پس از سخنرانی وضعیت اتحادیه، بایدن به ایالت های کلیدی مبارزات انتخاباتی 2024 می رود

رئیس‌جمهور دموکرات به جمهوری‌خواهانی در کنگره که مشروعیت او را زیر سوال برده‌اند و تهدید به مسدود کردن سیاست‌های او کرده‌اند، گفت: «دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم با هم کار کنیم». اکنون، با احیای سنت روسای جمهور ایالات متحده یک روز پس از سخنرانی بزرگ، او پیام را در راه می برد، با توقف

کد خبر : 317301
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
پس از سخنرانی وضعیت اتحادیه، بایدن به ایالت های کلیدی مبارزات انتخاباتی 2024 می رود


رئیس‌جمهور دموکرات به جمهوری‌خواهانی در کنگره که مشروعیت او را زیر سوال برده‌اند و تهدید به مسدود کردن سیاست‌های او کرده‌اند، گفت: «دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم با هم کار کنیم».

اکنون، با احیای سنت روسای جمهور ایالات متحده یک روز پس از سخنرانی بزرگ، او پیام را در راه می برد، با توقف در ویسکانسین و فلوریدا در روزهای آینده، در حالی که همسرش جیل بایدن در سوپر باول NFL در آریزونا شرکت می کند.

سفر بایدن در این هفته بر روی تعداد انگشت شماری از ایالت های رقابتی متمرکز خواهد شد که دستیاران سیاسی او معتقدند تعیین می کند که آیا او می تواند برای دومین دوره چهار ساله پیروز شود یا خیر.

محبوبیت عمومی رئیس جمهور در نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز یکشنبه به پایان رسید، 41 درصد بود، نزدیک به پایین ترین سطح دوره ریاست جمهوری او، که مانع احتمالی برای هر گونه پیشنهاد برای انتخاب مجدد بود. دستیاران کاخ سفید بیش از یک سال قبل از برگزاری هر گونه رأی گیری درباره ارتباط این ارقام تردید کرده اند.

بایدن اولین بار روز چهارشنبه به دیفورست در ویسکانسین سفر می کند، ایالتی که از حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق جمهوری خواه در سال 2016 به طرفداری از بایدن در سال 2020 تغییر مسیر داد.

در آنجا انتظار می رود بایدن از پیشرفت اقتصادی که در سخنرانی وضعیت اتحادیه خود در مورد قدرت بازار کار ایالات متحده یاد کرد، تمجید کند. دموکرات‌ها امیدوارند که بایدن بتواند اقتصاد – که در میان برخی از رای‌دهندگان مستقل با وجود ایجاد شغل رکورددار است – به نقطه‌ی فروش تبدیل شود.

بایدن همچنین زمانی که روز چهارشنبه با شبکه PBS “NewsHour” صحبت می کند، یک مصاحبه نادر با یک کانال خبری تلویزیونی را برنامه ریزی می کند.

روز پنجشنبه، بایدن به تامپا، فلوریدا می رود تا قانونگذاران جمهوری خواه را در مورد آنچه کاخ سفید به عنوان تمایل آنها برای کاهش مزایای بیمه تامین اجتماعی و مدیکر توصیف می کند، بررسی کند. برنامه های مربوط به سالمندی و مراقبت های بهداشتی در میان رای دهندگان، به ویژه در ایالتی با یکی از بزرگترین جمعیت سالمند، محبوبیت دارد.

رهبران حزب دموکرات می ترسند که فلوریدا، میدان جنگ سیاسی برای بخش عمده ای از 70 سال، به طور کامل از چنگ آن خارج شود.

در آریزونا، جایی که بایدن در سال 2020 اولین پیروزی دموکرات ها را در رقابت های ریاست جمهوری در بیش از دو دهه به دست آورد، انتظار می رود جیل بایدن روز یکشنبه در سوپر بول حاضر شود.

ولگردی و ولگردی در سفر، استقامت بایدن 80 ساله را آزمایش خواهد کرد که پس از گذراندن همه‌گیری کووید-19 در سال 2020 و انجام اکثر رویدادهای مبارزاتی از خانه خود در ویلمینگتون، دلاور، با شدت بیشتری سفر خواهد کرد.

بایدن اشاره کرده است که قصد دارد نامزد شود و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اعلامیه‌ای در این خصوص ارائه شود. سخنرانی روز سه شنبه به طور گسترده در میان مقامات به عنوان آزمایشی از پیامی که او در مبارزات انتخاباتی خود استفاده خواهد کرد، مورد توجه قرار گرفت.

(گزارش توسط Trevor Hunnicutt؛ ویرایش توسط Heather Timmons و Howard Goller)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.