نظرسنجی رویترز توسط رویترز: حرکت بزرگ برای دلار تا سه ماه آینده مشخص نیست

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: بسته ای از اسکناس های پنج دلاری در دفتر حکاکی و چاپ واشنگتن در 26 مارس 2015 بازرسی می شود. رویترز/گری کامرون//عکس فایل توسط هاری کیشان بنگالورو (رویترز) – بازگشت اخیر دلار ممکن است نشان دهنده یک روند گسترده جدید نباشد، زیرا استراتژیست های FX در نظرسنجی رویترز در مسیر

کد خبر : 316865
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
نظرسنجی رویترز توسط رویترز: حرکت بزرگ برای دلار تا سه ماه آینده مشخص نیست

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: بسته ای از اسکناس های پنج دلاری در دفتر حکاکی و چاپ واشنگتن در 26 مارس 2015 بازرسی می شود. رویترز/گری کامرون//عکس فایل

توسط هاری کیشان

بنگالورو (رویترز) – بازگشت اخیر دلار ممکن است نشان دهنده یک روند گسترده جدید نباشد، زیرا استراتژیست های FX در نظرسنجی رویترز در مسیر حرکت دلار در چند ماه آینده تقسیم شدند و نشان می دهد که نوسانات بر بازارهای ارز در کوتاه مدت مسلط خواهد شد.

با کاهش حدود 1.5 درصدی دلار در ژانویه، پس از آن که تعداد چشمگیر حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه، تردیدها را در مورد انتظارات بازار مبنی بر کاهش سیاست های پولی فدرال رزرو تا پایان سال 2023 ایجاد کرد، ارزش دلار را جبران کرد.

رافائل بوستیک، رئیس بانک فدرال رزرو آتلانتا، با اشاره به افزایش غیرمنتظره مشاغل در ژانویه، روز دوشنبه گفت که بانک مرکزی ممکن است نیاز داشته باشد هزینه های استقراض را بالاتر از آنچه قبلاً پیش بینی شده بود، افزایش دهد.

قیمت گذاری آتی نرخ بهره نشان می دهد که بازارها انتظار دارند که نرخ صندوق های فدرال تا ماه جولای به بالاتر از 5.1 درصد برسد، تقریباً در جایی که فدرال رزرو آن را می بیند، در مقایسه با انتظارات کمتر از 5 درصد قبل از گزارش مشاغل روز جمعه.

این قیمت گذاری مجدد احتمالاً در کوتاه مدت نوسانات را بالا نگه می دارد. شاخص JP Morgan VXY G7 در حال حاضر بالاتر از میانگین 10 ساله خود است.

“من فکر می کنم بازار کاملا بی ثبات خواهد بود و کل این روند از دیدگاه بازار که با دیدگاه فدرال رزرو مطابقت دارد یک شبه نخواهد بود… این یک روند است و من فکر می کنم ما شاهد نوساناتی خواهیم بود. جین فولی، رئیس استراتژی FX در رابوبانک گفت.

هیچ اکثریت واضحی در میان تحلیلگرانی وجود نداشت که به یک سوال اضافی در مورد ریسک بزرگتر دلار در سه ماه آینده پاسخ دادند.

در حالی که 12 نفر گفتند که ارزش دلار با سرعت بیشتری کاهش می یابد، 11 نفر گفتند که با سرعت کمتری کاهش می یابد. 19 نفر باقی مانده گفتند که افزایش دلار ریسک بزرگتری است.

در کوتاه‌مدت، احتمال افزایش اندکی دلار وجود دارد… به‌ویژه اگر داده‌ها نسبتاً خوب باقی بمانند و فدرال‌رزرو حداقل دو افزایش دیگر داشته باشد و ریسک افزایشی برای نرخ پایانی برای فدرال رزرو وجود داشته باشد.» برایان رز، اقتصاددان ارشد در UBS Global Wealth Management گفت.

با این حال، دیدگاه اجماع در نظرسنجی 2-7 فوریه از 66 استراتژیست فارکس پیش بینی کرد که دلار در 12 ماه آینده ضعیف شود.

یورو در ماه گذشته 1.5 درصد در برابر دلار افزایش یافت که بهترین شروع سال از سال 2018 تاکنون است و از آن زمان تاکنون همه این افزایش ها را رها کرده است.

با این حال، پیش‌بینی می‌شد که ارز رایج از سطح فعلی خود تقویت شود و در حدود 1.08 دلار، 1.09 دلار و 1.11 دلار در سه، شش و 12 ماه آینده معامله شود. این پیش بینی پایان سال حدود 3.5 درصد بیشتر از 1.07 دلاری است که در روز سه شنبه معامله شد.

ین ژاپن در سال گذشته بیش از 12 درصد کاهش یافت که بدترین عملکرد آن در 9 سال گذشته است و انتظار می‌رفت که در یک سال حدود 124 دلار در هر دلار تغییر کند. در صورت تحقق، افزایشی در حدود 6.5 درصد در برابر دلار خواهد بود.

پیش بینی های میانه همچنین نشان داد که پوند انگلیس از 1.20 دلار به 1.24 دلار در 12 ماه آینده تقویت می شود.

اما هنوز خیلی به چشم انداز دلار بستگی دارد.

ما همچنان انتظار داریم که دلار تضعیف شود – تعدادی از عوامل به نوعی پشتوانه این دیدگاه هستند. ما فکر می کنیم که اقتصاد ایالات متحده احتمالاً به کندی ادامه خواهد داد، اما جدیدترین داده هایی که در روز جمعه به دست آوردیم قطعا ما را در برابر این فرضیه عقب می اندازد.” برایان داینگرفیلد، رئیس استراتژی ارز G10 در NatWest Markets گفت.

ما همچنین فکر می کنیم که فشار تورم احتمالاً در طول سال به تعدیل ادامه خواهد داد و بنابراین ما شاهد ریسک صعودی کمتری برای نرخ وجوه فدرال یا مسیر نرخ وجوه فدرال به عنوان یک ریسک صعودی برای دلار هستیم.

(برای سایر داستان های نظرسنجی ارز خارجی رویترز در فوریه:)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.