تشدید بحث در مورد اهمیت و پیامدهای کتیبه های معمولی بر روی بلاک چین بیت کوین – اخبار بیت کوین

[ad_1] در طول دو هفته گذشته، اعضای جامعه ارزهای دیجیتال درباره مفهوم رمز غیرقابل تعویض (NFT) که به عنوان Ordinals شناخته می شود، بحث کرده اند. از زمانی که بلاک 3.96 مگابایتی (#774,628) استخراج شد، افزایش قابل توجهی در نوشته های Ordinal در بلاک چین بیت کوین وجود داشته است. کتیبه های معمولی روی بلاک

کد خبر : 315701
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
تشدید بحث در مورد اهمیت و پیامدهای کتیبه های معمولی بر روی بلاک چین بیت کوین – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در طول دو هفته گذشته، اعضای جامعه ارزهای دیجیتال درباره مفهوم رمز غیرقابل تعویض (NFT) که به عنوان Ordinals شناخته می شود، بحث کرده اند. از زمانی که بلاک 3.96 مگابایتی (#774,628) استخراج شد، افزایش قابل توجهی در نوشته های Ordinal در بلاک چین بیت کوین وجود داشته است.

کتیبه های معمولی روی بلاک چین بیت کوین بحثی را در میان جامعه کریپتو ایجاد می کند

مفهوم بحث برانگیز NFT معروف به Ordinals، که از بلاک چین بیت کوین برای برش کتیبه ها استفاده می کند، اخیرا موضوعی بسیار مطرح شده است. از زمان معرفی، افزایش قابل توجهی در تعداد کتیبه‌های اضافه شده به بلاک چین بیت کوین به صورت بدون مجوز مشاهده شده است. این شامل تصاویر JPEG، NFT های دیگر بلاکچین ها مانند Bored Apes و حتی یک می باشد فایل بازی ویدیویی DOOM. بزرگترین شگفتی زمانی بود که استخر ماینینگ Luxor یک بلوک 3.96 مگابایتی (#774,628) را استخراج کرد که حاوی کتیبه Ordinal #652، یک تصویر JPEG از یک جادوگر بود.

تشدید بحث در مورد اهمیت و پیامدهای کتیبه های معمولی در بلاک چین بیت کوین
نمودارها افزایش ضرابخانه های معمولی را از زمان بلوک 3.96 مگابایتی که توسط Luxor استخراج شد در 2 فوریه نشان می دهد.

از زمانی که آن بلوک استخراج شد، تعداد Ordinal های ضرب شده بیشتر افزایش یافته و نرخ ضرابخانه از زمان شروع پروژه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. طبق آمار Dune Analytics، تا 20 ژانویه 2023، روزانه کمتر از 10 Ordinal ضرب می شد. در 22 ژانویه، تعداد ضرابخانه ها به 36 رسید. در 29 ژانویه 2023، بیش از 100 ضرابخانه وجود داشت و دو روز بعد تعداد ضرابخانه ها کمتر از 75 بود. پس از تولید بلوک اقصر با کتیبه شماره 652، تعداد ضرابخانه ها تولید شد. در 2 فوریه 2023 به 420 رسید و روز بعد شاهد 203 کتیبه ترتیبی بودیم.

تشدید بحث در مورد اهمیت و پیامدهای کتیبه های معمولی در بلاک چین بیت کوین
معاملات مخارج Taproot امسال بسیار افزایش یافته است.

همچنین تعدادی بلوک بزرگ وجود دارد که به 4 مگابایت نمی رسد، اما نزدیک به محدوده 3 مگابایت است. به عنوان مثال، ارتفاع بلوک #774997 و #774996 نزدیک به محدوده 3 مگابایت، بزرگتر از رکورد قبلی، قبل از بلوک اقصر، 2.765 مگابایت (#748،918) در 11 آگوست 2022 استخراج شده بود. سال 2023 تمام نشده است، 547 کتیبه Ordinal قبلاً در روز شنبه به بلاک چین بیت کوین اضافه شده است که آن را به بالاترین تعداد روزانه ضرابخانه Ordinal تا به امروز تبدیل کرده است. در حال حاضر، نسبت فضای بلوک استفاده شده توسط کتیبه های معمولی قابل توجه نیست، اما روزانه در حال افزایش است.

