهای کوتاه‌مدت مانند 5 و 10 استفاده می‌کنند. معامله‌گرانی که به بازه‌های زمانی بالاتر نگاه می‌کنند نیز تمایل دارند به EMA‌های بالاتر مانند 20 و 50 نگاه کنند. 50، 100، و 200 EMA به ویژه برای بلندمدت مهم در نظر گرفته می شوند. معاملات روند



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.