یلن از سرمایه گذاری باتری ها تبلیغ می کند و از طرح های اروپا برای یارانه های رقابتی حمایت می کند

یلن به خبرنگاران در کارخانه Ultium Cells LLC در حال ساخت در نزدیکی نشویل گفت که ایالات متحده و اروپا باید با یکدیگر همکاری کنند تا وابستگی خود را به چین برای باتری‌های EV و مواد معدنی حیاتی کاهش دهند. اگر اروپا برای اعمال یارانه هایی مشابه ما اقدام کند، این سیاست آب و هوایی

کد خبر : 317605
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۱۲
یلن از سرمایه گذاری باتری ها تبلیغ می کند و از طرح های اروپا برای یارانه های رقابتی حمایت می کند


یلن به خبرنگاران در کارخانه Ultium Cells LLC در حال ساخت در نزدیکی نشویل گفت که ایالات متحده و اروپا باید با یکدیگر همکاری کنند تا وابستگی خود را به چین برای باتری‌های EV و مواد معدنی حیاتی کاهش دهند.

اگر اروپا برای اعمال یارانه هایی مشابه ما اقدام کند، این سیاست آب و هوایی خوبی است. یلن به خبرنگاران گفت و برای همه ما کارهای زیادی وجود دارد که بتوانیم از انتقال انرژی پاک بهره مند شویم.

سفر او به کارخانه Ultium، سرمایه‌گذاری مشترک جنرال موتورز و ال‌جی انرژی سولوشن، یک روز پس از شنیدن درخواست‌های بیشتر از وزرای فرانسه و آلمان برای عدم حذف شرکت‌هایشان از مشوق‌های مالیاتی در قانون کاهش تورم انجام شد.

بایدن در سخنرانی سه‌شنبه شب خود در مورد وضعیت اتحادیه که به عنوان طرح اولیه پیشنهادی برای انتخاب مجدد در سال 2024 عمل کرد، گفت این قانون که سال گذشته تنها توسط دموکرات‌ها تصویب شد، به بازسازی پایگاه تولیدی ایالات متحده کمک می‌کند. بایدن همچنین زیرساخت های دو حزبی و قوانین سرمایه گذاری نیمه هادی را تبلیغ کرد.

بایدن گفت: «ما مطمئن خواهیم شد که زنجیره تأمین برای آمریکا از آمریکا آغاز می شود.

کارخانه 2.8 میلیون فوت مربعی (260130 متر مربع) و 2.6 میلیارد دلاری Ultium Cels در اسپرینگ هیل، تنسی قرار است اواخر امسال تولید شود و دومین کارخانه از سه کارخانه برنامه ریزی شده Ultium JV است. انتظار می‌رود که در نهایت 1700 نفر را استخدام کند و سلول‌هایی را برای خودروی اسپرت کادیلاک لیریک که در کارخانه جنرال موتورز در نزدیکی مونتاژ می‌شود تولید کند.

شکایات اروپایی

متحدان اروپایی و آسیایی شکایت کرده‌اند که یارانه‌های مالیاتی قانون کاهش تورم، سرمایه‌گذاری‌های سبز را از مناطقشان به سمت ایالات متحده خواهد برد. اتحادیه اروپا در حال آماده سازی مشوق های رقابتی است و برونو لومر وزیر دارایی فرانسه روز سه شنبه در واشنگتن به خبرنگاران گفت که مقامات آمریکایی توافق کردند که دو طرف باید در مورد یارانه های خود شفاف باشند.

لومر همچنین گفت که قوانین ایالات متحده در مورد اعتبارات مالیاتی که اکنون توسط کارکنان یلن نهایی شده است، باید در اختیار “حداکثر” اجزای اروپایی قرار گیرد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده قبلاً برخی از قوانین را بهینه سازی کرده است تا خودروهای برقی بیشتری را واجد شرایط دریافت تا 7500 دلار اعتبار مالیاتی – از جمله Lyriq – با تجدید نظر در نحوه طبقه بندی آنها کند.

خزانه داری جو مانچین، رئیس کمیته انرژی سنا، پس از اینکه وزارتخانه اعلام کرد تا ماه مارس دستورالعمل پیشنهادی در مورد قوانین منبع باتری را صادر نمی کند، خشمگین شد و عملاً به برخی از خودروهای برقی که الزامات جدید را برآورده نمی کنند، در سال 2023 چند ماه قبل از اجرایی شدن قوانین واجد شرایط هستند.

مشوق های مالیاتی برای تغییر زنجیره تامین باتری ایالات متحده از چین طراحی شده است. به گفته وزارت خزانه داری، چین در حال حاضر 70 درصد از باتری های خودروهای الکتریکی را تولید می کند.

یلن در پاسخ به این سوال که آیا سرمایه گذاری های مشترک آمریکا و چین به اعتبارات مالیاتی دسترسی خواهند داشت یا خیر، گفت که باید عمیق تر به جزئیات راهنمایی مورد انتظار در ماه مارس نگاه کند.

(گزارش توسط دیوید لادر؛ گزارش اضافی توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس و لزلی آدلر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.