تشدید بحث در مورد اهمیت و پیامدهای کتیبه های معمولی در بلاک چین بیت کوین

حداکثر گرایان بیت کوین و طرفداران بلوک های کوچک در مورد کتیبه های Ordinal ابراز نگرانی می کنند و نظرات خود را در مورد این موضوع به اشتراک می گذارند. جیمی سانگ مدافع بیت کوین است ادعا کرد که استخر معدن Luxor “توسط بازار مجازات خواهد شد” و پیشنهاد کرد که بلوک های کوچکتر ممکن است لازم باشد. “نظر نامطلوب،” آهنگ توییت کرد، “اگر کتیبه ها شروع به نفخ کردن زنجیره کنند، اندازه بلوک کاهش یافته باید در نظر گرفته شود.” این موضوع مورد انتقاد لوک دشجر، توسعه دهنده بیت کوین قرار گرفته است اغلب بیان شده است کتیبه های معمولی شبیه «حمله به بیت کوین» هستند.

تشدید بحث در مورد اهمیت و پیامدهای کتیبه های معمولی در بلاک چین بیت کوین
حامی کریپتو و “Taproot Wizard #2” که با نام اریک وال شناخته می شود، تعداد زیادی میم در مورد این موضوع به اشتراک گذاشته است.

آدام بک از Blockstream نیز در مورد این وضعیت اظهار نظر کرده و نظر خود را بیان کرده است. “البته شما نمی توانید آنها را متوقف کنید.” گفت. بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که در برابر سانسور مقاوم باشد. این ما را از اظهار نظر ملایم در مورد هدر رفتن محض و حماقت یک رمزگذاری باز نمی دارد. حداقل یه کار کارآمد انجام بده در غیر این صورت، این فقط اثبات دیگری از مصرف فضای بلوک است.” دیگران به ترتیبات به عنوان یک “حمله اسپم“، و برخی نیز دارند تماس گرفت از توسعه دهندگان برای رفع مشکل با یک سافت فورک. درک راس: «اوردینال ها حمله ای به بیت کوین هستند». توییت کرد. او افزود: “این توسط بازیگران بد شناخته شده تنظیم شده است.”

بسیاری دیگر با حمله خواندن کتیبه های معمولی مخالفند. اودی ورتایمر، مدافع رمزارز توییت کرد: «بیشینه گرایان بیت کوین، بیت کوینرهای واقعی نیستند. بیت کوینرهای واقعی گروهی شاد هستند که دوست دارند تفریح ​​کنند. به عنوان مثال، هال فینی دوست داشت [Taproot Wizards] NFT های بیت کوین بیایید دوباره بیت کوین را سرگرم کننده کنیم.» Wertheimer یک ایمیل قدیمی هال فینی را به اشتراک گذاشت که به لیست پستی Cypherpunks ارسال شده بود و در مورد “کارت های معاملاتی رمزنگاری” بحث می کرد. اریک وال حامی ارز دیجیتال تاکید کرد این هفته که هیچ ماکسیمالیستی بیت کوین افزایش پذیرش Taproot را جشن نگرفت.

وال گفت: «پس از 14 ماه پذیرش زیر 3 درصدی Taproot، ما در این هفته ناگهان به 99.5 درصد پذیرش Taproot رسیدیم و حتی یک ماکسیمالیست بیت کوین جشن نگرفت. “من شما را درک نمی کنم. چه چیزی می خواهید؟” دیوار اضافه.

برچسب ها در این داستان

آدام بک، پذیرش، بیت کوین، بلاک چین بیت کوین، ماکسیمالیست های بیت کوین، NFT های بیت کوین، فضای بلاک، بلاک چین، میمون های بی حوصله، مقاوم در برابر سانسور، ارز دیجیتال، کارت های معاملاتی رمزنگاری، Cypherpunks، فایل بازی ویدئویی DOOM، تجزیه و تحلیل تپه، اریک وال، هال فینی کتیبه‌ها، آهنگ جیمی، تصاویر JPEG، لوک داشجر، استخر استخراج اقصر، ماکسیمالیست، نرخ نعناع، ​​NFT، توکن غیرقابل تعویض (NFT)، دستورات، اثبات مصرف، بلوک‌های کوچک، سافت فورک، حمله هرزنامه، حماقت، Taproot، Udi Wertheimer، زباله، جادوگر

نظر شما در مورد افزایش اخیر کتیبه های Ordinal در بلاک چین بیت کوین چیست؟ آیا آنها یک تحول مثبت یا منفی برای آینده شبکه بیت کوین هستند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.